Подскажите, кто имел дело с таким случаем. Был классический вариант с дверью(рис 1). Для расширения пространства было удалено 40-50 см стены (рис 2). Теперь нужно сделать основание для дверной рамы по диагонали, относительно стен (рис 3). Изначально задумка была взять 2 треугольных бруса и закрепить на основание стен. Но оказалось их не так просто найти, особенно из сухого бруса. Вопрос в том, как сделать это основание под углом? Одна стена из газобетона, толщиной 10 см, её можно отрезать под углом в крайнем случае. Вторая советская гипсовая толщиной 8 см. Думаю попробовать из профиля для гипсокартона. Кто-нибудь сталкивался с таким? и какое в итоге выбирали решение? Спасибо.
@dima_dp, замало інформації: де знаходиться дверний отвір, яка основа під дверима, висота стіни, які будуть двері і т.д. І зробіть фото. Стіни у Вас тоненькі та ще й гіпс, ГБ. Конструкція отвору з профілів для ГК може не витримати в процесі експлуатації.
Высота потолка 250, высота газобетонной стены 240. Возле неё видно отверстие в стяжке, глубиной сантиметров 10. Если бы я использовал брус, я бы его там залил раствором. А высота старой стены где-то 245. И она не гипсо-картоновая, а просто литая, скорее всего в лутки. Какой-то светлый раствор в перемешку с чёрными камешками. Я назвал её гипсовой. На полу стяжка, довольно мягкая, т.е. отверстие сделать не проблема. Дверь будет обычная 80 см шириной. p.s. Фото прикрепил из того что есть на данный момент.
Якщо Ви хочете якимось чином використати дерево для влаштування дверного отвору, то можна купити комплект дерев'яних брусків для збору дверних коробок. Вони сухі і коштують 70-80 грн. палка... Я б радив зробити наступне. 1. З'єднати дві стіни металевою перемичкою на висоті + 2-3 см. від висоти зібраної дверної коробки. Такий зазор необхідний для монтажної піни. (Я залишаю 1,5-2 см). Перемичку виготовити з 2-х кутиків 50 мм. розваривши їх між собою (полосою). Перемичка має лягати на стіни "крилами" не менше 20 см. 2. Домурувати стіни до стелі, звернувши особливу увагу її надійному кріпленню до панелей. Для цього я б використав монтажну клей піну. Домуровувати можна ГБ, використовуючи спеціальні суміші або клей для плитки. Можна використати грунтовку, а в місцях з'єднання зі стелею-обов'язково. 3. Влаштувати дверний отвір для монтажу дверної коробки можна з того ж ГБ. Якщо є така можливість, бажано дверну коробку кріпити до підготовленої з врахуванням майбутніх відкосів існуючої стіни з ГБ, а домуровувати лише одну сторону. Я б заармував добавлену частину стіни зварної штукатурною сіткою з оцинковки (з "перехльостом" на стару стіну). Можна використати для виведення дверного отвору і простіночний профіль для ГК шириною 100 мм. Він заармує добавлену стіну. 4. Для дверної коробки бажано використати дерево, а не панелі з ДВП чи МДФ. Це добавить конструкції жорсткості. 5. При монтажу дверної коробки звернути увагу, щоб її нижня частина мала надійну опору. Я виставляю маяки-опори з кусків керамічної плитки, а простір між ними заповнюю клеєм для плитки (трохи з надлишком) безпосередньо перед установкою. Нижню частину коробки закрити водонепроникною полоскою. 6. При штукатурці стіни використати сітку.
в таких випадках я роблю обрамлення з сд-60 і заповнюю обрізками газобетону на клею для плитки так щоб приклеїлось до існуючої стіни і залізло в середину профіля. довго але міцно. обрамлення прикручую з середини профіля по периметру коробки як з боків так і зверху. роблю технологічне кріплення. після затвердіння клею кріплення знімаю.коробку обмотую пе плівкою яка обрізається після завершення робіт.
Вы имеете ввиду достроить край старой стены газобетоном и обрезать обе стены под углом? --- добавлено: 21 лют 2018 у 14:45 --- не совсем понимаю какими обрезками газобетона Вы заполняете профиль, треугольными? Или обрамление это конструкция из профиля, а один отдельно стоящий профиль? --- добавлено: 21 лют 2018 у 14:52 --- т.е. ничего не придумывать, а просто лудку по углом поставить? ) ?
Не вижу особых проблем. Треугольники крепим к раме. Потом всю конструкцию через скрытый крепеж к стенам. Далее крепим наличник где гипотенуза. Задуваем, крепим наличник где катет.
@dima_dp, така робота це завжди творчість і креатив. (Оце сказанув!) Всіх слухайте, а робіть як знаєте. Для себе... Тут рекомендації були на випадок, якщо отвір ширший за дверну коробку. Ви ж, очевидно, вирізали відповідно. Це вже я потім здогадався. Як на мене, Вам важливо зробити надійну перемичку над коробкою. Кутники 50 мм тут будуть занадто-навантаження зверху ніякого. Низ коробки і верх піною будуть жорстко прикріпленні (до стяжки і металевої перемички. Боки ж можна вивести призмами із ГБ (він прекрасно ріжеться звичайною ножовкою), або ж карскасом із профілів для ГКЛ (з наступним використанням полосок з ГК). Пустоти в цьому випадку все рівно варто чимось заповнювати. І бажано мати хоч якийсь досвід цієї роботи. Надіюсь, він у Вас є. Гіпсокартонщик це тепер найбільш поширена будівельна спеціальність. Ще раз поглянув на Ваш малюнок. Може дійсно варто ту сторону, де будуть завіси на коробці, зрізати під відповідним кутом. Тобто, щоб між коробкою та стіною залишилась щілина на монтажну піну шириною 10-15мм. Другу сторону теж підрізати більш коректно (під кутом, а не прямокутно як тепер), щоб можна було домурувати прямокутними кусками, а не гратись з "фігурною вирізкою". Можуть бути і ще варіанти...
профіль прикручую спиною до коробки по по зовнішньому контуру то усилить і коробку і стіну товщиною 8см якщо я не помиляюсь. виставляєте і кріпите.проміжок між стіною і коробкою замуровуєте на клею вирізаними по місцю кавалками газобетону. вони будуть трохи трикутні. чи може є проблема з нарізкою?