перший поверх був зроблений за півтора місяці: середина серпня-початок жовтня 2015р наступний етап дерев'яні балки розмірами: 4500мм*200мм*100мм - центральні балки 6000мм*200мм*50мм - доска біля стін зпас по довжині потрібен, бо при висушуванні торци тріскаються дерево замовяв раніше бо було сире, через це сушив ще 20 днів до вологості 20-30% (в жарку погоду серпня, але ховав від прямого сонця) замовляти балки щоб розпил був правильний: а) бурус був зроблений и центральної частини дерева b) серцевина щоб була якомога ближче до середини бруса, ні в якому випадку не з краю с) не повинно бути великих і поганих сучків обробляемо підсохші балки вогнебіозахистом ECOSEPT 450-1 підрізаємо торцевою пилою в розмір 3500мм+2*150мм торци закриваємо рубероїдом розтавляємо балки рівномірно по площині, там де буде потенційний підйом робимо ширину 80см починаємо використовувати тельфер для підйому газоблоку на других поверх, дуже зручно
-наступний етап кладемо газоблок закриваючи балки, для цього вирізаємо отвори під балки з запасом 2-3 см з торця і по 1см з боків балки (запас необхідний через те що дерево має властивості мінювати свою довжину в залежності від температури і вологості) -далі кладемо ряди газоблока як і раніше армуючи через кожні 2 ряди -після 6 ряду будемо класти мауерлат, армопояс під мауерлат не робимо, пояснення: перевага такого армопоясу - армопояс роблять під мауерлатом для забезбечення жорсткості стін при розпираючій кроквяній системі(распорная стропильная система, малюнок naslonnie-stropila-6.jpg), для того щоб дах будинку не видавив стіни в різні боки недолік такого армопоясу - погіршення теплоізоляційних параметрів будівлі і збільшення робіт Отже щоб позбавитись необхідності робити армопояс під мауерлатом необхідно зробити нерозпираючу кроквяну систему(безраспорная стропильная система, малюнок naslonnie-stropila-4.jpg) одна з самих надійних систем. Таких систем є декілька типів, одну з них я й вибрав -"безраспорная стропильная система с защемлением конька" на російській мові є її назва на українській нажаль немає При цій системі немає розпираючої нагрузки на стіни, бо центр даху зроблений жорстко а на мауерлат крокви кріпляться не жорстко й не передають ропираючої нагрузки Для цієї системі необхідний центральний коньковий прогін який кріпився до фронтонів будинку. Мауерлат я кріпив до газоблоку завдяки шпилькам діаметром 10мм, шпилькі кріпились в газоблок наступним способом. Сверлився отвір діаметром 50мм вертикально в стіні глубиною 50см(два з половиною ряди газоблоку) Отвір добре очищався за допомогою компрессора Вставлялась шпилька знизу якої була шайба з двома гайками Потім мішався розчин гіпсу з водою і заливався в отвір зі шпилькою(шпилька декілька разів піднімалась і опускалась, щоб розчин добре заповнив отвір) Через 5-10хв гіпс намертво схоплювався і закріпляв шпильку Тоді стелився рубероїд, сверлились отвори в мауерлаті під шпильки і кріпився сам мауерлат
-залишки газоблоку від будівництва на фото g0 -далі робимо фронтони, для цього піднімаємо з боків направляючі стропила по яким будемо формувать фронтони -також робимо по одному вікну на бокових фронтонах, під вікнами армуємо, над вікнами робимо перемичку з U-блоком і бетонуємо її -підрізаємо крокви на торцовочній пилі, обробляємо вогнебіозахистом та закріпляємо до коньку та мауерлату розмір крокв 150мм*50мм*4000мм --- добавлено: 4 тра 2019 у 20:48 --- конструкція нерозпираючої кроквяної системи на фото h1-h4 "безраспорная стропильная система с защемлением конька"
коментарій до фотографій будови криші -там де використовувались саморізи і шпильки, обовязково підкладувались шайби широкого діаметру (чорні саморізи не використовувались!!!) -всі деревяні елементи були оброблені вогнебіозахистом -під центральний прогін-коньок на всіх трьох стінах був зроблений армопояс ш=200мм, в=200мм, д=900мм(газоблок 600*100*200+опалубка OSB з рубероїдом) на останому ряді газоблока, потім покладений рубероїд і центральний прогін на вужчу сторону 100мм, із армопояса выходила шпилька 14мм в діаметрі, яка кріпила ценьтральний прогін-коньок довжина прогону була 10500м а балки 6000мм*150мм*100мм, зрощувалися таким способом: запил під кутом 20градусів, скручувалися шпильками діаметром 12мм по вертикалі, а потім з боків прикладувались дві доски 1000м*150*50мм(які теж скрувалися шпильками по дві з кожного боку) -мауерлат зроблений з таких же балок 600мм*150мм*100мм, покладений на ширшу сторону 150мм, зрощувався до довжини 10500мм запилом під 30градусів і скручений великими саморізами діаметром 10мм під кутом -крокви прикручувались між собою максимально щільно до центрольного прогону, використовувались шпильки і саморізи довжиною 100мм -до мауерлату крокви кріпились гвіздком довжиною 200мм, спочатку просверлювалось отвір для гвіздка меньшим діаметром в крокві, щоб гвіздок туго забивався. Мауерлат не сверилився. (також використали для кріплення до мауерлату крокв будівельну металеву стрічку, але не часто, щоб не зробити жорстким звязок крокв з мауерлатом)
-на фото g0 видно як переніс мороз мокрий кирпич і мокрий газоблок -прайс починаючи з балок перекриття і початком монтажу стропил був на фото i-price -будемо викоритовувати супердифуз. мембрану STROTEX 1300V, вона може знаходитись 2 місяці під прямим сонцем і не втрачати властивості -доски 25мм*100мм*4500мм будемо використовувати для обрешітки, а доски 25*150*6000мм будемо використовувати для лобової доски -підготовлюємо планки для контробрешітки фото i1 з ущільнювачем, щоб добре фіксувати мембрану і волога не потрапляла на місце де буде прибиватися обрешітка -контробрешітку кріпимо так щоб мембрана була натягнена, стики мембраны проклеюємо скочем -відстань між обрешіткою відповідає відстані "хвиль" на металочерепиці -в нашій конструкції мембрана повинна заходити зверху на карнізну планку і приклеюватися до неї, щоб волога яка збирається на мембрані стікала вільно до жолоба водостоку -все кріплення обрешітки виконується гвіздками, контробрешітки саморізами(не чорними) --- добавлено: May 8, 2019 9:10 PM --- -далі робимо з залишків дві драбини, за допомогою яких будемо пересуватися по металоцечепиці і прикручувати шурупи кріплення -прайс закінчення криші j-price -перед підьйомом метелочерепіці, всі роботи з водостіком повинні бути виконані -для підйому металочерепиці використовували мотузку, бажано робити монтаж металочерепиці в не вітряний час, бо здує -дуже важливо на першому етапі правильно поклати першу полосу металочерепиці, бо від неї буде залежиться як будуть кластися наступні -кріпимо металочерепицю в обрешітку, саморізи не повинні бути довшими за товщину обрешітки, бо можуть порвати мембрану при вітрі. -зверху криші, між схилами, робимо зазор для вентиляціі отже будівництво почалось в березні 2015 і закінчилось в березні 2016 -в 2016 році були куплені і поставлені вікна і двері, зроблені ворота в гараж, куплене дерево з якого постелили чорнову підлогу, частково утеплено мансарду -в 2017 році повністю утеплено мансарду, зроблена електрика, зроблена пароізоляція і закріплений гіпсокартон, зроблений пол і постелений ламінат -в 2018 шпаклювався гіпсокартон, клеїлись обої і клалась плитка на першому поверсі суммарний прайс зараз складає біля 210тис грн.