купив, знайшов потрібного розміру. --- добавлено: 17 жов 2015 у 18:12 --- ги.. Післяти таких обмовок, коли гарантія не підтримується - забудьте про гарантію на акумулятори.
Які обмовки? Всі акумулятори з літієм контролюються електронікою. У ноутбуках, мобілках і так далі. І тут також потрібна. В залежності від ємності акумулятора, кількості банок/елементів та струмів. Тобто більш потужна. А! Це було про свинцеві акумулятори вище.
далеко не всі, навіть літієві. обмовки: 7.2.4 Батарея експлуатувалася не закріпленою на транспортному засобі або погано закріпленою, що привело до надмірної вібрації батареї і, як наслідок, до руйнування пластин або порушення герметичності корпусу батареї. 7.2.5 Батарея пред'явлена зі злитим електролітом або рівнем електроліту нижче за норму. 7.2.6 Густина електроліту в зарядженій батареї (в двох або більш акумуляторах) вище 1,31 г/см3. 7.2.7 Батарея розряджена, тобто густина електроліту нижче 1,20 г/см3 при температурі від 15 °С до 20 °С в трьох і більш акумуляторах батареї. 7.2.8 На вентиляційних отворах пробок (при експлуатації більше 6 місяців) є темно - коричневий наліт, а в електроліті – наявність осаду темно-коричневого кольору, що свідчить про систематичний перезаряд батареї. 7.2.9 Наявність в електроліті непередбачених підприємством-виробником батареї хімічних речовин, у тому числі і різного роду добавок. 7.2.10 Доливання недистильованої або брудної води, що приводить до прискореного саморозряду батареї. 7.2.11 Засмічені вентиляційні отвори пробок.
Я підірвав 2 батареї давно колись на камазі. Вони заряджались від зарядного пристрою. Зразу після зарядки поставили на машину і накинув клеми, але не затягнув. В цей час почав з кимось сваритись і забув про клеми. Ввімкнув масу, потім стартер. 2 пластикові кришки/верхи акумуляторів розлетілись на шматки. Потім їх якось запаяли як мозаїку. Але ємність ті акумулятори трохи втратили.
Планую здійснювати заміну акб в машині митсубис лансер 9, не можу обрати який ставити аккумулятор, то дивися по різним сайтам, в одному сайті найшов акб іста стандарт на 60А та ще ціна 1145 грн. То хочу запитати до моє машини цього акб вистачить чи брати щось краще ? --- добавлено: 17 тра 2016 у 15:07 --- Підскажить будь ласка, який мені краще брати?
@Лісоруб, @Petko, на ЗІЛ 130 стоїть такий же генратор як на ГАЗ 24-10 (14в 60а) і заряжає 6ст90А,а КАМАЗі радянських часів 28в 30а 2 послідовно зєднанних 6ст190а.
Зауважу, що для нормальної тривалої роботи батареї недостатньо враховувати потужність генератора - потрібно бодай орієнтовно враховувати енергетичний баланс автомобіля. Якщо у вас слабий генератор (40-50А), але споживання енергії двигуном (ГАЗ-24, ВАЗ-2101, МВ W123 дизель, W Golf ІІ дизель) і додатковими пристроями невелике - енергії для зарядки акумулятора буде з лишком. Якщо у вас потужний генератор (70-30 А) але начинений електронікою двигун (практично всі сучасні двигуни) та ще й навішано купу додаткових споживачів (ПТФ, лампи фар 90/100 Вт, підсилювач з додатковою акустикою, тощо) - цілком можлива нестача енергії для нормального заряду акумулятора навіть штатної ємності. Зауважу, що генератор видає розрахункову потужність лише на 2,5-3000 оборотів двигуна, тому у любителів тихенько їздити майже на холостих для оцінки балансу енергії слід розрахункову потужність генератора суттєво занижувати. Також зауважу, що в умовах поганої погоди витрата енергії додатковими пристроями різко збільшується (обігрів заднього скла, вентилятор опалення, влітку - кондиціонер, двірники, інтенсивне використання освітлювальних приладів, тощо) різко збільшує витратну частину енергетичного балансу, що навіть з потужним генератором приводить до недозаряду акумулятора. Описані режими часто потребують потребують додаткової підзарядки акумулятора для тих, хто їздить переважно містом, особливо в холодний сезон. Автомобілі, що часто і регулярно їздять на швидкісних режимах (поза містом) мають кращий енергетичний баланс і більш "ласкаво" відносяться до акумулятора. Зауважу, що все написане стосується справних автомобілів, хронічний недозаряд акумулятора (що дуже для нього шкідливо) може бути викликаним несправністю генератора, контактними втратами у проводці і внутрішніми проблемами акумулятора, коли акумулятор споживає неадекватний зарядний струм від автомобіля (таке зрідка теж буває, як виняток - навіть на новому акумуляторі, і тоді це заводський брак). Часта тривала робота стартера при запуску двигуна теж різко знизить енергозабезпечення автомобіля. Як контролювати? Дешевий тестер (обов'язково із свіжою батарейкою) і періодичний контроль напруги на клемах батареї: 13,8-14,3 вольт при 1800-2000 оборотах двигуна і ввімкнених фарах і звичному для вас режимі опалення. Чого про все це написав тут? Бо акумулятор з малою ємністю менше навантажить генератор, зате не матиме запасу енергії для компенсації підвищеного споживання (наприклад, тривалої їзди в умовах дощу і туману) або для вмикання музики "на повну" чи її прослуховування на стоянці. Сильно "посажений" акумулятор в свою чергу може не лише утруднити запуск двигуна, але при певному збігові обставин може вивести з ладу генератор. Те що глибокий розряд акумулятора сильно шкодить самому акумулятору я не пишу - має надію всі і так то розуміють. Тому експлуатація акумулятора меншої ніж заявлено виробником ємності може створювати більше проблем водію і скорочувати термін служби акумулятора. Невелике відхилення від номіналу в сторону збільшення ємності (5-15 А/год) не зашкодить, але щоб прийняти рішення про доцільність використання акумулятора значно більшої від номіналу ємності слід враховувати все вище написане. Ще зауважу, що в процесі старіння акумулятора його реальна ємність знижується в 3-5 і більше разів. Про необхідність враховувати при виборі акумулятора пускові струми вашого двигуна маю надію всі знають заслабкий у цьому плані акумулятор швидко "умре" через короблення пластин від великих стартерних струмів.