Хіба дуже далека,скоріше 16 к 20,по різьбам 62 ріже всі,навіть Архімедову а Ітешка...пок ще не вивчив,таблиця на метричну/дюймову/пінчеву але на Чіпі пишуть що для якоїсь треба міняти гітару,але не знати в якій версії станка,дюймову і метричну я вже різав....Впринципі станочок непоганий але псякрев треба все доводити.Досить непогана коробка передач і не шумна,та і по точності станок непоганий але то все треба настроїти і постійно слідкувати і ненагружати сильно,тоді можна отримати досить пристойні результати.До станка ще дали два люнети,прохідний і центральний але ще не приходилось використовувати.При покупці той станок навіть різати не хотів хіба на 60 оборотах і бистрорізом бо ВК ломало відразу,тепер ріже на 400 обертах і 120 мм від патрона без підцентровки ЗБ але то від "руки" токаря звичайно багато залежить.Чекаю нахай трохи вробляться підшипники підтягну і буду ловити якісь нулі,купив нині індикатор на 0,001 точності.Треба переробити зажим ЗБ бо надоїло ключом крутити.Саме головне що нема сильної виробітки на станині,десь в межах 2-3 десяток ну і вінт поперечної подачі здалося би переробити,можна його правда проточити по різьбі але як тоді маточна гайка буде регулюватись я ще не думав.
Звичайно, верстат гарний і багатофункціональний. Ось доведете до пуття і буде тішити. Я такох хочу шось схоже, але покі не знайшов.
Знаєте,якщо втрафите на 62-го короткого то купляйте і не думайте..цінник там звичайно буде десь 50-60-70 тисяч але будете мати спокій до пенсії та і потім продати його буде неважко.Я починаю жаліти що не купив тому дороблю і подивлюсь як піде,якщо токарка приживеться і стане бізнеснапрямком то станок треба буде продати і купити вже "повний фулл".Ітешка не для заробляння грошей,вона скоріше хобійно-ремонтна,для автосервісів і т.д,там до речі під патроном знімаються направляючі і можна 550мм затискати і обробляти.
Знайшлось для станка троха столярноїї роботи.А я то думав чого мій тато колись дуже не хотів дерева точити на заводі,тепер зрозумів.Короче робим відворот поручня для "гуська"
Питання до тих хто має підключений верстат через частотник.Недавно замітив проблему швидкої зупинки,особливо коли ріжеться різьба а виходу різця дуже мало.Звичайно що можна користуватись різким реверсом але то не для мене бо наслідки незабаряться.Поможе мені в тому частотник??Та і коробка передач в такому випадку як я розумію непотрібна.Можна ті ричаги спереду разом з коробкою взагалі забрати..
Користуюсь частотником на токарному станку 1615, багато різьб різцем не різав (не маю всіх шестерень гітари) , але можу сказати зупиняє він станок добре там налаштування є, наприклад можна зупиняти двигун за одну секунду, а розганяти його за три чи більше, таким чином мале навантаження на лінію. Частотник дає багато плюсів, але порівняти його з трьома фазами я не можу бо не маю три фази. Речаги забирати не варто так як вони дають додаткове передаточне число і при малих обертах може бути велика сила, для нарізанні різьб плашкою, метчиком це досить добре. Можна організувати електромагнітний тормоз, правда інформацію про те як це зробити треба шукати, зустрічав у інтернеті такий варіант зупинки шпінделя.
Різьби з кроками кратними до кроку ходового гвинта ріжуться розмиканням гайки - для основних кроків гвинта 6 і 12 (1К62) - такими є різьби з кроком 1-1,5-2-3-6-12 для кроку 12 ще і 4, реверсом всі інші. У вас неработает ленточный тормоз, по моему он находится между двигателем и КС там в приливе- картере находится муфта и ленточный тормоз включающийся в нейтральном положении рукоятки. Если его отрегулировать - шпиндель будет останавливаться быстрее- и частотника не надо. При остановке реверсом двигатель вынужден останавливать всю кинематическую цепь до шпинделя, шо немало. Частотник при всех его плюсах имеет и отрицательные стороны, мне после фрикциона 1К62 неудобно. У меня 16Е16К - без АКС + частотник 220 вольт, двигатель 2,2 кВт.
Так отож,тому коли ріжу різьбу зупиняю і відводжу різець а потім реверс(так мене вчили). Там щось клацає але поки туда лізти в мене охоти немає.Тим більше що по схемі верстату в мене не вистарчає деталей,знаючи з форумів про проблемність цього вузла я так розумію що "зайві"деталі "папєрєднікі" викинули щоб не заважали Ну-у,ще би,фрикційна муфта це як на мене саме краще Ще питання для знаючих:що означає символ на таблиці різьб у вигляді "гострої" і "пологої" різьби?Для яких різьб використовують ту і ту?По таблиці не зовсім зрозуміло чому для певних різьб можна і "гостру" і "пологу" різьбу....