Воздушное отопление за и против

Тема у розділі 'Вентиляция и кондиционирование', створена користувачем Hover, 17 лис 2016.

  1. barnych

    barnych Заслужений майстер

    Повідомлення:
    2.309
    Симпатії:
    647
    Адреса:
    городок львівської обл.
    Подаючі канали від тепло обмінника робляться з тканини то є одночасно гратка фільтр і канал.ще трохи то зменшує шум від потоку повітря.в закритих місцях канали мають бути штивні.
    Робляться зйомні і періодично перуться в пральній машині.при подачі повітря іх розпирає.
    Привідні до теплообмінника мусять бути штивні.оскільки вентилятор що здебільшого ставлять перед теплообмінником створює деяке розрідження.на вході в канал треба ставити фільтр щоб не засмічувати канал.можна і з поролону, ала краще з тканини.
    Окреме питання є те що всі канали є провідники звуків, з чим ви неминуче зіштовхнетесь.
     
    Останнє редагування: 24 лют 2018
    Елмастер подобається це.
  2. barnych

    barnych Заслужений майстер

    Повідомлення:
    2.309
    Симпатії:
    647
    Адреса:
    городок львівської обл.
    Трохи інакше дхеркало плівки в посередині між скдами розділить повітряну камеру навпіл.а перевипромінивши частину поверне назад.зменшивши величину потіку енергіі через вікно. Таке вікно має таплопровідність 0,58 або опір 1/0,58.=1,724 а решта то ваші просторікування. До речі така технологія дає можливість зробити 3 камери що дає теплопровідність 0,3 або опір 3,3 практични зрівнюючи значення показників з стінами.
     
    Останнє редагування: 25 лют 2018
  3. Елмастер

    Елмастер Майстер

    Повідомлення:
    40
    Симпатії:
    26
    Адреса:
    Самбір
    Вся суть в тому , що відчуття тепла при повітряному опаленні відчувається швидше , якщо є потужний газовий нагрівач з вентилятором (позичив на один зимовий сезон, зараз стоїть тимчасово електричний ), але нагрівач молотить до тих пір поки не нагріє всі предмети і стіни , тобто поки не залиє теплом всі теплоємності і далі працює на поповнення втрат на витікання через різноманітні " диряві" стіни , вікна , вентиляцію, стелю , каналізацію і т.д.
    Суттєво зростає розхід тепла при збільшенні наприклад з Т-18град С до Т-22град С. Але чудес в природі не буває , а є закони фізики , яких нікому не вдалося обійти, тому затрати на опалення різних систем опалення будуть приблизно однакові , як казав Енкі. Просто є різні к.к.д. систем і різні ціни на різні енергоносії.
    А яка система - це предмет зручності , можливостей технічних , фінансових , доступності комплектуючих, місцевих традицій і багато чого іншого ,яке в рамки раціональності а часом і здорового глузду не вкладається.
    --- добавлено: 25 лют 2018 у 23:59 ---
    Я також відношусь з підозрою і вважаю що складова випромінювання є несуттєвою , а отже це не працює в такому обємі ,щоб за це платити гроші.
     
    Останнє редагування модератором: 5 бер 2018
    LVV подобається це.
  4. LVV

    LVV Прораб

    Повідомлення:
    431
    Симпатії:
    425
    Адреса:
    Закарпатська обл., Свалявський р-н
    Однозначно, що теплоізоляція і герметичність мають визначальну роль на тепловтрати, а не система опалення. Але ви правильно сказали, що "Суттєво зростає розхід тепла при збільшенні наприклад з Т-18град С до Т-22град С". А як зростуть витрати через стіну, якщо повітря між радіатором і стіною буде, наприклад, 50гр.С? До того ж повітряне система опалення має ту перевагу, що одна система вирішує багато задач, тобто: обігрів/кондиціювання, вентиляція/очищення повітря, зволоження повітря і т.д., бо можливостей багато. При цьому є однократний теплообмін тільки в котлі, а не в кімнаті. В кімнату вам подається "готовий продукт", а не "напівфабрикат".
     
    Елмастер подобається це.
  5. шахматіст

    шахматіст Інженер

    Повідомлення:
    1.315
    Симпатії:
    447
    Адреса:
    із робочих слюсар 5 розряду та електрик 3 розряду
    Все це можливо лише якщо постійно закачувати свіже повітря з надвору , підігріваючи його до 40 градусів , а відпрацьоване викидати , фільтри все не очистять , тай міняти їх треба що доби .
     
  6. LVV

    LVV Прораб

    Повідомлення:
    431
    Симпатії:
    425
    Адреса:
    Закарпатська обл., Свалявський р-н
    Ви б описали вашу систему більш детально і тоді можна би було зрозуміти чому у вас ніякої різниці немає. Можливо ваш нагрівач дає на виході повітря з температурою 50гр.С і різниці немає, а можливо ви грієте землю, бо залили повітропроводи в підлозі...Опишіть детальніше і з фотографіями, всім цікаво повчитись на ваших помилках чи досвіді.
     
  7. Елмастер

    Елмастер Майстер

    Повідомлення:
    40
    Симпатії:
    26
    Адреса:
    Самбір
    Я розумію актуальність теми і постараюсь відповісти на всі ваші питання , а вам вирішувати добре це чи погано. Як я вже писав , стіна у мене досить товста і я в ніші під батареєю вставив пінопластову плиту товщ. 10см. потім сітка , штук, побілка , але без фольги , хоча думаю прокласти ще фольгу. Яка температура була на виході нагрівача - не міряв , давно це було (10 років), не до того було , будівництво , майстри, крутився як білка в колесі. Підлога від підвалу вистелена 10 см пінопластом . Повітропроводи мають теплоізоляцію 5 см мінвати навколо, обмотані 5мм піноплівкою, крім того лежать на пінопласті 5 см потім все засипано керамзитом і вже зверху стяжка з легкої фракції. див фото : Зображення0526.jpg PB220091.JPG
    Вигляд тепер : 20170608_101429.jpg 20170608_101151.jpg 20170608_101438.jpg 20170608_101740.jpg
     
    шахматіст, LVV, AMOROSO та ще 1-му подобається це.
  8. barnych

    barnych Заслужений майстер

    Повідомлення:
    2.309
    Симпатії:
    647
    Адреса:
    городок львівської обл.
    Я віддаю перевагу деревяній підлозі залишаючи техпростір під підлогою 60см. По грунту відповідно гідроізолящія і змонтована знизу на підлогу оболонка з ппс.
     
    Елмастер подобається це.
  9. Елмастер

    Елмастер Майстер

    Повідомлення:
    40
    Симпатії:
    26
    Адреса:
    Самбір
    В мене повітря з надвору пеший тиждень взагалі не подавалось , потім зробив трубу з заслонкою діаметром 100 мм і два рази в день провітрював свіжим. Фільтр в газовому нагрівачу був стандартний на вході касетний, пропрацював цілу зиму , не заглядав до нього, витрусив коли віддавав агрегат.

    Сподобалась ваша ідея , обовязково зроблю з тканини , коли буду ставити калорифер на дровяний котел.
    Доречі шум від потоку повітря взагалі нема , відчувається тільки шум від приводу, і то коли нагнутись до решітки, демпферів ніяких не ставив, хоча не помішає.

    Тепер як я визначав розхід газу. Відлік проводив з в один і той самий час 1 раз в сутки . Термостат виставлений був на однакову температуру , наскільки пригадую - близько 20 град. і керував по черзі повітряним і водяним котлом. Температуру води і температуру повітря котлів на жаль не памятаю . Перед тим будинок був прогрітий. Одну добу грів водяним котлом а другу повітряним, показники вибирав при при однаковій навколишній температурі. Тобто при пониженні зовнішньої температури зростав розхід газу і в повітряного і водяного котлів. Після суттєвого пониження добу пропускав для стабілізації температури. Розхід газу виходив біля 2.5 - 3 м. куб на 1м . опалювальної площі будинку (250м.кв). Записи на жаль не збереглися. Звичайно в такій методиці є якісь недоліки , але робив як міг на той час. Тепер . коли поставлю калорифер, можливо зроблю більш детальні виміри.
    --- добавлено: 26 лют 2018 у 22:57 ---
    В мене по стяжці постелена вспінена плівка товщ. 6мм , не знаю як називається, а потім паркетна дошка.
     
    Останнє редагування модератором: 6 бер 2018
  10. barnych

    barnych Заслужений майстер

    Повідомлення:
    2.309
    Симпатії:
    647
    Адреса:
    городок львівської обл.
    Я роблю лаги з св-100 ув-100 зкрученого в трубу і заповненого пінопластом.на лаги стелю шар осб.прикручую через осб планки 3 х 5 см. З кроком 30см.засипаю тирсою а по верху прикручую другий шар осб. З таким розрахунком щоб потім добре робилась фінішна поверхня. Лаги достатньо давати через метр підпори лаг теж.
    Тканинні повітряні шляхи добрі тим що коли не йде повітря вони зклавшись зменшують шляхи для звуків.
    Повітря знадвору добавляти добре вентилятором від компа.
    Та й взагалі в деяких випадках можна організувати подачу повітря на комплекті ветиляторів від компа, що дає можливість моделювати кількість повітря його швидкість і напоам руху в повітроводах. В великих системах то не роблять але завжди є але.
    І теплообмінників теж краще робити робити декілька. Якщо для того використати бу авторадіатори то не дорого, але зменшує кількість важких трафунків в монтажі системи.
    Рідину подати легше ніж повітря.
    Зимне повітря подати легше ніж тепле без втрат.

    Я маю радіаторну систему з металічними трубами, яка має можливість працювати на природній циркуляціі. А все що роблю то доповнюю поступово радіаторами з примусовим обдувом.
    Різниця в теплопередачі радіаторів міряється десятковим порядком. Проте вкладати кошти в ліквідацію роботи в аварійному режимі відсутності світла я не поспішаю.

    Але то все пусте найцікавіше починається коли доходить до керування повітряними потоками і відсіюванням звуків. До того мова ніяк не доходить.
     
    Останнє редагування модератором: 7 бер 2018

Поділитися цією сторінкою