Довговічність стіни.. Яка підвищити її довговічність?

Тема у розділі 'Стены, фасады и перекрытия', створена користувачем Voyutichi, 8 кві 2010.

  1. Vladlen

    Vladlen Шабашник

    Повідомлення:
    3.613
    Симпатії:
    695
    Адреса:
    Сумы
    Re: Відповідь: Re: Відповідь: Re: Довговічність стіни.. Яка підвищити її довговічніст

    Незнаю как у Вас а у нас в регионе вся облицовочная кладка ведётся под внутреннюю росшивку (как на фото ),красивее смотрится.Пока дефектов не замечал.
    В какойто степени виновата росшивка ,т.к. говорили что в Англии таких швов как у нас нету и росшивка ведётся по примеру завода "Керамея" .
    фото дома с первого роменского кирпича https://krainamaystriv.com/showthread.php?t=2692&page=3
     
  2. canj

    canj Новачок

    Повідомлення:
    2
    Симпатії:
    0
    Ребята!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Посмотриш на это все и строиться страшно, КАКОЙ БЛИН КИРПИЧ ВЫБРАТЬ!!!!!!!!!!!!
    У меня все готово, загвоздка за кирпичем, все не могу выбрать, какой кирпич выбрать чтобы избежать вышеприведенных проблем, хочу кирпич желтого цвета, КАКОЙ ЗАВОД ДЕЛАЕТ КАЧЕСТВО!?!?!?!?!? а не деньги!!!!!!!
    Друзья подскажите!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  3. UNES

    UNES Прораб

    Повідомлення:
    629
    Симпатії:
    323
    Адреса:
    Дніпро
    Клінкерна цегла формату "американка" 250х65х60мм зовнішня, фасадна "карточка" та керамічний порожнистий блок в якості несучої теплої стіни
    В Україні це Керамейя Янтар (клінкер)...

    [​IMG]

    ...або Євротон Корсіка (клінкер)...

    [​IMG]

    ...та Кератерм - порожнисті блоки...

    [​IMG]

    або СБК - порожнисті блоки...

    [​IMG]

    Завжди актуальні прайси на клінкерну цеглу та іншу будівельну кераміку для Дніпропетровська тут.
     
  4. Voyutichi

    Voyutichi Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    16.117
    Симпатії:
    8.913
    Адреса:
    м. Самбір
    Відповідь: Re: Довговічність стіни.. Яка підвищити її довговічність?

    В мене закралася в голову думка, що ось таке відлущування поверхневого шару цегли якраз викликано просочуванням гідрофобом. Наяву всі ознаки відлущування по границі розділу між просоченим масивом і непросоченим.
    Просочений масив має інші фізичні параметри від звичайного, не просоченого, масиву. Такі як водопоглинання і лінійний тепловий коефіцієнт розширення (?). Чи не є наслідком таке лущення цегли того, що непросочена цегла має інше температурне розширення і тому "скидає з себе" ту частину, яка просочена гідрофобом.
    І ще одне міркування: чи не збирається волога у цеглині саме під просоченою ззовні поверхнею по тій причині, що висохнути з цієї зони є найдовшим процесом в порівнянні з іншим місцем цегли? При такому накопиченні і подальшій ізоляції гідрофобом достатньо легенького морозу, щоб цегла повідлущувалась..
     
  5. Пітон

    Пітон Друг Команда форуму

    Повідомлення:
    6.874
    Симпатії:
    12.735
    Адреса:
    з Київщини, з діда-прадіда
    У мене будинок з такої самої роменської цегли, навіть кольору такого. Побудував перший поверх потім стояв зиму, потім другий і знову зиму, потім дах і вже дві зими, ніякого натяку на такі жахи немає.
    Мабуть це дійсно викликано просочуванням гідрофобом.
    Я також хотів відразу просочувати якоюсь хімією, але хтось порадив мені почекати кілька років мовляв поки солі не вийдуть, а потім сусід сказав що краще не просочувати бо потім цегла не дихає. Так от за цей час (4 роки) чомусь ніякі солі не виступили, а я вже й не знаю чи варто просочувати чи нехай так стоїть. При чому у мене є міжповерховий карниз так там взагалі 4 ряди цегли виступає кожен ряд по 3 см і сніг туди потрапляє (ніяк руки не дійдуть відлив почепити хоча є готовий) цегла намокає, а потім сохне і все поки що в нормі.
    У нас також кладуть під внутрішню розшивку, але не тому що хочеться, а тому що щоб рівно покласти беруть квадрат 8х8 або 10х10 такий по метру або по метрів два і на нього кладуть тому отримуємо внутрішню розшивку.
    Щодо клінкеру то він дорого коштує. І хоча візуально різниці між звичайною керамікою наче й немає, але я буквально на минулому тижні купив з рук дуже недорого 800 шт (~13м2) польської клінкерної плитки Опочно на цоколь, і так вийшло що возив її насипом у багажнику годин зо три по наших ямах, і коли потім викладав то ні одна (!) плитка не розбилася. З кераміки було б пару відер шамоту. Але все-одно клінкер дорогий
    А ще цієї зими коли з початку вдарили морози і сипанув сні, то примітив ззовні на стінах паморозь таку нормальну, (навіть сфотографував пізніше фото викладу), думаю це можливо через те що в будинку поки ніхто не живе бо навіть на стелі на першому поверсі був іній товщиною з палець
    Зараз звичайно все висохло, наслідків не видно
     
  6. Goshia

    Goshia Прораб

    Повідомлення:
    2.115
    Симпатії:
    206
    Действительно, а нужен ли такой гидрофобизатор, с которым стена еще быстрее разрушается, чем без него? Выпускают всякую дрянь, а застройщики в ужасе.
     
  7. UNES

    UNES Прораб

    Повідомлення:
    629
    Симпатії:
    323
    Адреса:
    Дніпро
    Re: Відповідь: Re: Довговічність стіни.. Яка підвищити її довговічність?

    Трохи вище наведений механізм роботи метилсиліконату калію, з якого видно, що покриття є мономолекулярним, тобто ані на КТР, ані на міцність, ані на паропроникність не впливає.
    Наведені міркування цілком слушні для випадків застосування плівкообразуючого гідрофобізатору, яки дійсно забиває мікропори в цеглі, блокуючи вільний відтік водяної пари з масиву стіни. У випадку ГКЖ 11-К такого блокування не відбувається і водяна пара з товщі стіни вільно випаровується назовні
     
  8. Voyutichi

    Voyutichi Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    16.117
    Симпатії:
    8.913
    Адреса:
    м. Самбір
    Відповідь: Re: Відповідь: Re: Довговічність стіни.. Яка підвищити її довговічність?

    добре, що заспокоїли.. А то я вже переживати почав за свій комин.. :)
    а як перевірити, чи не створюється бар"єр для пари? Продування повітрям може підійти за тест?
     
  9. Vladlen

    Vladlen Шабашник

    Повідомлення:
    3.613
    Симпатії:
    695
    Адреса:
    Сумы
    Re: Відповідь: Re: Відповідь: Re: Довговічність стіни.. Яка підвищити її довговічніст

    дык стены ведь на фото не перекрыты не оштукатурены т.е. дело не в пропитке
     
  10. Skyter

    Skyter Заслужений майстер

    Повідомлення:
    2.442
    Симпатії:
    516
    Адреса:
    Родился и вырос в г. Киев.
    Re: Изморозь под коньком и на чердаке

    Можете меня закидать чем хотите, но я категорический противник фасадных пропиток в первые годы облицовочного кирпича. У нас стоят дома с Экотона (третий год), СБК (более 9лет), Roben клинкер (более 10лет), Керамейя (2 года). Везде где соблюдена технология нет проблем. Кирпич в хорошем состоянии.

    Основной бич кирпича СПЕШКА. Не терпит он этого. Особенно при однослойной стене. Соль для кирпича не страшна. Это бабай для клиентов. Соль это всего лишь предупреждающий знак о проблеме. Она там, где есть движение влаги. Мы не можем видить этого движения, но можем видить следствие - Соль.

    Кирпичная стена емеет несколько видов влаги.
    1. Кладочная. Пост №24. ГЛУПОСТЬ разрушила этот кирпич, а не мороз. Абсолютно прав Voyutichi bravo. С этой влагой прекрасно справляется мороз. Он вытягивает её из кладки с ДВУХ СТОРОН. Вот почему важно оставлять коробку на зиму и давать промерзнуть черновой кладке, а на следующий год её облицовывать. А не гнать кладку с облицовкой к осени и давать замерзать оставшейся воде (не химически связанной в растворе).

    2. Вид влаги. Не менее опасен. Эта влага ОТДЕЛКИ. Штукатурки, стяжки.... Эти процесы связаны с большим колличеством воды. Лучше облицовывать фасад после ОТДЕЛКИ!!!! Но если не вмогу... Как минимум не ставьте окна. Обеспечьте хорошую вентиляцию помещений. Разделите процесы штукатурки и стяжки во времени. Начинайте отделку не позднее ИЮЛЯ. Эти простые меры резко сократят колличество влаги идущей через кирпич.

    3. Эксплуатационная. При эксплуатации высолов не должно быть. Ноесли они появляются, то надо искать проблему в другом. Обратите внимание на фото с цитатой пост №24. Вы видите горизонтальную гидроизоляцию между кирпичем и бетоном? причина разрушения кирпича КАПИЛЯРНАЯ ВЛАГА. В посте выше, фото забора с маленьким свесом? Причина разрушения - ЗАТЕКАНИЕ. Есть еще много характерных ошибок... Дымоходы - Отсутствие труб выполняющих роль пароизоляторов, резкие перепады температур из-за отсутствия утеплителей горячих труб... Все это элементы "ЭКОНОМИИ". Чаще невнимательности. Ведь сама эксплуатационная влага не страшна. При многослойной стене когда правильно выполнен воздушный зазор, она просто отводится...

    Кирпич это прекрасный неповторимый материал, но с ним надо уметь работать. Как впрочем с любым другим материалом... :)

    ЗЫ: Ах ДА!!! Нужна ли гидрофобизация? Нужна. Когда нет солей. В противном случае она ускоряет разрушение кирпича. И фото в этом топике это подтверждают...
     

Поділитися цією сторінкою