Майже закінчив з нижніми дверима піддувала. Не захотів вирізати отвір в існуючій, тому зняв ескіз і зробив нові. Вентилятор вже є - WPA 117, але купував його під 4 секції , після модернізаціі, ще + 3 шт, потужність котла виросте, от і думаю чи вистачить даного девайса. Рекомендоване використання wpa 117 до 30кВт.
До сварочных работ это была солидная "газовая камера" и куча легковоспламеняющейся ерунды возле него, но я про перепады температуры писал.
Що можу сказати: чугуній не проста штука. Доречі фото з пальником від напівавтомата - це заварка уламка після розмороження, герметичності там і не потрібно. А от два отвара (від обрізки бокових стінок) зварити виявилось проблематично. Першим був випробований спосіб Tig пайка з присадкою CuSi3: шов ідеальний, текучість мідних сплаві робить шов дуже красивим. Але мінус його - низька міцність з'єднання, і велике теплове розширення, в порівнянні з чавуном, що ставить під сумнів використання в середині топки при високих температурах ературах. Але в якості експеременту спробував. Виготовив оснастку для герметизації товарів під ніпеля, змазав герметиком (звичайний силікон), Наакачав 2 атм., повітря швидко вийшло через мікротріщини зварного шва (шов уламка завареного звичайним напівавтоматом), почав перевіряти милом шов заваренис CuSi3, і прозрів звиду ідеальний шов, а мікротріщин стільки, що його майже відразу не стало видно від бульбашок що утворювались поверх нього!! Наступний етап - ніхром (80%нікелю20%хрому), це вже зварка, тим самим Tig-гом, присадковий матеріал - дріт для намотуаання спіралі. Прорізоно паз вздовж заплатки, зварка по 10 мм з наступною проковкою і накриття матом із базальтової вати. Результат - на 2 проході відбувається тріщина поперек проріз (після охолодження). Приймаю рішення спробувати ЦЛ-4, електроды призначені для чавуну. Резутат той самий. З нового року купую ПАНЧ-11. Остання надія.
Що можу сказати: чугуній не проста штука. Доречі фото з пальником від напівавтомата - це заварка уламка після розмороження, герметичності там і не потрібно. А от два отвара (від обрізки бокових стінок) зварити виявилось проблематично. Першим був випробований спосіб Tig пайка з присадкою CuSi3: шов ідеальний, текучість мідних сплаві робить шов дуже красивим. Але мінус його - низька міцність з'єднання, і велике теплове розширення, в порівнянні з чавуном, що ставить під сумнів використання в середині топки при високих температурах ературах. Але в якості експеременту спробував. Виготовив оснастку для герметизації товарів під ніпеля, змазав герметиком (звичайний силікон), Переглянути вкладення 195420 Переглянути вкладення 195421 Наакачав 2 атм., повітря швидко вийшло через мікротріщини зварного шва (шов уламка завареного звичайним напівавтоматом), почав перевіряти милом шов заваренис CuSi3, і прозрів звиду ідеальний шов, а мікротріщин стільки, що його майже відразу не стало видно від бульбашок що утворювались поверх нього!! Наступний етап - ніхром (80%нікелю20%хрому), це вже зварка, тим самим Tig-гом, присадковий матеріал - дріт для намотуаання спіралі. Переглянути вкладення 195422 Прорізоно паз вздовж заплатки, зварка по 10 мм з наступною проковкою і накриття матом із базальтової вати. Результат - на 2 проході відбувається тріщина поперек проріз (після охолодження). Приймаю рішення спробувати ЦЛ-4, електроды призначені для чавуну. Резутат той самий. З нового року купую ПАНЧ-11. Остання надія. Переглянути вкладення 195420 Переглянути вкладення 195421 Переглянути вкладення 195422 --- добавлено: 31 гру 2021 у 00:57 --- Що можу сказати: чугуній не проста штука. Доречі фото з пальником від напівавтомата - це заварка уламка після розмороження, герметичності там і не потрібно. А от два отвара (від обрізки бокових стінок) зварити виявилось проблематично. Першим був випробований спосіб Tig пайка з присадкою CuSi3: шов ідеальний, текучість мідних сплаві робить шов дуже красивим. Але мінус його - низька міцність з'єднання, і велике теплове розширення, в порівнянні з чавуном, що ставить під сумнів використання в середині топки при високих температурах ературах. Але в якості експеременту спробував. Виготовив оснастку для герметизації товарів під ніпеля, змазав герметиком (звичайний силікон), Переглянути вкладення 195420 Переглянути вкладення 195421 Наакачав 2 атм., повітря швидко вийшло через мікротріщини зварного шва (шов уламка завареного звичайним напівавтоматом), почав перевіряти милом шов заваренис CuSi3, і прозрів звиду ідеальний шов, а мікротріщин стільки, що його майже відразу не стало видно від бульбашок що утворювались поверх нього!! Наступний етап - ніхром (80%нікелю20%хрому), це вже зварка, тим самим Tig-гом, присадковий матеріал - дріт для намотуаання спіралі. Переглянути вкладення 195422 Прорізоно паз вздовж заплатки, зварка по 10 мм з наступною проковкою і накриття матом із базальтової вати. Результат - на 2 проході відбувається тріщина поперек проріз (після охолодження). Приймаю рішення спробувати ЦЛ-4, електроды призначені для чавуну. Резутат той самий. З нового року купую ПАНЧ-11. Остання надія. Переглянути вкладення 195420 Переглянути вкладення 195421 Переглянути вкладення 195422
як я вчасно завітав привітати всіх учасників теми з Новим роком! Приємно бачити, що тема актуальна.. Тепер до свіжого: ззаварка-зварка чавуну: не тратьте часу!. Ніякої герметичності не отримаєте. Чавун - це залізна піна вперемішку з всяким сміттям, як тільки ви пробуєте "знайти" калюжку металу при спробі зварити - весь рідкий метал збирається у бульбашку і вільно "катається" по сміттю чавуну. Я це вивчив при спробі заварити зручну для заварки тріщину у секції німецького будеруса, який ніби дає в котли якісний чавун. Варив 304, 308, 316, чисним нікелем, ніхромом, мід'ю - завжд и були "бульбашки" від мила.. --- добавлено: Dec 31, 2021 6:44 PM --- @Sashazf, рушти у вашому котлі трохи заширокі. Мусите забезпечити ширину щілин між секціями не більше 1 см .
Всіх з Різдвом і всіма пройдешними святами!! Закінчив нарешті зварювання секції котла. Після опресовки результат ОК Величезне ДЯКУЮ зварювальнику Сергію (без нього було б тяжко). Що було зроблено: - вирізана перемичка на довжину 250 мм - виготовлені заглушки які максимально повторювали контур перемички (для мінімального зазору) -Зачищено всередині отвору за допомогою борфрез. Зварювання TIG способом, присадковий матеріал ПАНЧ-11 діаметр 1,2 мм, середовище Аргон, Струм 90А. Але не все вийшло з першого разу (на останніх фото видно), перша заглушка заварилась герметично (Сергій красава ), а от друга - як наче хтось зглазив , прокляте місце, заварювали разів з 6, там де вилита четвертинка в кутку отвору. Думаю проблема була в погано зачищених внутрішніх стінках, в середину було проблематично залізти борфрезами, і можливо залишилась іржа від теплоносія. Наступний етап зборка
Закінчив зборку котла. Для початку розібрав свій, робота проста: - виготовив два пологих клина - забиваєм клини між секціями (там де ніпелі) - рівномірно. Роз’єднались всі секції легко. - зачищаємо площину приєднання секції від залишків ущільнення (азбесту). На фото до речі моя експериментальна, там був залишок герметика. - зачищаєм посадкові місці під ніпелі - гнізда. Змазуємо керамічною змазкою (в моєму випадку LIQUI MOLY для гальмівної системи) - для ущільнення топки, по периметру секції, наносимо камінний герметик (силікатний, високотемпературний). З’єднуємо секції. - для стягування секцій виготовив стяжку. Різьба Tr50x2, через упорний підшипник стягуємо секції. зборку виконуємо по 1 шт. намазали - приставили - стянули і т.д. В результаті доступ в топку став більший. Наступне, потрібно виточити нові шпильки для стягування і опресувати водою на герметичність.