Саморобний двоконтурний бойлер

Тема у розділі 'Водонагреватели', створена користувачем DINAMIT-UA, 30 гру 2014.

  1. maxim07

    maxim07 Підмайстер

    Повідомлення:
    60
    Симпатії:
    7
    Адреса:
    Запоріжжя
    Так от якшо використовувати саме "американку" то це варіант виконаний Динамітом. А я питаю чи можна "підманути долю" та трохи зекономити на фітінгах. Якшо використати накидну гайку то вийде та сама "американка" просто другою її частиною й буде різьбовий штуцер вварений в теплообмінник при цьому діаметр його на розмір менше без втрати умовного проходу. В моєму розумінні повинно працювати - тільки штуцер повинен бути не під паклю а під прокладку- тобто торець не гострий й достатня товщина стінки труби.
     
  2. ADS-Bot

    ADS-Bot Реклама на сайті

    Повідомлення:
    0
    Симпатії:
    0
     
  3. DINAMIT-UA

    DINAMIT-UA Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.697
    Симпатії:
    1.487
    Адреса:
    Україна
    @maxim07, можна зробити і з накидними гайками.
    @maxim07, Я робив на теплообміннику бойлера різьби 1" , для кращої природної циркуляції ,
    бойлер підключений до системи опалення на природній циркуляції.
     
  4. maxim07

    maxim07 Підмайстер

    Повідомлення:
    60
    Симпатії:
    7
    Адреса:
    Запоріжжя
    Планую зробити так само, в 25 труби ППР для опалення все одно умовний прохід 16,6 мм, якшо брати тонкостінну 25 трубу ППР для холодної води (внутрішня 20,4мм) то тоді в такому фітінгу буде завуження, а так внутрішні діаметри фітінга з накидною гайкою співпадають з трубою, тому я не виграю якшо різьби теплообмінників будуть 1` . @DINAMIT-UA, чи Ви ставили тонкостінну?
     
  5. DINAMIT-UA

    DINAMIT-UA Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.697
    Симпатії:
    1.487
    Адреса:
    Україна
    @maxim07, Ви трохи не зрозуміли мій попередній пост, Різьби на теплообмінниках бойлера на 1 " дюйм ,
    бойлер підключений металевою на 1 " дюйм трубою до системи опалення, яка працює на природній циркуляції.
    Для кращої природної циркуляції через бойлер використав металеву трубу на 1 " дюйм,
    тобто внутрішній умовний прохід металевої труби 25 мм.
    Контур сонячного колектора підключав через різьби перехід з 1 " на 3/4 " дюйма, далі на 25 ППтрубу .
    ( на початку теми фото бойлера, там видно підключення до СО. )
     
    Останнє редагування: 9 гру 2016
  6. ADS-Bot

    ADS-Bot Реклама на сайті

    Повідомлення:
    0
    Симпатії:
    0
     
  7. maxim07

    maxim07 Підмайстер

    Повідомлення:
    60
    Симпатії:
    7
    Адреса:
    Запоріжжя
    Дякую,@DINAMIT-UA, я все зрозумів, я саме про сонячний колектор - якшо він підключений 25 ПП трубою, то впринципі різьби можна було вварити 3/4, так як у 25 ПП труби умовний прохід 16,6мм, чи я неправий? В мене щоправда відстань буде більша ніж у Вас між колектором і бойлером, може варто взагалі 32 ППтрубу взяти, тоді точно треба 1' різьби варити.
     
  8. DINAMIT-UA

    DINAMIT-UA Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.697
    Симпатії:
    1.487
    Адреса:
    Україна
    @maxim07, Бойлер робився на пару років раніше ніж сонячний колектор,
    різьби на теплообмінники брав однакові , задум був на природну циркуляцію .
    Чому використав перехід різьби з 1'' на 3/4'' дюйма і 25 ППтрубу, тому що
    в мене залишилась 25 ППтруба після проведення гарячого та холодного водопостачання у будинку,
    от і було вирішено її використати. Якщо б природної циркуляціїї було замало поставив би більшого діаметра трубу,
    тим більше різьба на 1'' дюйм на бойлері була передбачена на такий випадок.
     
  9. Stas_O

    Stas_O Підмайстер

    Повідомлення:
    31
    Симпатії:
    18
    @DINAMIT-UA, Не так давно, возникла необходимость в бойлере косвенного нагрева, вспомнил о Вашем варианте как о самом простом и на мой взгляд надежном.
    Бойлер получился на 135 литров из листа 3 мм , но сами теплообменники меньше из 76 трубы (дольше греется), ТЭН поставил 3 кВт (какой был в мастерской).
    Вродь все хорошо, но вода ржавая и сильно. Сначала использовал для нагрева ТЭН, вспомнил про анодную защиту и внедрил анод из чистой цинковой проволоки. но не помоглось
    Сейчас уже 4 раз нагревал от системы от отопления и чет никак не светлеет вода.
    У Вас в варианте бойлер а из черного металла вода была чистой или первое время тоже ржавой, если да то сколько длилось первое время)))

    Так не хочется вскрывать и красить, та и чем покрасить внутри тоже как то на ум не приходит.
     
  10. ADS-Bot

    ADS-Bot Реклама на сайті

    Повідомлення:
    0
    Симпатії:
    0
     
  11. meroro

    meroro Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.777
    Симпатії:
    7.019
    Адреса:
    Івано-Франківська обл,Долинський р-н
    @Stas_O, Прошу вибачення за втручання,но в мене така сама ситуація.
    Тоже бойлер косвеного нагріву більше ніж 200 літрів.Товщина стінки 6-7 мм з звичайного металу,точніше з газового балона(пропан) які встановлюють на грузові машини.
    Вже більше 2 років гріє воду котел в ньому.Причому і літом тоже,1-2 рази в тиждень.Нагрів 200 літрів до 80-90 град.і на 3 дні стає(4 чоловіки).
    Спочатку,6-8 місяців вода вода була тоже дуже іржава.Дуже.Потім менше.
    І мені здаеться що іржа зовсім не пропаде ніколи.Хоть тоже міняв аноди,промивав.Зараз майже не видно,тільки як набрати і щось біле то тоді відтінок є рижий.Особливо коли нагріється коло 90 град.
    Не думаю що допоможе фарбування всередині,скоріше нашкодить.З часом і то напевно дуже скоро та фарба злізе і тими "портянками" позабиває всі змішувачі в хаті(сіточки).
    Хоть винайшов спосіб побороти трохи ту іржу,В самому назі в мене є кранік і щоранку його відкриваю.За звичай грам 200-300 потесе того "фузу",а дальше вже тече чиста.
     
  12. Stas_O

    Stas_O Підмайстер

    Повідомлення:
    31
    Симпатії:
    18
    ну как
    Практически все пропановские баллоны для грузовых и легковых автомобилей это 3 мм., метановские да там толщина солиднее как и давление.

    Сейчас выбор эмалей довольно большой, есть высокотемпературные до 600 градусов, потому за нагрев как тоне сильно переживаю, просто сейчас покраска это вырезать довольно большой сектор из бойлера, чистить вымывать, обезжиривать, красить сушить хотя бы суток двое, потом заварить.

    Еще гдето наталкивался на более "экологичный" способ это жидкое стекло с алюминиевой пудрой, но процедура все та же с разборкой)) как то не очень хочется, да и нет времени особо, от выходных до выходных на две недели затянется...

    Наверное придется ставить фильтр на горячую воду, незнаю насколько будет хватать фильтра но надо попробовать.
    Я еще грешу на то что поставил рассекатель на входе холодной воды, то есть струя воды бьеться об рассекатель, от рассекателя бьет в дно бойлера поднимая оттуда всю ржавчину
     
  13. meroro

    meroro Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.777
    Симпатії:
    7.019
    Адреса:
    Івано-Франківська обл,Долинський р-н
    А от так:
    --- добавлено: 8 жов 2018 у 20:56 ---
    6-7 мм
    --- добавлено: 8 жов 2018 у 20:57 ---
    бірка 20181008_203657.jpg
    --- добавлено: 8 жов 2018 у 20:58 ---
    А от мій бойлер 20181008_203954.jpg
    --- добавлено: 8 жов 2018 у 20:59 ---
    80
    --- добавлено: 8 жов 2018 у 21:01 ---
    Низ бойлера і шланг.Звідки щоранку зливаю іржаву воду
    --- добавлено: 8 жов 2018 у 21:03 ---
    А то сама ранкова вода.Буває насиченіша
    --- добавлено: 8 жов 2018 у 21:04 ---
    А така гаряча вода в раковині
    --- добавлено: 8 жов 2018 у 21:07 ---
    Фото поскладалися як їм захотілося,не по порядку.
    --- добавлено: 8 жов 2018 у 21:10 ---
    І я поставив.І добре зробили.За то нема гідроударів і вода не перемішується.Буває що в мене тем-ра внизу 16 град.а в верху 60
     

    Вкладення:

    Останнє редагування модератором: 16 жов 2018

Поділитися цією сторінкою