Запитання до токаря

Тема у розділі 'Своими руками - общие вопросы', створена користувачем Олег 1542, 15 лис 2015.

  1. Олег 1542

    Олег 1542 Стажер

    Повідомлення:
    27
    Симпатії:
    16
    Адреса:
    М рівне
    Задумав виготовити профілегиб для труби 60*60*2мм , гідравліка, редуктор і т.д. Цікавить на яку ціну потяне виготовлення роликів як на фотографіях. Замальовані частини повинні бути рухомимми. Якщо щось не так порадьте як правильніше. Дякую завчасно..:):):elektrik:
     
  2. Дед Хоттабыч

    Дед Хоттабыч Заслужений майстер

    Повідомлення:
    3.265
    Симпатії:
    4.427
    А Где фото?
     
  3. Олег 1542

    Олег 1542 Стажер

    Повідомлення:
    27
    Симпатії:
    16
    Адреса:
    М рівне
    IMG_20151115_190615.jpg IMG_20151115_190625.jpg IMG_20151115_190635.jpg ПровтикавCrazyCrazy
     
  4. Дед Хоттабыч

    Дед Хоттабыч Заслужений майстер

    Повідомлення:
    3.265
    Симпатії:
    4.427
    Это три разных вала?
     
  5. Олег 1542

    Олег 1542 Стажер

    Повідомлення:
    27
    Симпатії:
    16
    Адреса:
    М рівне
    Да да..
    --- добавлено: 15 лис 2015 у 19:28 ---
    Вони більш меньш схожі. Цікавить на яку приблизну ціну мені розраховувати.
     
    Останнє редагування модератором: 23 лис 2015
  6. Дед Хоттабыч

    Дед Хоттабыч Заслужений майстер

    Повідомлення:
    3.265
    Симпатії:
    4.427
  7. Олег 1542

    Олег 1542 Стажер

    Повідомлення:
    27
    Симпатії:
    16
    Адреса:
    М рівне
    Дивився відео де чоловік розказував що трубу 60*60 плющить коли прокатуїш, розлазиться по сторонах)) а так я розраховую на те щоб покласти трубу , зафіксувати іі по сторонах. Цими замальованими деталями . і сподіваюсь що зігнеться нормально.
    --- добавлено: 15 лис 2015 у 19:37 ---
    Для роботи мені потрібно гнути трубу в одному місті . бо зараз я зарізаю і зварюю , щоб вийла зігнута. yak-zgnuti-proflnu-trubu-bez-trubogiba_124.jpeg
     
    Останнє редагування модератором: 23 лис 2015
  8. Дед Хоттабыч

    Дед Хоттабыч Заслужений майстер

    Повідомлення:
    3.265
    Симпатії:
    4.427
    Пообще правильнее будет положить в катушку. Тогда прокатываются полностью все 3 плоскости.+ валик поджимной. Тогда небудет сбриджей!
     

Поділитися цією сторінкою