Вітаю. Титан - метал прочніший сталі і легший за неї. Використовується головно в авіації, хоча і підводний човен з титану робили. При обточуванні нагадує прикалену сталь, стружка може самозапалюватись і горіти яскравим полум'ям подібно до бенгальского вогника. Тому при обробітку треба застосовувати охоложення. Але я на малому зьомі, по-троху так би мовити: . Дуже зручно використовувати підкладкі під різці, прискорює встановлення різця: Задня частина бабкі мала фітільну систему змащування. Там три підшипника змащуеться... Є отвір для зливу відпрацьваної дози. Я нарізав там різьбу і виточив пробку з акуратним відводом мастила. Так чистіше і видно кількість і стан мастила: Буду спостерігати.
Вітаю. При заміні підшипників виявилося що треба брати підшипникі високоякісні, класу 5, 4 або 2. На даний час крамниці не мають такого вибору класів. Тому виручив інтернет, в Харкові знайшлися радіально упорні підшипникі 2 класу (зверхпрецізійні). Радості не було меж... Потім, сталося те чого я не чекав. Забувши вимкнути автоподачу впер захист суппорта в коробку подач. Захист, що є в фартусі чомусь не спрацював. Результат погнута вал-шестерня і понівечена втулка : Довелося точити нову, з бронзи: Одразу зробив окреме подавання мастила в нову втулку: Ну і додав кінцевик для уникнення таких аварій: с Тепер само зупиняеться:
Дякую. Так сталося що з зміною підшипників втратилася точність і я довго не міг знайти причини. 5 разів розбирав задню частину шпінделя, не міг перемогти вісьовий люфт 10-15 соток. Потім допетрав де треба підкласти прокладкі щоби створити натяг у підшипниках. Потім сталася аварія з вал-шестернею. Тут я сильно перелякався що лишуси без верстату, а я вже не можу без нього... З переляку відрихтував вал-шестерню, хоча деякі пишуть що це не реально... Щоби мати покази про переміщення поперечної подачі зробив допоміжний індикатор , що кріпиться на магніті до супорта. Такий прилад дае можливість мати дані переміщень різця разом з даними з лімба. Кріпиться на супорті легко в потрібний момент коли треба піймати соткі при розточуванні (обточуванні): Так воно працює при переміщенні подачі: Також зручно ним користатись коли треба відвесті різець при відході супорта від патрона, при новому заході нарізання різьби і т.п. Маю надію дістати дрібні замовлення на верстат, буде цікавіше.
Вітаю. При роботі стружка накопичуеться на поверхні супорта у шпаринах потаїв і внутрішніх шестикутниках гвинтів. Прибрати стружку відти можна лише пилосмоком. В мене є потужній промисловий, але кожен раз робити це по прибиранню дратує, та і не є єкономно бо елєктроенергія... Одже задумав я ті всі місця накопичення стружкі зачинити чимось (якимись заглушками). Підібрав на авторинку кузовці пістони, відкусив від них зайве і ву-а-ля: Тепер вся стружка прибираеться легким помахом щіткі. Також вірішив виточити закривачку для пінолі задної бабці, щоб туди також стружка не залітала: Ну от так поки... Автозупинка (з попереднього поста) виявляется є річчю зручною, вже спрацювала при наближенні до патрона коли я забувся.
Придбав спеціальний різьбонарізний патрон. Він дає можливість розташовувати метчікі і плашкі коаксіально деталі і подавати інструмент залежно від швидкості обертання деталі. Так воно виглядає: Так функціонує: - вихід метчіка М5 з деталі: - нарізання різьби М10 плашкою:
На початку лютого помітив в продажу фартух 16у04п (КП-69): Разом з фартухом давали рейку. Рідко таке випадає, придбав. Акуратно розібравши фартух: ... отримав вміст фартуха: Всі шестерні в гарному стані. Матиму з/ч в разі чого.
Вам остается только удалить винт из паза и сделать ручки на держатель. Без ручек, в показанном на фото исполнении, вы рискуете заламывать лерки и метчики при нарезании резьбы в упор. Это не редкость. Такие инструменты мы делали для себя в самом начале, еще учениками токаря, в далеких 70-х. А Вы почему сами не стали делать? Это ведь простой инструмент. Кстати, таким леркодержателем удобно работать, если его держишь просто в кулаке. Еще понадобится вращающийся центр с насадкой - грибком, для закрепления деталей с большим центральным отверстием. И хорошо бы иметь в хозяйстве планшайбу для обработки некруглых деталей. А еще на токарном станке можно долбить наружные и внутренние пазы, вручную подавая суппорт при остановленном и закрепленном перебором шпинделе. Для этого понадобятся специальные резцы-долбяки, которые легко можно сделать самому. Для расточных работ удобно сделать призму для цилиндрической расточной борштанги, в которое устанавливаются маленькие расточные резцы и закрепляются с торца болтом. Очень удобный и экономный инструмент для расточки напроход. Вы уже пробовали делать нарезание резьбы резцом?
На даний час верстат не використовую часто. Звичайно можна було подібний інструмент зробити самому, але цього разу віддав перевагу купівлі. Токар я ще слабонькій. Довгіх розточних різців теж немаю. Щодо грибкових центрів то зрозуміло, але покі визначаюся з розмірами. Планшайба є в наявності, але має биття 10 соток. Проточувати всю поверхню планшайби (Ф 180 мм.) не хочется. Можна усунути це биття проточивши поясок що впираеться в буртик на шпіндєлю. Покі обмірковую як ії (планшайбу) краще виставити для цієї операції, бо наскрізного отвору вона не має. - це не моя, але в мене така сама. Є ще планшайба для поводкова для роботи в центрах. Вона мала такий самий недолік - биття. Проточкою пояска вдалося ії вилікувати. Також є нерухомий люнет. Але я покі не застосовував нічого з того. Щодо продовбування отворів і шерстерен я вже знаю, по-троху читаю і дивлюся в неті. Борштангу з вставкою з швидкоріза бачив. З часом придбаю. Різцем різав лише наружні різьби. Внутришні покі не можу, бо різця внутрішнього покі не придбав. Але заздалегідь придбав шаблони для заточування і позиціонування різбових різців: Токарний в мене є допоміжним. Приділяю йому увагу за потреби. Нещодавно дізнався, колись в Луганську на верстатобудівному заводі виготовляли от таких красенів для аматорів: Майстер Мс03... Вага 350 кг. Шкода що мені такій не зустрівся.