Ремонт бензопилы

Тема в разделе "Аккумуляторный, пневмо, электро и бензоинструмент", создана пользователем orex_, 9 апр 2010.

  1. bubantus

    bubantus Стажер

    Сообщения:
    27
    Симпатии:
    9
    Стосовно пилки в мене такі думки:
    якщо значне підвищення зусилля на тросі стартера виникає лише за умови закрученої свічки запалення, то мабуть тут грає роль розрідження, яке виникає під час ходу поршня з ВМТ вниз. Але, напевне, це не є єдиним чинником. Можливо, це тільки усугубляє стан речей. Тому що після спроб пошморгати із свічкою, якщо свічку потім викрутити, підвищений спротив спочатку відчувається, а потім- зникає. Мабуть таки десь щось підклинює. Скоріш за все- кривошипно-шатунний механізм.
    Була в мене ще одна версія:
    Коли вкручуєш свічку запалення, поршень частіше всього знаходиться в ВМТ а\бо біля неї. Отже, закрутивши свічку, сяк-так герметизується поршнева камера. І тому при русі поршня вниз в камері утворюється понижений тиск. Який і дає підвищення зусилля до того моменту, коли відкриються продувочні вікна або отвір глушника і компенсують різницю тиску. Під впливом спротиву поршня вибираються якісь зазори/люфти, що призводить до перекосу механізму. Підшипники я міняв, отже- не вони.
    Десь так.
    З другого боку, така ситуація свідчить про те, що компресія таки -є.
    Біс його зна, що воно таке. Нажаль, другого коленвала у в мене нема. Перевірити нічим.
     
  2. orex_

    orex_ Заслужений майстер

    Сообщения:
    2.987
    Симпатии:
    725
    Адрес:
    Рахів
    дякую.
    - та ну ... що там такого ..., так як на фото .. по порядку , .. відкрутив 4 болтика , зняв пришечку відклав на бік, далі, ..... і пішов пішов ... . ,просто по маленьки та акуратно.
     
  3. bubantus

    bubantus Стажер

    Сообщения:
    27
    Симпатии:
    9
    Нехай трохи почекає. Дійде й до нього черга. Але краще б не треба...:-D
     
  4. orex_

    orex_ Заслужений майстер

    Сообщения:
    2.987
    Симпатии:
    725
    Адрес:
    Рахів
    гоп- гоп.... так так мусить бути ..., тож тиск виникає до 12атмосфер , ну хай буде 8- 12... але це мусить так бути... хоча ні , зара є стартери підпружинені, ... витягуєш шнут, з не великим зусиллям, а далі пружина сама розкручує колінвал.

    так має , бути , "клин" , "підклин" то завсім друге, при цьому чути металічний стук, удар, скрип і т.д. в нормальному стані хлопки. Заводити обов`язково коли має бути перший ривок, то шнурком повільно вибираємо вільний хід до початку опору, потом виконуєм ривок.
    - ні це занадто.

    - ні ні , ні..... якщо булоб тертя, то на поршні , циліндру булиб зидири , і не дитячі,їх виявилиб зразу.

    в 2Т моторі два місця де мусить бути тиск, це камера згорання , та картер мотора, якщо нема гермитизації в любому відсіку , мотор не буде робити. Тому, огляньте цилінрд, поршень сальники, прокладку, стики поливинок картера .. якщо дефектів, (розрив прокл., подряпини то-що) то збирайте мотор. Не спіша, обезжирити стики , взяти герметик (назви , фото немаю , але в авто маг., вони є, червоний та чорний) нанести тонесенько, зкрутити потовинки картера. Колінвал має крутитися легесенько , пальчиками. Якщо при провірці скрипів, залипань, затруднень нема , погнали далі. То саме з цилінд., стики , прокладку обезжирити ненести тонесенько, та дуже уважно клей, (стінки циліндра змастити тоненько маслом) (на ваших фото я не побачив прокладку під циліндром) . Зкрутили... далі збираєте потрохи. Свічу можите не закручувати, пробувати заводити як руки не чехуться проботити на наступний день. Після зборки , можита з викрученою свічою провірити іскру. Коли маєте заводити.... ні які 10 кубиків , 2 .. тому, що якщо з 10 кубіків хоч 2-3 за один оборот по каналам кине в камеру, ви або зламаєте стартер або шнурок, або подумаєте що клин ухопили., 2 достатньо.., повний газ і раз до 10 тиків, мотор мусить завестися.
    Пробуйте пишіть, по розборці ви файно та красиво розклали, тепер збираєм.

    Добавлено через 1 минуту 39 секунд
    Колеги , ніхто більше не може порекомендувати нашому bubantus, в відновленні працездатності мотора?.. я може помиляюся ... допоможіть.
     
    1 человеку нравится это.
  5. bubantus

    bubantus Стажер

    Сообщения:
    27
    Симпатии:
    9
    Дякую за поради, мабуть на вихідні почну збирати.
     
  6. bubantus

    bubantus Стажер

    Сообщения:
    27
    Симпатии:
    9
    Зібрав сьогодні картер. З червоним герметиком. Залишив застигати. Заодно прочистив канали карбюратора. Пропшикав WD-40. Таке враження, що був забитий канал регулювального гвинта "L". Щоб не переплутати гвинти, викручував по одному. Щоб зберегти настойки, хоча б приблизно, робив так:
    -замалював, (звісно, приблизно,) кут нахилу прорізі гвинта під викрутку;
    -штангенциркулем заміряв висоту гвинта від стінки карбюратора.
    Закручував на таку саме висоту.
    Думаю замінити ще поршневі кільця. Якщо не допоможе, то й не завадить. :-D
     
  7. orex_

    orex_ Заслужений майстер

    Сообщения:
    2.987
    Симпатии:
    725
    Адрес:
    Рахів
    - це не дуже добре, але шо вже зробили то є. При прошикуванні, канали продувалися ? .

    пока раз не стоїть, після заміра тиску , тоді вже можна шо-то говорити.
     
  8. bubantus

    bubantus Стажер

    Сообщения:
    27
    Симпатии:
    9
    Купив срей-очисник для карбюраторів, але при відкриванні зламав пластмасову голівку-розпилювач. Довелося користуватися WD-40. А чому це погано?
    Канали продулися всі, але канал гвинта "L" продувався найдовше.

    Нажаль, тиск міряти нема чим. Тому буду експериментувати. У всякому разі, не повинно стати гірше. В разі чого, будуть в мене запасні кільця. На неділі постараюся купити, на вихідні буду ставити, якщо мороз не влупить. Моя "майстерня" не опалюється. :)
     
  9. orex_

    orex_ Заслужений майстер

    Сообщения:
    2.987
    Симпатии:
    725
    Адрес:
    Рахів
    ти не один beer:vo:
    установка СВД , зимою :
    [​IMG]
    [​IMG] .
    - кромі малярного скотча ніякий тип ізоленти не дозволяє працювати.
     
  10. bubantus

    bubantus Стажер

    Сообщения:
    27
    Симпатии:
    9
    Сьогодні, нарешті, зібрав пилку. І, таки, завів.
    Зробив ось що:
    -поставив нові поршневі кільця.
    Шморгати стало значно легше. Отже, не дарма. Потім поставив блок запалення, маховик, та заходився заводити. Зі сторони пилки ніякої реакції на мої дії не відбулося. Тоді зробив наступне:
    -знову відрегулював запалення, але замість 4-х аркушів паперу підлкав 3. Знову нічого. Свічка суха.
    Тоді я подумав: якщо іскра є, але двигун не заводиться, значить- нічому там горіти. Тобто, не надходить бензин. Почав потрохи викручувати гвинта "L" карбюратора. Потім- шморгав. Згодом почалися поодинокі "простріли" в двигуні. Викрутив свічку- зволожена бензином. То є вже прогрес! Отак, потрохи викручуючи регулювальний гвинт та шморгаючи, дорегулювався до того, що "підхвати" запалення знов припинилися. Виявилося, що я залив двигуна.
    Знов викрутив свічку, перевернув пилку догори ногами, та пошморгав. Вилилося трохи бензину. Протер та почистив свічку. Закрутив гвинт "L" градусів десь на 30- на всяк випадок. (Бо хто його зна, в який саме момент припинилися оті "підхвати". Побоявся перезбагачення суміші.) Зачекав 10...15 хвилин, зібрав. І пилка завелася. Потім, прогрівши, трохи погрався із реглюванням холостих обертів.
    Загалом під час спроб завести викрутив регулювальний гвинт "L" десь на 3/4 оберта. Ну і за компанію гвинт "Н" теж трошечки.
    Ось така історія.
    Ой, лишенько!
    Нажаль, знайоме й це. Мав сумнівне задоволення ремонту авто при -18. Жах.
     
    1 человеку нравится это.

Поделиться этой страницей