- такого нема, просто після 1/3 положення плавно з дуже тихого переходить в макс. , хочапо цьому в мене є тоже сумніви але на виході пробував , то перемінка йде при макс .гучності 8-10 вольт.; - через годину проіврю; - це пробував, то саме; - тут по подробніше можна?, получається шо це лажа?,
Так, це В. Стоп, схему регулятора кинути можете? По всім ознакам ваш регулятор гучності електронний (тобто не прямого ділення вхідного сигналу потенціометром). Якщо це так, потрібно дати зміщення підстроєчником в його "земляний" кінець, або уникнути "електроніка" і перейти до класичного регулятора. ЗІ. Просто цікаво - я зрозумів так, що "цідулку" - це зсилку, так? А ще цікаво хто такий швагро? (Я з київщини, у нас так не кажуть). Добавлено через 1 час 3 минуты 58 секунд Я про це сказав з самого початку. 8...10 В з урахуванням мостового виходу - це нормативний показник при 15-вольтовому живленні. З таким розмахом спотворення мають бути маловідчутними (до 3...5%). Але для Вашої акустики це всього 20Вт, що замало. Що таке підсилювач апріорі? - Це перетворювач електричної енергіі (мережі чи ін.джерела живлення) в електричний сигнал, форма якого задана вхідним сигналом. Отже, згадуємо старичка Жоріка Ома і визначаємо - щоб розкачати в номіналі 50 Вт на 4 Оми, (пік складе ват 70), необхідно підвести до цієї колонки: (50*4)^0,5= 14В в номіналі, пік вийде при (70*4))^0,5=17В. Щоб отримати на виході діючу напругу 17В, потрібне живлення підсилювача потужності (під нагрузкою) 2*17*2^0,5+2В=50В, або двополярне живлення 2х25В, без нагрузки напруга цього БЖ збільшиться десь до 2х30В. Звідси і пляшемо, підбираючи схему. От тут якраз Агєєв і рулить. Тепер Ви зрозуміли мою критику що до автосхемотехніки (бортова авто мережа не дає свободи творчо чудити бюджетними засобами )? також чому я згадав Агєєва? Можна обійтись і без останнього, варіантів масса, в т.ч. і на сучасних ІС. Тут Ваш вибір і Ваші ресурси. Щодо корпусу... Я б і тут не заморочувався (ледачий)... встромив би я усилок з БЖ прямо в корпус колонки. Тобто на кшталт активних S-70, або сучасних мультимедійок. Ну а регулятори (можна із попереднім підсилювачем) розмістити або в компактному корпусі, або як мультимедійки - з урахуванням Вінамповського еквалайзера - джек з колонки, а все регулювання робитьсяф в комп"ютері. Цей ледачий сценарій дає змогу для більш гнучкого творчого процесу та компонування. Інакше, якщо зробити достойний корпус і після прослуховування виявиться, що треба замінити наприклад транс на потужніший, або збільшити радіатори або замінити плати усилка... то виникнуть проблеми.
- після обіда зможу , (http://www.radiomarket.lg.ua/product_info.php?products_id=20015&osCsid=pkn7dj0uea3552hru80uno1m72) ; - невеликий кусочок паперу на якому схема; - супруги брат; - гучності, в мене є уселок без ніяких стерео-регуляторів, індикаторів, 2х20 то потужніше рубає чим цей http://www.radiomarket.lg.ua/product_info.php?products_id=21673&osCsid=11jf56nm260k2iqsv7u470aec7 при цьому колонки ті самі 4 Ом, повинно бути приблизно однаково (композиція та сама при порівнянні слухалась) - тепер поняв; - я ледачим себе не рахую, до 18 на роботі , після 18 до 23 на дворі працюю, але біьлше робити корпус не буду (до цього моменту хотів в мене є корпус з транс (2х35в) від "уселка - конструктора" хотів собі зробити УНЧ). В чора впринципі доробив, сьогодні полакувати, і мож пакувати в посилку.
Так, це активний ргулятор гучості. Для нього краще лінійний потенціометр, для тембрів також. У Вашому випадку, вставте тимчасово в розрив "земляного" виводу регулятора гучності 47к підстроєчник кілоомів на 15...20, і виставте ним зміщення, при якому усилок буде мовчати якщо рег.гучності на "0" і зразу почне реагувати на нього при обертанні регулятора. Заміряєте опір підстроєчника (або приблизно зорієнтуєтесь за положенням його движка) та впаяєте постійний опір замість нього. Це приблизно буде 10...15кОм.
Аматор, спасибі, напевно сьогодні попробую, але ця "лавинність" не впливає на макс. гучність?, якшо не впливає то так залишу, я його вчора зклепав до купи страшенно не маю бажання його ще раз вскивати. На скрепці схема.
- жде лакувавальні роботи + трошки напильником - друга то це тот про якого писав "домашній" на "тда" 1552, 2х22, сусідів валит по повній катушці , правда БЖ слабоватий але як нада дати..., то підключаю АКБ від шуроповерта.
Ні, на максималку не впливає. "Земляний" опір зміщення лише змістить движок регулятора гучності в "0" положення, тобто не буде холостого кута повороту движка, поки усилок мовчить. Якщо аналогічна картина і наверху (повна гучність наступає не при повному повороті движка, а раніше, і якщо далі крутиш движок, то напруга на виході не зростає), то таке саме зміщення можна зробити резистором в верхній (гарячий) кінець регулятора. Цим самим ми вженемо режим регулювання підсилення в зону чутливості атеннюатора мікрухи. Особисто я тільки за пасивне регулювання гучності, що до тембрів, то тільки на схемах з збереженням фазових характеристик (Батерворт не рулить, імха). Хоча це мої таракани, не звертайте уваги. Підказка: Якщо Вам попадуться несправні мультимедійні колонки (комп"ютерні), наприклад Свен, то в них є цікава фіча - окрім регулювання гучності та тембрів, у них є кнопка розширення стереобази. І вона дійсно працює, - надає приємний ефект. Тобто цю платку можна використати в своєму девайсі, знявши сигнал з попереднього підсилювача (кінцевик можливо буде пошкодженим). Добавлено через 27 минут 13 секунд Ще порада. В тирнеті можна скачати генератор НЧ, який через звукову плату компа видає сигнал від 10Гц, до сотень кГц, різної форми. Для нас важлива синусоїда та меандр. Є також і вимірювачі нелінійних спотворень 0,05...100%% (теж через звуковуху). Є аналізатори спектру та ін. корисні речі для наладки апаратури. Це щоб не городити вдома радіолабораторію реальними девайсами .
Аматор, спасибі за інф. постараюся в майбутньому використати више написане при створенні домашнього УНЧ пристроя .
Працюйте! Що до майбутніх конструкцій - їх ми обговоримо та проаналізуємо ДО того, як будете купляти КІТи.