Отопление частного дома. Какую систему отопления выбрать?

Тема у розділі 'Котлы', створена користувачем Bogdan, 21 кві 2009.

  1. Bogdan

    Bogdan Новачок

    Повідомлення:
    8
    Симпатії:
    0
    Теплый пол не рассматриваю как основный источник тепла.
    Склоняюсь к радиатором..
    Какие трубы применять для подключение радиаторов? Металлические или пластиковые?
     
  2. Lucky

    Lucky Новачок

    Повідомлення:
    137
    Симпатії:
    10
    Адреса:
    Киев
    Я только за железные трубы отопления, они значительно надежней модного западного пластикаbeer + ко всему дают эфект теплового пояса в местах их прохожденияgood
     
  3. mirock

    mirock мастер

    Повідомлення:
    4.671
    Симпатії:
    1.242
    Адреса:
    Dnepr
    А это очень гуд?
     
  4. Lucky

    Lucky Новачок

    Повідомлення:
    137
    Симпатії:
    10
    Адреса:
    Киев
    а что лучше? прогреть все наружные стены в доме и батареи под окнами или просто раскочегарить только батареи под окнами?

    Lucky добавил 22.04.2009 в 10:26
    вот мнение немцев о железных трубах в отоплении (ссылку взяла с сайта Избы):
    http://www.arwela.info/ruweb/tempru1.htm
     
  5. Voyutichi

    Voyutichi Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    16.117
    Симпатії:
    8.913
    Адреса:
    м. Самбір
    це не гуд для економічності.
    Якщо вже так хочеться мати теплі стіни - тоді є варіант з тепловими панелями. Но не трубу вмуровувати в стіну (при всій повазі доLucky, я не розділяю її захвату від такого варіанту розводки. Тому що на власному досвіді пересвідчився - втрати тепла через стіну дуже великі)
    Оптимальний варіант - плінтусова розводка мід"ю, радіатори - стальні панельні, якщо є гроші - то можна чавун. До алюмінію в мене упереджене ставлення, хоча в багатьох будинках бачив - працюють бездоганно. Якщо нема грошей на мідь (не яку-небудь, а якісну) тоді металопластик. Він займе більший об"єм в приміщенні, але цей "мінус" компенсується меншою ціною на магістраль плюс легкість монтажу (можете самі змонтувати). Ці два варіанти розводки можна, як було згадано, розвести відкрито під плінтус, а можна заштробити у стіну і, термоізолювавши трубу, все сховати від очей.
    Прихильники гравітаційки висувають як позитивний аргумент відсутність циркуляційного насосу, отже автономність і незалежніть від електрики. Ще років 15 назад вони мали цілковиту рацію, так як на ринку не було циркуляційних насосів для домашніх систем опалення. Всі були приречені проектувати гравітаційки. Зараз же ситуація докорінно (і, надіюсь, безповоротно) змінилась на краще. Величезний вибір і доступність по ціні циркуляційників дає змогу запроектувати і змонтувати довільну систему опалення. А залежність циркуляціі теплоносія від електрики зводиться нанівець при використанні перетворювачів 12-220 вольт, спеціально для цього спроектованих і виготовлених. Додаткова плата за такий перетвоювач+акумулятор компенсується меншими затратами на монтаж системи (менший діаметр труб, менші фітинги для її монтажу, дешевша робота). У моєму будинку була гравітаційна система: 10 радіаторів на 10 радянських чавунних ребер, вертикальна однотрубна розводка на 4 стояки. Все працювало, але як стало питання про опалення прибудови, яку я добудував, то обрахунок вийшов такий, що гравітаційка буде (6 радіаторів по 6 ребер) буде в три рази (мінімум) дорожче, ніж аналогічної з насосом. Комбінувати гравітаційку з насосом я не став, демонтував всю гравітаційку і зробив циркуляційну з насосом.
    Два роки перед тим я поставив насос з байпасом на гравітаційку для більшої ефективності. Будинок став прогріватися за дві години, коли без насоса потрібно було палити 5 годин. Це також схилило мене до переходу на примусову насосну циркуляцію.
    Два котли: газ і терде паливо. Якщо цокольний поверх дозволяє мнтаж газового устаткування в ньому - тоді це ідеально для паливної. Я би ще поставив газовий котел з турбопальником, який є для газу і для рідкого палива одночасно.
    Ці два котли я вже обв"язав так, що ці котли можуть гріти систему кожний окремо, паралельно (одночасно) і послідовно: спочатку твердопаливний і на догрів газовий.
    Тепла підлога: коридори, кухня, ванна. Розмови, що тепла підлога - шкідливо - не змістовні. Можна не перегрівати підлогу, а тримати її температуру в межах 20 градусів. Використання теплої підлоги дає змогу повніше використовувати конденсаційні котли, що дає додаткову економію.
    Піч для випічки хліба (на тверде паливо) є у нас у кожній садибі, як не безпосередньо у будинку, то у "літній" кухні.
    Ось так, коротко.
     
    Витёк 77 подобається це.
  6. Lucky

    Lucky Новачок

    Повідомлення:
    137
    Симпатії:
    10
    Адреса:
    Киев
    Если у вас большие теплопотери через стены то виновата не система отопления, а экономия на стройматериалах.
    Современная гравитационка при наличии электричества работает с насосом, а вот когда свет вырубили и как обычно неизвестно на сколько, то гравитационка прекрасно работает без всяких генераторов и т.д.
    А коль свет вырубили на три дня и генератор помер? что делать???
    Или закупить пару тройку генераторов и возиться с ними?
    А если котел гозовый вырубился и сервисники неизвестно когда приедут?
    Гравитационка чем хороша? своей безотказностью, она работает всегда, а нам того и надоbeer
    Принцип теплого плинтуса указанный вами является тем же темперированием стен которое выполняет в большем обьеме система отопления выполненная из железных труб.
    Система отопления из пластиковых труб никогда не прогревает вам дом равномерно по определению, пластик в состоянии лишь транпортировать теплоноситель к батарее и обратно, при этом у вас батарея под окном горячая а дальше стены все холодные, что никак не вяжется с концепцией лучевого тепла которая и является идеальной для человека.
    И фитинги по определию есть слабое место, а вот грамотный сварной шов крепче самой стальной трубы.

    Lucky добавил 22.04.2009 в 11:32
    Вот письмо Андрею Курышеву (Избе) от человека пострадавшего от модного отопления:
    "Здравствуйте Андрей.
    Респект Вам и уважение за правильный подход к теме.
    "Расскажу" Вам свою историю знакомства с "природным охлаждением поверхностей" именуемых "русской зимой"..
    Самара. Январь 2008. -30 полторы недели. Дом 180 кв.м., одноэтажный, построенный за лето-осень 2007., по советам "современников" реализовал теплый пол со всеми причиндалами - короче, жара в доме страшная, сам пол +34 - в носках ходить не реально (тогда я подумал - займусь этим вопросом
    позже..). И тут наступило Рождество.. Еблысь и гаснет в доме свет.. Котел Ферроли сразу отрубился, насосы молчат.. Мы на улицу.. - света нет... Три часа нет, четыре нет, десять нет.. Звонок в аварийку - оттуда ответ - у Вас все должно быть заебцом (извините).. Говорю - света нет и уж давно - ответ сами там разбирайтесь.. Жена на взводе, своих нервов все меньше и меньше, контролер показывает - что температура падает.. Все.. руки в ноги - и за генератором.. Купил я эту хонду - станцию почти ночью - в 9 вечера, масло к ней нашел к 3-м ночи, бензин купил в баклашки и к 5 утра я заправил эту станцию.. завел - орет сцука нехило.. шланг короткий - дым в
    подвал - ну думаю и хрен с ним - главное запустить наисовременйешее отопление (ну прям спасу нет как все регулируется - в разных комнатах по разному, датчики в полу и на стене..).. короче - провода к станции - вилку в розетку (которую я таки предусмотрел..) - УЗО накрылось медным тазом прямо сразу-перепутал фазу и ноль со станции.. еще час выковыривал при свете фонаря УЗО из счетка.. - снял - поставил перемычку.. - ну думаю вото оно счастье - щас все запущу...
    фазность соблел - подключил - насосы ожили.. а котел хоть сдохни -молчит падла и все.. к этому времени в подвале стало где-то +2,.. а я в майке легко изучаю котел и излучаю тепло (нервы..).., затем, я этот феролли к 9 утра расхерачил кувалдой... в машину и к продавцам ферролли - там у них рожество - не работають... к продавцам станции - говорят лампочка горит - все ок..
    В газтехнику еду.. беру просто Виадрус безо всякой электрики.. Пятеро чурок за 4 тыс.руб. тащут его в подвал.. ставлю еще часа 3.. света нет.. станция орет.. насосы работают.. запустил.. читаю инструкцию к хонде - что после кажного бака бензина надо ей отдохнуть (мать ее), в доме вонь выхлопными газами.. через три часа дали свет..
    НО.. вода на вводе в подвал в кране замерзла и началась песня дальше - разморозка водопровода..
    Поэтому, какие там в -30 градусов 3-е суток на все про все.. реально за сутки окочуришься сам...
    Поэтому.., у кого нет гравитационки - тот просто ЛОХ (imcho), no comments!..
    Парни, не надо думать и надеятся, что Всевышний распорядился на счет потепления в России или образумил беню ладена и т.п. - суровая зима была есть и будетъ...
    PS// теплый пол, работающий безо всяких проблем у меня есть, теперь осталось позаботиться о недетском отоплении)

    Андрей, в связи со всем этим мне очень нужна Ваша консультация.. в виде - в виде описания Вами правильного подхода к
    созданию гравитационки ( то есть трубы, разводка, тип отопительного прибора - радиаторы ли, либо трубы замоноличенные -по типу темперированных стен.. ), а привязку конкретно к своему дому я сделаю.. Конечно, Санави с Маховым и кучу иной литературы я изучил подробно, но "суть истины -практика есть"..
    Помогите, пожалуйста.. "
    взято здесь:http://www.izba.su/forum/showthread.php?t=377&highlight=%E3%F0%E0%E2%E8%F2%E0%F6%E8%EE%ED%EA%E0
     
  7. Kost

    Kost Новачок

    Повідомлення:
    1.242
    Симпатії:
    72
    Бррр, сочуствую мужику. Ему бы русской зимой котел на руских дровах, на всякий случай, не помешал бы.
     
  8. mirock

    mirock мастер

    Повідомлення:
    4.671
    Симпатії:
    1.242
    Адреса:
    Dnepr
    Ну у нас такого экстрима нету, но я чуствую себя увереннее со своей гравитухой.
     
  9. Voyutichi

    Voyutichi Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    16.117
    Симпатії:
    8.913
    Адреса:
    м. Самбір
    приведений вами приклад був пережитий мною особисто, так що мені відомо всі тонкощі поведінки в такій екстремальній ситуації. Якщо б так ставалося хоча б раз на рік - тоді треба задуматись, гравітація і все інше. Але за 17 років мого життя у цьому будинку сталося це тільки раз (я описав це коротко в темі про безперебійники). Не вигідно мені утримувати гравітаційку навіть при сучасному постачанні електрики зі всіма природніми і неприродніми катаклізмами. НЕ вигідно.
    Але якщо є вроджена чи набута (не важливо як) фобія аварійності електрики, то я би добавив до неї ще і фобію пропадання газу (є досвід - якісь регламентні роботи), їжа, вода тепла - все через електроплитку, дом. господарка - та ж комбінована кухня-піч для випічки хліба на дровах. Я пропоную звичайні печі (на тверде паливо) в кожній кімнаті, або якусь одну, центральну піч з розводом тепла по кімнатах (але цей варіант скоріше всього не підійде.. хоча мені подобаються старі кахельні печі, особливо коли кахель художній)
    мені не подобється таке ставлення до відмінної від власної думки. В автора проблеми не тільки з освоєнням електричного обладнання., тому його думка заслуговує настороженого ставлення, або повністю бути відкинутою.
    Основний недолік гравітаційки в естетичному вигляді: це труби розводки, які будуть завжди дошкульно кидатись в око, хоча вони виконуватимуть корисну роботу - грітимуть приміщення. Сховати їх у стіну, як пропонує Lucky, не завжди можливо. Не кожний будує котедж з стінами у 2,5-3 цегли, маючи після цього змогу сховати у стіну труби розводки.
    А так зване "термирование стен" (тут нема сарказму, просто мова оригіналу) може і корисніше для людини, якщо воно вже є, але це далеко не дешево. Я не буду вдаватись в теорію, а поясню так: стіна - це загороджувальна конструкція, вона виконує роль теплоізолятора. Тобто в приміщенні, на поверхні стіни, ми маємо певну температуру, яка, залежно від однорідності стіни, пропорційно зменшується до температури поверхні стіни на вулиці. Нагріваючи стіну безпосередньо трубою розводки гравітаційного опалення, ви автоматично піднімаєте і температуру поверхні зовнішньої стіни на так ж величину, як підняли температуру внутрішнього масиву стіни. При цьому втрати тепла (читаємо затрати газу (палива) на опалення) зростають до такого рівня, який був би при температурі зовнішнього повітря, яка була б менша від дійсної(діючої) на величину підйому температури поверхні зовнішньої стіни. Нагрівши стіну на 10 градусів (наприклад), отримуєте розхід палива при температурі ззовні -10 такий, як ніби повинно бути притемпературі ззовні -20 градусів, але без нагрівання стіни. Розрахунки спрощені (власне це не розрахунки, а пояснення, де втрачаємо, образно).
     
  10. Dmitry

    Dmitry Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    4.348
    Симпатії:
    745
    Адреса:
    Київ
    Уточню сразу, чтобы не возникала мысль о культуре общения, это не слова модератора нашего форума Lucky, это приведенная ею цитата письма.
     

Поділитися цією сторінкою