Прес для брикетів з паперу

Тема у розділі 'Котлы', створена користувачем віталій3663, 14 вер 2015.

  1. віталій3663

    віталій3663 Майстер

    Повідомлення:
    56
    Симпатії:
    31
    За наявності великої кількості паперових ящиків, я вирішив зробити прес для паливних брикетів. Вийшла ось така штука яка робить чотири блоки з отвором
     

    Вкладення:

    • DSC09764а.jpg
      DSC09764а.jpg
      Розмір файлу:
      177,6 КБ
      Переглядів:
      950
    Останнє редагування: 14 вер 2015
    Saisan, bogdansv, leshiy_40 та 2 іншим подобається це.
  2. віталій3663

    віталій3663 Майстер

    Повідомлення:
    56
    Симпатії:
    31
    Брикети виходять ось такі. Як вони горять ще не пробував, просто ще не висохли. Сам процес приготування досить простий: на добу замочуємо папір в воді, потім будівельним міксером, до якого приварений саморобний ніж, перемішуємо і добавляємо трохи тирси і пресуєм.
    процес виготовлення пресу опишу завтра, ще не відформатував фото.
     

    Вкладення:

    • DSC09759а.jpg
      DSC09759а.jpg
      Розмір файлу:
      197,2 КБ
      Переглядів:
      859
    Останнє редагування модератором: 15 вер 2015
    Saisan, bogdansv, leshiy_40 та 3 іншим подобається це.
  3. Меркель
    Онлайн

    Меркель Майстер

    Повідомлення:
    165
    Симпатії:
    95
    Очень интересно. Ждёмс фото устройства пресса !!!!!!!
     
  4. віталій3663

    віталій3663 Майстер

    Повідомлення:
    56
    Симпатії:
    31
    Накінець знайшов трохи часу щоб розказати про прес.
    для початку я купив домкрат (двохштиковий), вихід штока 27см.
    Десь читав що папір можна стиснути в 5 разів але виявилось трохи поіншому тому з довжиною труби я трохи експерементував, в кінцевому резутьтаті довжина 45см.
    В нас продають неменше метра, ще й станок в нох криво ріже, я в інтернеті колись читав що рівно обрізати трубу можна задопомогою скотчу
    Доречі труба 100мм в діаметрі
    --- добавлено: 20 вер 2015 у 10:23 ---
    Далі до бляхи 1см товщиною (в мене така була можна і тоншу) я приварив трубу 3/4дюйма, довжина 100см. Їїтреба варити рівненько під прямим кутом, з трьох сторін прихватив а потім покруго щераз міцно обварив, на неї сильне навантаження
    DSC09717а.jpg DSC09734а.jpg DSC09714а.jpg
     
    Останнє редагування модератором: 28 вер 2015
    RomDzhan, bogdansv та leshiy_40 подобається це.
  5. віталій3663

    віталій3663 Майстер

    Повідомлення:
    56
    Симпатії:
    31
    Далі стало питання, як приварити велику трубу до опори рівно, щоб потім не було перекосів.
    Довго думав:ravshan: примірявся, пробував і тут я помітив що в середині великої труби є шов - це полегшило справу

    --- добавлено: 20 вер 2015 у 11:01 ---
    --- добавлено: 20 вер 2015 у 11:16 ---
    Далі повторив процедуру ще раз і вийшла ось така штука.
    доречі, спочатку прес робив на два брикети потім добавив ще два, взагалі я думаю що для шести тонного домкрату не проблема і 8 штук зараз давити.
    DSC09725а.jpg DSC09721а.jpg DSC09722а.jpg DSC09730а.jpg DSC09731а.jpg
     
    Останнє редагування модератором: 28 вер 2015
    Saisan подобається це.
  6. віталій3663

    віталій3663 Майстер

    Повідомлення:
    56
    Симпатії:
    31
    З одним з обрізків великої труби я пішов до токара і він з бляхи 5мм виточив мені 8шт ось таких кружків, це майбутні поршні і кришки
     

    Вкладення:

    • DSC09736а.jpg
      DSC09736а.jpg
      Розмір файлу:
      155,1 КБ
      Переглядів:
      606
    Останнє редагування: 20 вер 2015
    bogdansv та leshiy_40 подобається це.
  7. віталій3663

    віталій3663 Майстер

    Повідомлення:
    56
    Симпатії:
    31
    Брикети з отвором горять краще і сохнуть швидше, отже я вирішив зробити направляючу трубу для поршня яка і буде залишати в брикеті отвір.
    Труба розміром3/4дюйма і довжиною113 см. 3см. лишні але я відрізав їх вже коли прес був готовий.
    В цій трубі я нарізав болгаркою прорізи по яких під час пресування паперу стікає вода, диск для болгарки треба брати 1мм.
    Ось так це виглядає
    DSC09740а.jpg
     
    Останнє редагування модератором: 21 вер 2015
    bogdansv, leshiy_40 та Зємлємєр подобається це.
  8. віталій3663

    віталій3663 Майстер

    Повідомлення:
    56
    Симпатії:
    31
    Щоб приварити ці направляючі точно поцентру труби я задопомогою сірників закріпив кришки, які точив токар, потім вставив направляючу і приварив до основи. Варити треба акуратно щоб неповело, спочатку прихватити а потім обварювати. Внизу біля основи в направляючій трубі треба прорізати отвір щоб витікала вода, а в верху закрити корками з вина щоб в направляючу непопадав розмочений папір.
     

    Вкладення:

    • DSC09737а.jpg
      DSC09737а.jpg
      Розмір файлу:
      118,7 КБ
      Переглядів:
      471
    • DSC09738а.jpg
      DSC09738а.jpg
      Розмір файлу:
      130,1 КБ
      Переглядів:
      472
    Останнє редагування: 20 вер 2015
  9. віталій3663

    віталій3663 Майстер

    Повідомлення:
    56
    Симпатії:
    31
    Тепер про поршень.
    Труба3/4дюума добре влазить в трубу 1дюйм, а 1дюйм влазить в трубу1і1/4дюйма.
    беремо двакуски по10 см. 1дюйм і один кусок 45см. І зварюємо як на фото.
    варити добре на трубі 3/4, приварюємо виточені поршні.
    Щоб поршень рівно приварився я його притискав куском дюймової труби
     

    Вкладення:

    • DSC09746а.jpg
      DSC09746а.jpg
      Розмір файлу:
      144,7 КБ
      Переглядів:
      544
    • DSC09744а.jpg
      DSC09744а.jpg
      Розмір файлу:
      128 КБ
      Переглядів:
      523
    • DSC09741а.jpg
      DSC09741а.jpg
      Розмір файлу:
      160,7 КБ
      Переглядів:
      531
    Останнє редагування: 20 вер 2015
  10. віталій3663

    віталій3663 Майстер

    Повідомлення:
    56
    Симпатії:
    31
    Вставляємо поршня намісце і приварюєм перемичку
     

    Вкладення:

    • DSC09750а.jpg
      DSC09750а.jpg
      Розмір файлу:
      156,5 КБ
      Переглядів:
      609
    X-TAZ подобається це.

Поділитися цією сторінкою