Своїми руками Вентиляція в хаті

Тема у розділі 'Вентиляция и кондиционирование', створена користувачем LVV, 28 лют 2015.

?

Голосуєте за цю тему?

Голосування закрито 24 тра 2015.
  1. Так

    100,0%
  2. Ні

    0 голосів
    0,0%
  1. Deflektor

    Deflektor Стажер

    Повідомлення:
    12
    Симпатії:
    2
    Адреса:
    www.youtube.com/watch?v=p-6G_It3f3o&t=31s
    Будь ласка! Зі Святом Вас!
     
  2. ADS-Bot

    ADS-Bot Реклама на сайті

    Повідомлення:
    0
    Симпатії:
    0
     
  3. Остап.Шевч

    Остап.Шевч Новачок

    Повідомлення:
    1
    Симпатії:
    0
    Я теж дивився, корисне відео!
     
  4. VKL

    VKL Майстер

    Повідомлення:
    232
    Симпатії:
    8
    Адреса:
    Одесса
    Привет, есть кто то в теме?
    Вопрос?
    Надо в частном доме сделать вентиляцию, она не работает((
    Есть один вент канал - труба 100 мм в стене замурована с первого этажа идет из кухни на второй этаж в санузел и выходит на чердак.
    Так же из сан узла первого этажа идет труба в стене выходит на чердак.
    Затем сквозь крышу выходит ниже коньков и прикрыта грибками. Тяга - ее практически нет.
    Так как нет притока - приток проще организовать клапанами.
    Как я думаю все это выполнить.
    две трубы под чердаком свести в более толстую поставить бесшумный вытяжной вентилятор и выкидывать воздух наружу.
    Вот что я не могу понять, какие выбрать приточные клапана, вытяжной вентилятор ,чтоб оно все работало через сечение 100 трубой.
    Объем помещений общий 348 метра кубических.
    Помогите понять как поправить.
     

    Вкладення:

  5. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.790
    Симпатії:
    15.538
    Адреса:
    Київ
    На вытяжки венты уровня Солер&палау 5..8Вт. В ванну с таймером и гигростатом, в кухню просто с клавишей как на люстру. Приток - микровентиляция на окнах.
    Что-то больше - излишне. Венты дешевле -гемор.
     
  6. ADS-Bot

    ADS-Bot Реклама на сайті

    Повідомлення:
    0
    Симпатії:
    0




     
  7. VKL

    VKL Майстер

    Повідомлення:
    232
    Симпатії:
    8
    Адреса:
    Одесса
    У меня стояли вентиляторы толку от них нет, снял их сейчас просто отверстия. мне кажеться они не могут продуть 6 метров высоту.
     
  8. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.790
    Симпатії:
    15.538
    Адреса:
    Київ
    При наличии притока, каждый "форточный" вент будет давать до 90..120 кубов в час. Этого с головой, а зимой даже много.
    Если забивает вихрями с конька, то надо ставить обратный клапан (плёночный) сразу за вентом, если уже не стоит, и можно добавить по метру, -пол трубы наверху.
    В частных домах на тягу особой надежды нет, а венты мощнее за форточные - избыточны. Собирать трубы в коллектор - лишнее, бо надо настраивать, чтоб одна другую не запирала, камеру городить.., а как надо - уже есть.
    Венты китайско-польские-украинские.. - фигня проверено. Ставить надо типа S&P, Maico. 50..80 евро за штуку рассчитывать. Это действительно будет бесшумная работа годами с малым потреблением. Другие ставить - всё равно потом менять, то-есть деньги на ветер.
     
    Михайло Маломитницький, Vladimir1966 та VKL подобається це.
  9. VKL

    VKL Майстер

    Повідомлення:
    232
    Симпатії:
    8
    Адреса:
    Одесса
    стояли за 1000 грн вентиляторы вентс, с клапаном.
    Когда включал в сан узле, на втором этаже все пахло на первом(( так что это не от вентилятора зависит(((
    А приток откуда брать?
     
    Останнє редагування: 20 лип 2018
  10. ADS-Bot

    ADS-Bot Реклама на сайті

    Повідомлення:
    0
    Симпатії:
    0
     
  11. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.790
    Симпатії:
    15.538
    Адреса:
    Київ
    Не, два на одну трубу не надо. Один из них надо заглушить, и вывести через стену/окно на улицу просто.
    Оно в принципе так и делается в малоэтажках частных - вент через стену на улицу, минимум труб в стене/за подвесным потолком. На крышу трубы не обязательно.
    А в окна врезать приточные клапаны.
     
  12. LVV

    LVV Прораб

    Повідомлення:
    351
    Симпатії:
    368
    Адреса:
    Закарпатська обл., Свалявський р-н
    Вирішив поділитись своїми висновками по рекуператорах, енергозаощадженню і т.д. Можливо комусь буде цікаво почитати.

    В мене в будинку, після деяких робіт, всі огорджуючі конструкції (вікна, двері, стіни, стеля, підлога) мають майже одинаковий тепловий опір ближче до 1.5.

    Отож, досягши деякого результату, надумав я продовжувати зменшувати витрати на опалення і, наприклад, накидати на 40-у стіну із пористої червоної цегли побільше утеплювача, але хочеться зрозуміти, який я можу отримати максимальний теоретичний ефект від теплоізоляції.

    Постановка задачі така: 1. Нехай людина знаходиться в кімнаті, в якій з усіх сторін кілометровий шар найкращої теплоізоляції. 2. Рекуператора ніякого немає. 3. Витрати на підігрів води для ванних процедур не враховуємо. 4. Кімната абсолютно герметична. 5. Всередині кімнати температура +20гр.С, а зовні -10гр.С.

    Питання: Чи потрібно буде людині витрачати, наприклад, природній газ для опалення такої кімнати?

    Щоб людина могла існувати в такій кімнаті, то їй потрібна їжа, вода і повітря. В середньому людина може витримати 30 днів без їжі, 3 дні без води і 3 хвилини без повітря. Якщо людині чогось не вистачає, то вона рефлекторно починає шукати їжу, воду чи повітря.

    Отже, якщо би людині в будинку не вистачало свіжого повітря, то вона рефлекторно почала б відкривати вікна і провітрювати кімнату. Більшість будинків є достатньо “диряві” і тисячі дрібних тріщин вистачає, щоб людина не відчувала потребу в свіжому повітрі. Але для нашої ідеальної кімнати, таких природних потоків свіжого повітря немає, а отже в кімнату потрібно подавати свіже повітря, яке за умовою задачі має температуру -10гр.С. Тобто все рівно прийдеться витрачати енергію для підігріву повітря.

    Висновок: мінімально можливе(теоретичне) споживання енергії є рівне енергії, яку потрібно витрачати на нагрівання свіжого повітря для дихання.

    А скільки це буде, наприклад, в м3 природного газу в добу?

    Якщо людина займається легкою працею, то 25м3 в годину є достатньо. Для економії можна і менше(наприклад в ловкостах літаках) подавати, особливо якщо мізки не включати. Але нехай буде 25м3. Отже, 1м3 сухого повітря при температурі 20гр.С буде мати вагу 1.205кг. Цю масу потрібно нагріти з -10гр.С до +20гр.С. Теплоємність приймаємо в середньому 1.007кДж/кг*гр.С.

    Тоді, необхідні витрати на нагрів 1м3 будуть рівні 1.205*1.007*30=36.4кДж.
    Тоді, для однієї людини в годину треба 25*36.4=910кДж.
    Тоді, для однієї людини в добу треба 910*24=21840кДж.

    1 м3 природного газу при спалюванні в ідеальних умовах дає 33500кДж. Тобто, для однієї людини потрібно мінімум 21840/33500=0.7м3 природного газу в добу. Так як котли не ідеальні, то нехай буде 1м3 природного газу в добу.

    Отже, як би ми не хитрували з теплоізоляцією і герметичністю будинків, ми в будь-якому випадку повинні витратити 1м3 природного газу на одну людину на одну добу, щоб нагріти свіже повітря з -10гр.С до +20гр.С.
     
  13. LVV

    LVV Прораб

    Повідомлення:
    351
    Симпатії:
    368
    Адреса:
    Закарпатська обл., Свалявський р-н
    Отже, якщо ми споживаємо більше 1м3 газу на одну людину на добу, то це ті витрати на опалення, які можна зменшувати. Як саме ми отримуємо витрати більше 1м3:
    1. В будинок потрапляє більше ніж потрібно свіжого повітря.
    2. Повітря всередині будинку обмінюється теплотою з повітрям зовні будинку за рахунок теплопровідності чи випромінювання.
    Щодо п.1, то можна зменшити обєм кімнат, щоб зменшити кількість тріщин, через які проходить повітря. Також можна максимально герметизувати будинок за рахунок різних плівок з силіконами в містах прмикання розеток і виключателів (як в каркасниках), або спеціальних "недихаючих" штукатурок і фарб, також ущільнювачів на вікнах і дверях і т.д. При цьому подавати повітря контрольовано в необхідних обємах з допомогою системи вентилювання.
    Щодо п.2, то також, або зменшувати обєм житлових приміщень, щоб поверхня теплообміну зменшилась, або збільшувати тепловий опір, тобто ставити побільше теплоізоляції.

    Тепер потрібно зрозуміти, де економічно доцільно провести роботи: по п.1 чи п.2. Ось тут вже без аеродверей не можливо перевірити герметичність будинку. Також тепловізор зміг би допомогти з місцем, де в першу чергу ставити теплоізоляцію.

    Також рекуператори змогли б заощадити, але потрібно правильно вибрати рекуператор, щоб не попадати в руки шахраїв, наприклад, як рекуператори ПРАНА, де написано ккд рівне 92%, а насправді теоретичний розрахунок показує, що вони не дають навіть 1%, що і зрозуміло при площі їхніх теплообмінників в 0,5м2.
     

Поділитися цією сторінкою