Я смотрю-экономить на шариках в задней втулке горников-это болезнь всех производителей!!?? Три обода докупал (задних) и во всех шариков не хватало-то по 2, то по 3. Велик после покупки перебирал-все втулки были перемазаны смазкой для ШРУСов и конуса на втулках перетянуты.
Компания Calfee Design производит велосипеды из бамбука http://www.velodelo.org/kompaniya-calfee-design-proizvodit-velosipedy-iz-bambuka/
В кого яка на велосипеді передня вилка? Мені ось з роверком попалася ZOOM. В інтернеті на форумах про неї негативна думка. Всі нарікають,що це не вилка, а бутафорія. Не розумівся я в цих "обрізках", купив роверко і вже після цього мені почало дещо проявлятися. Дійсно, ZOOM перестав працювати на першій сотні км. Порився в інеті щодо інфи про вилки і зрозумів, що мені попався не найкращий варіант роверка в плані обвісу і комплектуюючих. Вилка - чи не найбільший промах.. Але я не був би я, якби не попробував доробитии те, що мені попалося. Вилка, яка би задовільно працювала (принаймі як у мотоциклі Мінськ) коштує приблизно, або трохи більше, як мій цілий роверко. Тому я не сильно розчарувався у своїй вилці, вилка попалася середньої якості, інші вилки, які в три-чотири рази дорожчі від zoom, не настільки ж кращі, а може такі самі (за відгуками з інету). Першим ділом я приступив до збору інформації про вилки, всі, які тільки попадались. Прийшов до висновку, що основна відмінність між дорогою вилкою і дешевою не конструкція, не матеріал, а якість виконання. Потім практичний етап - я розібрав свою вилку. Розбирав спираючись на інфу з інету і інтуїцію. Розібрав, нічого складного. Комплектуючі оцінив як такі, що можуть працювати і виконувати покладену на них роботу. Мастила було достатньо, але не там де повинно бути, а там, де ніби де зачіпилося Знявши пружини (їх таки є дві, в інеті пишуть, що ставлять тільки одну), я зняв нижню частину (ніби циліндри) з верхньої (ніби поршнів (штоки)). Ущільнювачі штоків, які кріпляться на нижній частині, мають дві робочі кромки - внутрішню і зовнішню, відстань між ними 4 мм. Зовнішня кромка для знімання з штоку дорожнього бруду, внутрішня - для знімання з штоку зайвого мастила. Простір між кромками заповнюється мастилом (або дорожнім брудом, якщо верхня кромка не щільно прилягає до штоку. Самі штоки рухаються у пластикових напрямних, які щільно запресовані у "циліндрах" нижньої частини. Це і є найбільш навантажена частина вилки в плані роботи по плавності ходу. Рухаються штоки вільно в напрямних - вилка працює на 1000 долярів, не рухаються або підклинюють - і 100 гривень ніхто не дасть за таку вилку. Ось і основна різниця між дорогою і дешевою вилками. Решта параметрів (вага, регулювання відскоку, блокування роботи вилки) є переважно другорядними для простого катання по міському бездоріжжю.. Завдання визначив чітко: потрібно добитись легкості ковзання штоків у пластикових напрямних. Мушу зауважити, що навіть совгання штоками у розібраній вилці давалося на той час туго, чи то мастило погане я дав (почав з літолу), чи то на заводі погано підігнали деталі, чи то вилка вже деформувалась від моєї їзди.. Туго совгалось. Мастила: літол - найгірший ефект, клинить вручну, при їзді вилка зовсім не працює. Може це тільки так на початку, дальше, коли напрямні трохи зітруться, може буде краще совгатись. Домішував (а потім і давав чистий) ХАДО - ефект не покращення малопомітний. мастило для ШРУС - трохи краще, вистарчає на кілометрів 30, потім вилка стає "дубова", тобто спрацьовує тільки на великих перешкодах чи ямках (від 5-7 см) силіконове мастило для лазерний принтерів - найкращий результат, вистарчає до 80 км, дальше вилка перестає відпрацьовувати нерівності 1-2 см, на більших - працює. найкращий варіант - це густе силіконове мастило для пластмасових поверхонь тертя-ковзання. Проїхав на ньому 100 км, вилка працює задовільно. Звичайно, я не розбирав вилки перед кожним випробуванням іншого мастила, я поступив простіше, це і є моє "ноу-хау". Ось як я поступив. Між ущільнювачами штоків і пластиковими напрямними є трохи вільного місця - 5-6 мм. Тобто є трохи вільного простору, куди (напевне так задумали конструктори) поміщається мастило, яке повинно змащувати поверхню штоків і пластикових напрямних для їх легкого взаємного ковзання. Тобто мені для відновлення цього легкого ковзання необхідно буде поповнювати запас мастила у цьому проміжку. Для цього необхідно зробити отвір ззовні вилки і через нього подавати час від часу нову порцію мастила. А для завершеності - нарізати в отворі різьбу і заглушити отвір болтом. Придумав - значить зробив. Ось фото: А це заправка сумішшю силікону (рідкий+ густий): 1,5 см3 достатньо для заповнення "камери" для мастила. Ось такий репортаж роботи з велосипедом. Я розумію, що дорогі і якісні велосипеди не потребують ніяких "шприців", а їздять і їздять без подібних "танців". Але може комусь ця інформація згодиться, якщо не для ремонту - так для аргументу..
Я так понял, что масло должно быть -Ни редкое, ни густое. Густое-не будет работать как надо, редкое-будет быстро вытекать??!!
типу цього.. Могли би виробники цих вилок давати ще одні мастилознімні у середині "циліндрів", нижче від пластикових напрямних. Тоді би вийшла герметична камера навколо направляючої, в яку набивати мастила і воно б залишалось там надовго, а не стікало вниз "циліндрів". Де би купити ось ці масло-брудо знімачі для штоків? Я би подумав, як їх втиснути в середину циліндрів, може вони б адаптувались там..
Видел на велосипедных Форумах. Сам не пользуюсь, но есть разногласия. Цепь -это такая вещь, которая должна быть чистой и слегка смазаной. Вот в этом все противоречие-когда смазана,то собирает пыль. Когда чистая и сухая-все равно собирает пыль да еще скрипеть начинает. Нужно выбирать баланс -немного грязная и слегка смазанная(и не скрипит). Мыть, конечно, необходимо. Я мою керосином на улице-кисточкой над банкой. Такую штуку прикупил бы, но жаба душит. --- добавлено: 17 сен 2013 в 10:36 --- Одно плохо, что мыть в такой машинке предлагают моющей жидкостью, а не керосином или уайт-спиритом. Типа-пластик коробочки мойки разрушаеться от керосина и уайт-спирита.
Сегодня намотал 70 км в общей сложности. Цепок скрипит, надо промывать, наверное, надо брать жестянку керосина, еще жестянку под грязный керосин(на повторное использование), кисточку с коротким волосом(жестким). Мазать буду МС-8(досталось после консервации двигателей самолетов).