Потрібна гідроізоляція для фундаменту без підвалу ?

Тема у розділі 'Фундамент, отмостка, цоколь', створена користувачем Ruslan_!, 16 чер 2014.

  1. weber-deitermann

    weber-deitermann Стажер

    Повідомлення:
    29
    Симпатії:
    9
    Доброго времени суток! :)

    Вопрос Вы задавали правильный. И, не слушайте граждан, которые Вам говорят, что гидроизоляция не нужна! Нужна!
    1. После устройства ленточного фундамента ОБЯЗАТЕЛЬНО, перед возведением стен нужно выполнить отсечную (горизонтальную гидроизоляцию) под всеми наружными и внутренними стенами. Отсечную гидроизоляцию лучше выполнять из обмазочного полимерцеменоного материала, который на рынке, на сегодняшний момент, слава Богу, много! И выбирать, лучше эластичный полимерцементный материал. Такие материалы могут быть как 2-х компонентными, так и 1-компонентными. Например: weber.tec 824 - эластичный однокомпонентный... weber.dry SS10 или weber.dry UV coat или weber.tec Superflex D2 - двухкомпонентные.
    Расход материала от 2,5 до 3, 5 кг/м.кв. в два слоя. Любая обмазочная гидроизоляция наносится в 2-а слоя (как минимум). Вы полнение этой операции позволит Вам обезопасить стены от капилярного подсоса воды, что в последствии приводит к замоканию кладки, разрушению штукатурных и отделочных покрытий. Более того, на полимерцементную гидроизоляцию можно смело укладывать кладочный раствор.
    При этом, решить вопрос, если отсечная гидроизоляция не была выполнена, можно только путем выполнения инъекции силан-силоксановыми гелями. А это уже совсем другая работа и другие цифры.
    2. Ввиду того, что у Вас ленточный фундамент, вы внутри сделаете подбетонку (стяжку), которую нужно будет гидроизолировать битумной мастикой на водной основе. При этом, изоляционные швы нужно проклеивать лентами и заводить на стену на толщину укладываемой впоследствии стяжки. Битумная мастика, например, weber.tec 915, наносится в 2-а слоя, общей толщиной 3мм. Затем, укладывается полиэтиленовая пленка (слой скольжения), чтобы не прилипала обувь и выполняется плавающая, армированная сеткой стяжка, марки М200 - М300, толщиной не менее 50 мм. В идеале, битумная мастика должна быть в одном контуре с отсечной гидроизоляцией под ограждающими конструкциями (внтуренними и наружными стенами). Полимерцементная гидроизоляция не подходит, так как является паропроницаемой, а битумная - не паропроницаемая. О чем это говорит? О том, что у Вас в помещении будет нормальный микроклимат, с номальным уровнем влажности, без грибков, плесени и прочей нечисти. Боле того, битумная мастика не проницаема для газа родон, который является канцерогеном и приводит к раковым заболеваниям дыхательных путей.

    А разговоры о том, что при отсутсвии подвала, по стяжке по грунту не нужно делать гидроизоляции не выдерживает никакой критики. Это полемика из разряда "нацарюю рублів сто та втечу". При том, что дом у Вас находится на заливных лугах, с высоким уровнем грунтовых вод.

    С запозданием и уважением,
    --- добавлено: 18 чер 2015 у 17:27 ---
    Ох уж этот "Флэксигум" :)))) А ступеньки и цоколь зачем покрыты битумно-латексным материалом? :)))
     
    Останнє редагування модератором: 1 лип 2015
  2. romalex4

    romalex4 Майстер

    Повідомлення:
    406
    Симпатії:
    92
    Адреса:
    могилев-подольский
    weber, ви мабудь не зрозуміли питання, людина пише, що горизонтальна - то зрозуміло, запитання чи потрібна вертикальна ізоляція фундаменту у будинку без підвалу.
     
    Останнє редагування модератором: 26 чер 2015
  3. weber-deitermann

    weber-deitermann Стажер

    Повідомлення:
    29
    Симпатії:
    9
    Упс... :))) Дійсно... Вертикальна не потрібна :) Прошу вибачення ;-)
     
  4. Слим

    Слим Підмайстер

    Повідомлення:
    94
    Симпатії:
    9
    Адреса:
    Житомир
    Доброго дня, якщо Вертикальна не потрібна, тоді просто утеплити і все:vo:
     
  5. weber-deitermann

    weber-deitermann Стажер

    Повідомлення:
    29
    Симпатії:
    9
    І утеплення виконувати, починаючи з рівня горизонтальної гідроізоляціі.
     
  6. Слим

    Слим Підмайстер

    Повідомлення:
    94
    Симпатії:
    9
    Адреса:
    Житомир
    Доброго дня. Вибачте але я не знаю чи є в мене горизонт.гід.ізол. Справа в тому що будинок був зведений в 1960 роках, зараз хочу утеплити будинок починаю з фундамента. Планую утеплити єппс 30 по фундаменту, так як отмостка була зроблена розбирать її не будемо, а на верх зробим ще одну. Далі вата ... Якщо є поправки буду вдячний
     
  7. weber-deitermann

    weber-deitermann Стажер

    Повідомлення:
    29
    Симпатії:
    9
    Доброго дня!
    Все доволі просто:
    1. Якщо мова йде про заміський будинок, що був складений у 60-х роках минулого століття, то вірогідніше всього, що будинок виконано на стрічковому фундаменті? Так?
    2. Стрічковий фундамент виступає над поверхнею землі на 30 - 50 см?
    3. Зазвичай, горизонтальна (відсічна) ізоляція виконується по фундаменту (у вашому випадку, вірогідніше за все, укладався руллонний бітумний матеріал), на який виконувалась кладка з цегли. У такому випадку, рівень підлоги, всередині приміщення, має бути на рівні горизонтальної гідроізоляції, по якій укладався перший ряд цегли. Тобто, на рівні 30-50 см від рівня грунту.Так?
    4. У якому стані у Вас стіни? Чи немає висолів, замокань, руйнування цегли як наслідок дії низьких темератур?

    Подивіться на малюнок. Щось подібне?
     

    Вкладення:

    Останнє редагування: 1 лип 2015
  8. Слим

    Слим Підмайстер

    Повідомлення:
    94
    Симпатії:
    9
    Адреса:
    Житомир
    так стрічковий фундамент, відсіч гідроізоляції-йде по фундаменту у вигляді руберойду, фундамент 40-45 см від землі по периметру будинку. Лаги йдуть так як ви намилювали, тількі немає утеплення. мабудь будемо викидати всю підлогу бо згнила, і тут виникає питання - яку робити підлогу, заливати стяжку з єппс, чи меняти лаги та стелтит нові та кидати утеплення - мін вату. Стіни шлаконабівні, будинок простояв близько 5 / 8 років без опалення і в ноьму жили тільки літом. Тріщини по всьому будинку невелиі, далі не тріскає , я заміряв увигляді насічок. Ми вже живем 3 роки. Стіни самі по собі теплі, але фасад будинку не має вигляду. Тому вирішили утеплити будинок і зробити гарний вигляд фасаду.
     
  9. weber-deitermann

    weber-deitermann Стажер

    Повідомлення:
    29
    Симпатії:
    9
    У такому випадку, Ви маєте зробити утеплення фасаду з використанням мінеральної вати, наприклад ISOVER (штука-фасад). Товщина утеплювача відповідно до теплового розрахунку (товщина стін і товщина утеплювача). Товщина штукатуроного шару по сітці, без урахування декоративної (силиікатної, силіконової або мінеральної штуатурки (ні в я чкому випадку не акрилової) має бути 4мм. Декоративная штуркатурка - в залежності від грунулометрії заповнювача 1, 2, 3 мм. ("короїд" або "барашек"). Цокольна планка має бути від рівня горизонтальної (відсічної) гідроізоляції.
    Стосовно підлоги:
    Якщо бажаєте мати дерев'яну підлогу (по лагах), то:
    1. по стяжці робите бітумну гідроізоляцію weber.tec 915
    2. Накриваете поліэтиленовю плівкою.
    3. Укладаєте лаги.
    4. Між лагами укладаєте утеплювач (ISOVER)
    5. Укладаєте дошки.

    Якщо плануєте стяжку:
    1 та 2 пункти, як у попередньому випадку.
    3. Утеплювач з єкструдованого полістиролу
    3. Плівки полієтиленова з нашаруванням на стіни.
    4. Армована металевою сіткою стяжка М250., мінімальною товщиною 50 мм.
    5. Ламінат або лінолеум або плитка.


    Приблизно так.

    Стосоно цоколя:
    Шпаклюєте - вирівнюєте водонепроникною швидкотужавіючою шпаклівкою weber.tec 933. Товщина шару від 0-10 мм.

    Все.
     
    Слим подобається це.
  10. Слим

    Слим Підмайстер

    Повідомлення:
    94
    Симпатії:
    9
    Адреса:
    Житомир
    Стосоно цоколя:
    Шпаклюєте - вирівнюєте водонепроникною швидкотужавіючою шпаклівкою weber.tec 933. Товщина шару від 0-10 мм.

    Все.[/QUOTE]
    Дякую, утеплювач на фасад плануємо изоват 135 пл.100мм, буду мати на увазі що штукатурка має бути товщиною 4мм., Стосовно цоколя - його потрібно утеплювати?
     

Поділитися цією сторінкою