Головне, щоб червоні поверхні були якомога пласкішими. Ортогональність поверхонь виставлятиметься у шпаринах, залитих синім. Мабуть, це буде чотири болта, якими виставляється жорстко рівно, потім заливається, а там, можна мабуть буде болти видалити, і ще залити отвори від болтів. ЛДСП. А для цих "базових" поверхонь можна на дсп лист скла покласти. Щоб було гладенько, і легше було перевіряти площину фарбою.
Щось нове. Цікаво буде подивитись на робочий верстат. Від пустот в композиті при заливанні будете позбуватись вібростолом чи вакумом?
А що за композит вирішили використати? Литий мрамор, чи щось з використанням епоксидки і скловолокна, чи полімербетон...?
це те саме. Епоксидку (не хочу стіролом дихати з дешевшої смоли), гранітними/базальтовими камінцями (не хочу мармур - він легкий, крихкий, воду бере - довго сушити треба), гранітна/базальтова крихта/кварцевий пісок, бронзова/алюмінієва/графітна/мармурова/кварцева пудра. Кожну фракцію буду обирати щось одне, в залежності від ціни/наявності десь біля дому. --- добавлено: 26 бер 2017 у 22:39 --- Армування - склопластикова арматура Ф4..6мм. Закладні під отвори - палички з дерева.
Якщо не маєте досвіду приготування таких сумішей, то набєте собі багато шишок. --- добавлено: 26 бер 2017 у 22:49 --- Може краще на токарному зробити шайби з товщиною рівною товщині майбутніх плит. Вам потрібно задати одинакову відстань в опалубці, щоб отримати відлитий лист одинакової товщини по всій площині. Шайби зроблені токаркою допоможуть.
Якщо ще трошки затягнути з виготовленням, то є шанс зупинитися на монументально-стаціонарному варіанті. Ця тема змусила мене продовжити роботу над віссю-Z. Друзі підігнали кований ал. диск діаметром 350мм і товщиною 30мм.
Бетону? А шо це Ви такий добрєнькій? Вам здається то складним? Люди оно роками будують. Нормально. Кожну залізячку чекати з Китаю по півтори місяця, можна не поспішати. Я ж писав А однакові відстані ще десь не обов'язкові.
Із енну кількість років назад курсу по бетонуванню пригадую цікаву величину. Для основи під станки викопистовувався мідно-бетонний розчин. Там кінцева густина знаходилась в районі або 4.15 або 4.7 кг/м3 Хоча на власні очі нічого більшого як 2.5 кг/м3 не бачив
Полімербетону. Я на вашу думку завжди злий? Так, вважаю складним. На точність композитних плит, які ви хочете лити, буде впливати точність опалубки, тобто перш за все точність матриці і пуансона якими виготовлялась ЛДСП. Також зєднання ЛДСП в необхідну вам опалубку це точність 1мм і гірше. Ось те що ви хотіли побачити. Труба і профіль довжиною 1м і крутний момент посередині. Як бачите чогось особливого немає. Найбільше на точність буде впливати саме точність виготовлення труби чи профіля, а їхні прогиби під навантаженнями є незначні.