в аристоне крыльчатка оч плотно к улитке прилягает и зазор очень маленький - сопротивление будет и будет сильное
не спорю- не розбирав. Можна розглянути варіант використання насоса газового котла для них обох- доведеться теж внести зміни в схему його включення.
уважаемые, а при открытие горячей воды электрокотел работать будет? ибо надо чтоб работал так как квартира на первом этаже и дом железо бетон очень холодно зимой.
Ні, електрокотел буде відключатися. Призначення схеми- вимикати електрокотел, коли відсутня циркуляція в контурі опалення газового, тобто триходовий переключився на нагрів проточної води. В принципі, це не смертельно- газовий теж перестає гріти теплоносій в системі опалення тоді, коли гріє проточну воду. Та й ніхто, думаю, не нагріває газовим котлом проточну воду протягом кількох годин. Завдяки тепловій інерційності радіаторів та теплоносія пів години відсутності його нагріву не мало б суттєво сказатися на температурі в будинку. Виняток- якщо труби на морозі і не теплоізольовані. Якщо потрібна постійна робота електричного котла незалежно від стану газового- потрібна складніша обвязка при послідовному, або паралельне їх включення- там теж обвязка буде складнішою.
будьте добры надо чтоб электрокотел работал постоянно ибо пока нас 3 человека помыться в ванной квартира очень остынет.
Паралельне включення котлів. "Хлопушки"- механічні клапани з односторонньою провідністю, майстри в курсі. http://santan.ua/ru/produkciya-komp...a-gorizontalnyy-obratnyy-klapan-3-4-hlopushka Це для того, щоб не виникло зворотнього потоку між котлами. Також брати електронасос такий же як у газового котла, або близький по параметрам. Управління електричною частиною електрокотла в залежності від газового тоді не потрібне. Але задля безпеки на електрокотлі варто поставити термореле з регулятором (термостат): http://prom.ua/Termoregulyator-kapillyarnyj.html
Petko, да говорят что это будет то что надо, ну а тэны советуют подключить как советовал djclyde ( я бы сделал через термостаты, на один тен термостат 90градусов и он же терм перегрева а на второй 55 или 65 градусов, таким образом при включении быстрый прогрев двумя тенами а потом переход на один тен и подогрев)
Так, цілком згоден. В заводських котлах на корпус котла додають ще один ступінь захисту- аварійний термовимикач. Його при спрацюванні потрібно вручну приводити в робоче положення. http://ua.bizorg.su/komplektuyushti...y-odnofaznyy-tipa-263br-dlya-boylerov-gorenje Тоді відпаде потреба в двох термостатах, котел набуде класичного вигдяду, та й по грошах дешевше ))