Саморобні станки по металу

Тема у розділі 'Станки', створена користувачем viktor28465, 14 тра 2015.

  1. viktor28465

    viktor28465 Інженер

    Повідомлення:
    570
    Симпатії:
    741
    Вітаю любителів"залізяк":)
    В даній темі пропоную викладати матеріали про станки, приспособи і тп., які збираються на "колінці", для того щоб провести певні операції металообробки, які зазвичай проводяться на промислових станках.Тобто як хто викручується.
    _________________________________________________________________________________________

    Кімнати на горищі роблю.Над майбутньою площадкою сходів трохи перекрив щоб кімнати не крало.Під рейки рейсмусував таким"рейсмусом" :)
    P1020515.JPG P1020520.JPG
    Таким же тільки на металічних направляючих (виставляв паралельність квадрантом)фрезерував(площину) МЕТАЛІЧНУ матрицю 500*660 і раму пуансона(теж площину)бо після зварювання трохи повело.
    image (2).jpg
     
    Останнє редагування модератором: 19 тра 2015
    bogdansv подобається це.
  2. bogdansv

    bogdansv Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.932
    Симпатії:
    1.119
    Адреса:
    Черкассы
    Ручным фрезером???????:vo:
    А фреза какая? По дереву или есть такие по металу что можно на ручной фрезер поставить?
     
  3. viktor28465

    viktor28465 Інженер

    Повідомлення:
    570
    Симпатії:
    741
    Да ручним.Фрези по дереву.Та фреза з набору зразу викришилась(поняла шо її чекає:-D) я купив ще дві, фірми не знаю, одна жовта, друга синя.Не викришувались, сідали звісно, я підгострював(десь по сантиметру кожна вкоротилась)До фрезера примотав скотчом шприц 20-ку, від нього трубкою від системи до товстої голки. Кінець голки біля фрези. Наляв з чайничка води з милом і погнав:rubanok:.Кут заточки трохи менший як на дерево, і кінці кромок скруглені.Проблема була в тому, що Фіолент при роботі заглиблює фрезу, і прийшлось опустити його по максимуму, і заглиблюватись пересовуючи фрезу в цанзі.Міліметр знімав десь за 3 проходи, зразу обходив периметр, щоб можна було контролювати чи фреза не втікла.Як показав відео місцевому столярові, то він "сів на сраку",хоч і сам "хімічить" Шкода шо ті відео пішли разом з вінчестером, на той світ.Хоч направляючі лишились "на память".А ще робив одноразового горизонтальнофрезерного, з двигуна 7,5 квт, теж залишки є.Як цікаво то покажу.
     
    stol1ar та bogdansv подобається це.
  4. bogdansv

    bogdansv Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.932
    Симпатії:
    1.119
    Адреса:
    Черкассы
    Интересно, но лучше не надо показывать - только раздразнить.
     
    viktor28465 подобається це.
  5. viktor28465

    viktor28465 Інженер

    Повідомлення:
    570
    Симпатії:
    741
    Просто треба було 80 сварочних швів, (десь по 8см) зробити півкруглими. Зразу я зробив півкругле зубило з плунжера(сталь там та шо треба)і пристроїв його до перфоратора, але результат не задовольнив ,тому і зробив одноразового, а потім розібрав.Фото проб і помилок.
     

    Вкладення:

    • image (1).jpg
      image (1).jpg
      Розмір файлу:
      33,8 КБ
      Переглядів:
      315
    • image (3).jpg
      image (3).jpg
      Розмір файлу:
      48,5 КБ
      Переглядів:
      318
    ANTIPARAZIT подобається це.
  6. bogdansv

    bogdansv Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.932
    Симпатії:
    1.119
    Адреса:
    Черкассы
    Интересно. Можно фото фрезера? И как оно всё выглядело.
    Я стульчик собрался дитю делать , теперь вижу как я с помощью фрезера сделаю некоторые моменты чтоб не напрягать товарища в столярке.
     
  7. bogdansv

    bogdansv Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.932
    Симпатії:
    1.119
    Адреса:
    Черкассы
    7,5 кВт.
    Я ж говорил лучше не надо ато щас начнется.
    Началось. Очень интересно.
     
  8. viktor28465

    viktor28465 Інженер

    Повідомлення:
    570
    Симпатії:
    741
    Трохи затягнув з відповіддю, бо фото на компі не було, а плита була під "кучкою"металолому. Щоб до неї добратись, мусив трохи розгрібати кучу.Да, пару пазлів не знайшов, я ж казав що "прибор" розібраний, бо склав я його під одну операцію(закруглення сварачних швів)Значить плита з отвором, приварено 4 шпильки, на кожній по дві гайки, між якими прикручено фланцевий двигун з фрезою, крутінням гайок фреза виставлена перпендикулярно до плити.З іншої сторони направляючі(було ще 3шт)приварені таким чином, щоб фреза не знімала лишнього.Фреза горизонтально, на направляючі вішалась матриця, і помалу подавалась на фрезу, на яку подавав мильну воду.Думаю процес зрозумілий, хоч фото і не повні,(якось знов варити і збирати заради одної фотки неправильно) Друге діло пропавші відео роботи- де б то вільного часу роздобути щоб відтворити:lulka:а то ще вспоминаю з жалем:cry:.Фрезу центрував "натяжкою" сваркою.
    P1030008.JPG P1030015.JPG P1030011.JPG P1030012.JPG P1030013.JPG P1030020.JPG P1030018.JPG P1030029.JPG P1030023.JPG
     
    Останнє редагування модератором: 18 тра 2015
    bogdansv та Энки подобається це.
  9. viktor28465

    viktor28465 Інженер

    Повідомлення:
    570
    Симпатії:
    741
    Добавлю ще один момент.Після скруглення усіх швів, в деяких місцях були глюки,у виді раковин (шлак,чи мало наварив) я їх позаварював, але зняти на станку не вийшло ,маленькі підварки підкалились, і фреза не хтіла брати.Знімав їх победітовою шарошкою.
     
  10. viktor28465

    viktor28465 Інженер

    Повідомлення:
    570
    Симпатії:
    741
    Пофотографував для наглядності.Направляючі приварював до матриці, виставити ідеально паралельно було не легко, теж використовував натяжку сваркою.Кромку направляючих теж фрезерував ручним фрезером ,по правилу, фрезою з підшипником.
    P1030066.JPG P1030068.JPG P1030071.JPG P1030080.JPG
     
    Останнє редагування: 22 тра 2015
    Gelezo, Блаж, Калясік та 10 іншим подобається це.

Поділитися цією сторінкою