По дровам согласен -известный факт. По пункту первому( КПД) нет пожалуй . воздух проходя через форсунку УЖЕ имеет равную с газами температуру а значит и условия уравнения меняются. То что понятие пиролиза в этой конструкции притянуто за уши - частично да( газ то ведь горит значит всетаки газогенератор) Экономичность -факт и все его формулы и доводы говоря словами класики -ДО ЛАМПОЧКИ. Экология -не знаю ,но токсичность выбросов по моему мнению ниже чем у простого котла. Буферная ёмкость еще как нужна -согласен (кстати это известный факт )
Можливо підміс зробити більш високотемпературний? Здається у Вас термостат Херц на 55град? Я до того,що швидкувато так сильно заросло. Але те що наліпи - суха сажа, свідчить,що котел працює в незадавленому режимі (при досить теплій поки погоді). Вірно?
Термостат аир ауто (харків), швидко заросло бо пробував як горить листя, кора, чисто сосна, тирса. От і полетіло все це, на спіралях посідало. Підміс у мене 59*С. Димогази 150-200
Це контроллер, або "автоматика". А те що Ви назвали підміс, то, мабудь, термостатична голівка і є. Я це мав на увазі. І 59град для наших котлів мало, хоча б 65-67. Я собі вибрав на 72 град (стоїть в Ладдоматі). Тобто починається поступовий підміс при цій темп., а повністю закривається для циркуляції тільки через ТА при 78-82 град. Інструкція пише 78 град, а термометр показує 82.
На моему котлі стоїть тр. клапан на 60 гр. (єлсбі) і також первинна камера обростае (правда менше десь у двое) ,важаю це не обійти в принципі - це наслідок горіння в умовах газогенерування -на стінках осідають смоли та дьоготь. При відкритій заслінці при розпалюванні осади частково згорають із-за збільшення температури в топці. Тобто протоплюете котел при розігріві до 60гр. води (на це піде десь приблизно година)при відкритій засліці і нарости смоли будуть менші, оскільки старі частково а можливо і повністю обгорять. Доречі після такого розігріву в теплообмінник смоли потрапляють значно меньше. Як на мій погляд турбулізатори це лишній гемор - краще добавити більше у камеру допалу вогнетривкої цегли для більшого тепловідбору.
Ще дуже суттєву роль відіграє як працює котел. Тобто, якщо значна частина часу роботи котла в режимі газогенерації відбувається в придавленому стані, з роботою до 50%, то буде обростати сильно. Ще залежить як далеко ТА від котла і підмішувальний вузол від котла зокрема. Беремо до уваги насамперед температуру загустіння більшості деревних смол. Можливо, кому буде цікаво, поексперементуйте весною з камедями, хоча б косточкових дерев. Приблизно теж відбувається з міжклітинними смолами деревини. Якщо вона загустає при 55-57 град, а у вас підмішувач стоїть в підвалі за 5 метрів від котла, то вода потрапляє в котел вже при кімнатній температурі і звісно моментально охолоджує стінку котла, особливо біля місця входу в котел. В піролізниках це місце біля камери допалу. От і маємо результат обрістший теплообмінник і верхня камера шибера. А в камері газифікації не обростає? Значить там температура достатня!
А про темп. смол незнав. Значить потрібно на атоматиці виставити 65. Підміс у мене 0,5м від котла, регулюю вручну. Хід роботи такий: 1.чищу обидві камери від попелу (десь раз на 5 днів). 2.кладу папір на дно і сухі соснові дровця, на них ясенові - якщо поліна великі 28 см то дві три такі поліняки + пару дрібних. 3.підпалюю через отвір для розпалу газовою горєлкою, зручно. Отвір для розпалу не закручую поки не розгориться трохи - по димогазах 60-100. 4.закрутив-- , ввімкнув вент на 40%-50%, довожу до 130*С димогази, і піднімаю оберти вента до 80-100%. Довожу т дг до 270*С і закриваю клапан пт. По розпалу все. Час десь 15-20 хв. 5. Якщо система з нуля то десь 45 хв до 60-62*С. І тоді вмикається автоматично насос темп. просядає до 55*С далі прикриваю подачу на хату а підміс відкриваю на всю. Якщо потримати подачу на хату довше відкритою то дім прогрівається швидше десь 2-3 год з 17 до 22*С. Якщо подачу взагалі не закривати то до ранку у мене набігло 27*С і дихать небуло чим. Батареі чугунні, десь ребро на квадрат.
Згоден. У мене правда для підмісу вварений додатковий вихід з котла -тобто клапан стоїть прямо на котлі . Зараз топлю вербою ,хтоб міг би подумати що з неї може бути стільки смоли на стінах . ТА. на 450 л.+200 л. котел набирає 85гр. і котел переходить у режим тління -який там піроліз. Не повна загрузка - 21 година тління . Хочу спробувати переробити форсунку,бо вмонтував колосники . Думаю вивести вторинне повітря прямо у простір під колосники ,а з форсунки прибрати. Щось та вийде -або спалю колосники, або спрощена для початку форсунка. --- добавлено: 12 лис 2015 у 23:30 --- Якщо автоматика (аир авто) то можна виставити вмикання насосу на 40гр. --- добавлено: 12 лис 2015 у 23:42 --- На хату відбір через додатковий теплообмінник у ТА. і додатковий насос підключений до хатнього терморегулятора. Хатня система 37л. батареї алюміний,настінний двоконтурний газ. котел-не хотів допускати в систему лишне залізо, тай система під тиском. На хату 150м.кв. як не дивно вистачае.