Анжелика Алимовна спробувати що? мартена 15? Гаразд! спочатку та по пунктах ... Котел, димар та уся СО нові (це перший рік як живемо з цим). Тяга добра, димар майже чистий (при діаметрі 130 мм тонкий шар нальоту, меньш ніж 0,5 мм, не може істотно вплинути) та утеплений 30 мм базальту. Автоматика налаштована на бажану температуру 75 градусів. Датчик температури та механічний термометри показують однакову температуру (+/- 2 градуси, це цілком природнє, зважаючи на те що встановлені в різних місцях котла). Котел утеплений (50 мм базальту + 100 мм газобетону) за виключенням дверцят та трохи біля дверцят. На природній тязі гріється, температуру наганяє швидко, проблемі не має, потрібно прикривати піддувало задля зменьшення При встановленні автоматики почалось ... тобто якщо включений вентилятор то температура тримається біля 63 градуси (буває трошки вище - до 66, або меньш - до 60). З режиму "Растопка" не виходить. Потужність вентилятора на температуру не впливає (спробував від 30% до 70%), або впливає в розмірі похибки. При потужності більш ніж 60% димить в приміщення, димить з люка для завантаження палива та піддувала. Потужність меньш ніж 30% не дозволяє автоматика. Автоматика полстер ц-11, вентилятор впа-117, потужність 34 Вт, продуктивність 160 м.куб/год. На тепер що зроблено: 1) встановлено форсунку/поріжек/каталізатор - не помітив покращень 2) спробував загрузити дрова не стоячи, а лежачі - наче трохи краще ... але різниця в 2-3-4 градуси то таке ... теж саме при застосуванні соняшникових або торфяних брикетів, або їх суміші 3) встановлено турбулізатор - покращень не помітив ... 4) зроблено нового колосника з 16 арматури, арматура поперек, прозори 9 мм, ще не встановлено - встановимо - побачимо 5) треба зробити віконце для контролю піролізу ... може в мене не виходить на піроліз, не знаю. 6) спробую придбати соняшникових пілет і засипати їх в прозори в дровах (саме з цією метою зроблені прозори в колоснику 9мм), також маю трохи вугілля -мабуть теж спробую трохи добавити ... Стосовно вентилятора від БЖ - існує кілька питань: а) його не маю (можно знайти); б) він не на 220 вольт (гугл каже 5-12вольт) потрібен блок живлення, простий без регулювання обертів, складний - ... навіть не знаю де його брати; в) потрібно переробляти дверцята, бо до існуючих його болтон не прикрутити ... Якось занадто складно на спробувати. На сьогодні залишилось спробувати поперечного колосника, і подивитись на присутність піролізу, якщо не спрацює будемо ставити механічний РТ ... і думати як його автоматизувати на закриття при закінченні палива, доступними методами і матеріалами Якось так ... Взагалі схиляюсь до припущень полюса - видуває усе ... та мій котел не призначений для роботи з вентилятором. Дякую!
маєте на увазі форсунку? Усім! не було її, при пересиланні втрачено, а я не побачив, виробник нову надіслав
Не памятаю, писав чи ні . Я дуйку обмежую противагою. Там де дві гайки на ричагу шторки , одну скручую на край дуже і в неї ще болта вкручую ( щоб важке стало ) . Привстановленій потужності в 30% швидко перегорало ( дуже дув вентилятор) , після такого обмеження все добре. Отправлено с моего SM-G950F через Tapatalk
стор 3 інструкції режим LS поставте цифру 1 , і буде вентилятор дути до заданої температури . потужність вентилятора поставте 35-40%
Вентилятор раздувает даже дымящиеся дрова и держит в таком режиме долгогорения. Это как турбина в авто - без неё движок работать может, но не так эффективно как с турбиной.
який режим довгогоріння? може довготління? а з турбіною в авто,порівняння взагалі абсурдне. --- добавлено: 19 гру 2019 у 12:53 --- напишу свої дослідження на етапі років монтажу різних котлів,різних марок... вентилятор.(нагнітаючий,димосос) потрібний лише для піролізних котлів...всі решта,працюють набагато краще на природній тязі....виключивши вентилятори,і поставивши звичайні РТ-3,розхід зменшився в рази...всі мої котельні працюють виключно з ТА.... ніякі довгогоріння-довготління за мету не ставилися....
Ні-на 12В. На 220 Вольт занадто потужні для такого малого котла. У мене котел на 18kW і його без проблем такий малопотужний (на 12 вольт) вентилятор розганяє. --- добавлено: 19 гру 2019 у 13:21 --- І ще на рахунок укладки дров. Стоячи (тобто як я зрозумів вертикально) їх вкладати не можна. Тільки горизонтально. При чому чим щільніше тим краще, щоб чим менше повітря проходило наскрізь дров. Від цього падає температура у камері допалу газів і водночас КПД
@Іван 55555, пiдтримую, я теж прийшов до таких висновкiв. Але я навiть РТ не користуюсь, хоча й встановив. Эксперементально встановив розмiр отвору, через який подаеться повiтря, i цей отвiр завжди вiдкритий. Керувався якiстю горiння( щоб полумья було прозоре, i теплообмiнник вiдносно чистий), а також по температурi димогазiв. А по температуре в ТА вже вирiшую, чи потрiбно розпалювати чи догружати, а також кiлькисть i якисть палива. Я вважаю, що навiть при наявностi ТА здоровий глузд втрачати не потрiбно. Навiщо при майже зарядженому ТА догружати паливо, щоб РТ прикрив заслонку, i далi котел тлiв. В мене, якщо ТА заряджений на 1/4, то я можу загрузити повний бункер, i все тепло влiзе, це в мiжсезоння. Повний бункер згорае за 5-6 годин.
Іван 55555 як вважаєте, в мене піролізний? чи мають сенс наступні експерименти? чи потрібно міркувати за автоматику по прикриванню піддувала? Дякую! --- добавлено: 19 гру 2019 у 17:13 --- Так, зрозуміли вірно! Як вважаєте, якщо проміжки засипати пелетами? буде добре? (не маю наразі можливості попиляти існуючи дрова )