ТТ+ТА - схема підключення

Тема у розділі 'Отопление и горячее водоснабжение - общие вопросы', створена користувачем doroshenko1977, 3 чер 2013.

  1. Voyutichi

    Voyutichi Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    16.117
    Симпатії:
    8.913
    Адреса:
    м. Самбір
    для економії матеріалу, щоб не прокладати дві труби поряд, коли рух буде в даний момент тільки по одній із них..:)
    --- добавлено: 12 июн 2013 в 19:50 ---
    теплообмінник в ТА зайвий. Скільки у вас поверхів у будинку?
     
  2. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.888
    Симпатії:
    15.562
    Адреса:
    Київ
    Давайте поэтажные планы дома и котельной, материалы и толщины ограждений, какая и где вентиляция, хоть примерно размещение мебели и мощной техники, кол-во проживающих в т. ч. детей, параметры источника воды... пока всё. Нарисуем Вам схему. :)
     
  3. Voyutichi

    Voyutichi Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    16.117
    Симпатії:
    8.913
    Адреса:
    м. Самбір
    ще простіша схема власне для роботи теплового акумулятора.

    [​IMG]
    --- добавлено: 13 июн 2013 в 00:02 ---
    пс. для цієї схеми передбачається, що на нагрівальних приладах стоять терморегулятори, які відключать прилад від системи при досягненні заданої температури в приміщенні. Тобто це термоголовки на радіаторах або вузли підмішування на теплій підлозі.

    Зміст роботи схеми в тому, що гідравлічний опір холодної системи менший від гідравлічного опору перепускного вентиля 5. Як тільки гідравлічний опір системи зросте настільки, що відкриється перепускний клапан - почнеться зарядка теплового акумулятора. Гідравлічний опір системи буде максимальний тоді, коли всі радіатори відключаться від системи, тобто температура приміщень, де встановлені радіатори з терморегуляторами, підніметься до налаштованого на термоголовках значення.

    Системі не потрібне тепло і воно почне накопичуватися в акумуляторі через перепускний вентиль.
    Звичайно, є такий момент, що частина тепла буде скеровуватися в акумулятор, а частина в систему. Це буде тоді, коли гідравлічні опори системи і перепускного вентиля будуть одинаковими.
    Оскільки перепускний вентиль має регульований "поріг" відкривання по величині тиску, то його можна налаштувати для застосування у системах, які значно відрізняються по потужності.

    Якщо перепускної здатності вентиля 5 буде замало, то монтувати їх два або три паралельно.
    --- добавлено: 13 июн 2013 в 00:03 ---
    Пояснення в малюнках - тут https://krainamaystriv.com/threads/12641/page-5
     
    balder, ptvm2014, B.B.King та ще 1-му подобається це.
  4. Viorel_5

    Viorel_5 Підмайстер

    Повідомлення:
    59
    Симпатії:
    2
    Адреса:
    Київ.
    Прочитал тему... буду еще перечитывать. Возникло пару вопросов.
    1. Как все-таки сделал Дорошенко отопление? И как оно проявило себя этой зимой?Возникли ли какие-то "подводные камни"?
    2. Расш.бак (откр.типа) надо (желательно или строго) делать сразу же над котлом в подающей трубе. Или же можно поставить тоже в подающей трубе, но в конце контура отопления? Почему это волнует. Над котельной не получится разместить рас.бак. Только в стороне, в соседнем помещении.
     
    Останнє редагування: 19 січ 2014
  5. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.888
    Симпатії:
    15.562
    Адреса:
    Київ
    Ставить так, чтоб у пара путь наружу был покороче, преград поменьше.
     
    meroro та Viorel_5 подобається це.
  6. Voyutichi

    Voyutichi Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    16.117
    Симпатії:
    8.913
    Адреса:
    м. Самбір
    Залежно від того, які завдання ви хочете покласти на цю конструкцію.
    Якщо просто компенсувати теплове розширення теплоносія - тоді краще вести тоненькою (щоб дешевше було) трубкою з найхолоднішої точки системи. Бачок ставите вище системи, але в будь-якому місці будинку.
    Якщо ви покладете якісь ще захисні функції для котла на розширювальний бачок - тоді монтувати вертикальний стояк товстою трубою, на верху якого буде розширювальний бачок, в якому (при закипанні котла) кипітиме вода, розсіюючи зайву енергію через випаровування та конденсування.
    Для покращення роботи бачка в аварійному режимі бачок бажано оснастити спеціальною кришкою, яка гальмуватиме викиди пари з стояка, розсіюючи його кінетичну енергію, буде відбирати теплову енергію від теплоносія і не дозволятиме сконденсованому теплоносію покидати систему.
     
    Viorel_5 та Энки подобається це.
  7. Viorel_5

    Viorel_5 Підмайстер

    Повідомлення:
    59
    Симпатії:
    2
    Адреса:
    Київ.
    Шановні, подивиться схему під мою котельню та покритикуйте. Приміщення котельні невеличке (десь 3,5 м.кв), тому там ТА не зможу поставити- тільки котел, косвенік (мабуть навісний) і все. До тог ж, гарний ТА дуже дорого коштує, а фінанси невеликі. Тому хочу зробити контур охолодження на основі великого по об'єму радіатора (наприклад, чавунного 8-10 секцій), розміщеного за стіною котельні, у гаражі, і працюючого по гравітаційному типу. Не відомо мені, який там термоклапан поставити, щоб вмикався десь так при 85 С. У цього термоклапана буде стояти бай-пас на основі шарового крану, трохи відкритого, щоб вода в чавуном радіаторі не підмерзла.
     

    Вкладення:

  8. Voyutichi

    Voyutichi Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    16.117
    Симпатії:
    8.913
    Адреса:
    м. Самбір
    найкраще зробити саморобний запобіжно-скидний кран (ЗСК) на основі кульового.
    Ось тільки температурний вимірювач прийдеться купити, типу термоголовки, на температуру 90-100С. У герца таких не було, можливо є у данфоса чи хаймаєра. А можна використати привід повітряної засувки для ТП котлів, він має бути робочим в такому діапазоні температур.

    Щодо самого ЗСК, я колись робив подібні клапани на мазутні лінії для парових котлів. За зразок брав кінематичну схему газового ЗСК.
    Можна взяти кульовий кран відповідного діаметру, штатну ручку зняти, а замість неї прилаштувати важіль довший від ручки і з додатковим вантажем на кінці ручки. Це буде гравітаційний привід, який повертатиме кулю крану при досягненні температури, на яку налаштована наша високотемпературна головка (привід). Важіль ЗСК з вантажем виводиться у чергове положення і фіксується за допомогою штоку, який механічно зв'язаний з нашою головкою. Головка міняє положення штоку так, щоб при досягненні налаштованої температури шток переставав фіксувати важіль ЗСК у піднятому (черговому) стані, важіль під дією сили тяжіння поверне кулю ЗСК у положення "відкрито". ЗСК відкриє канал гравітаційної циркуляції теплоносія.
    У висхідне (чергове, початкове) положення важіль ЗСК повертає оператор котельні, орієнтуючись на температурні параметри системи, чи вже минулась аварійна ситуація.
     
    Viorel_5 подобається це.
  9. Voyutichi

    Voyutichi Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    16.117
    Симпатії:
    8.913
    Адреса:
    м. Самбір
    ЗСК.JPG
     
    Viorel_5 подобається це.
  10. Jonic

    Jonic Заслужений майстер

    Повідомлення:
    3.956
    Симпатії:
    3.713
    Cхема не работоспособна(пока).
    Бо. При достижении температуры 80 град. откроется ваш вентиль в гараж и тем уменьшит количество теплоносителя через котел. Температура на котле еще более возрастет. Это называется в автоматике положительная обратная связь.
    Как вариант, поставте Ц Н сразу перед котлом, а за ним уже обратка от радиатора.
    На ТА предусмотрите вентиль (обратный клапан) "зима-лето", а то будете греть СО летом и не забудьте о группе безопасности на ТА.
    Как то так.
     
    Viorel_5 подобається це.

Поділитися цією сторінкою