Саморобний теплоакумулятор на 12 М3

Тема у розділі 'Отопление и горячее водоснабжение - общие вопросы', створена користувачем Охрiм Макуха, 13 бер 2015.

  1. X-TAZ

    X-TAZ Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.659
    Симпатії:
    802
    Адреса:
    Украйна, Днепр. область
    Цикаво. А я и не предполагав шо можна ёмкость сделать из бетона. А вариант хороший. Надо только подсчитать стоимость чем дешевле...металлом или бетоном.
     
  2. viktor28465

    viktor28465 Інженер

    Повідомлення:
    602
    Симпатії:
    900
    На замітку топікстартеру.Колись читав таку статтю, подробиць не памятаю ,але суть така.Німець побудував будинок над теплогідроізольованим котлованом, розміром з будинок ,у ньому вода, яка за літо нагрівається майже до кипіння одним геліоколектором, на який пускають зайчики цілий каскад дзеркал .Положення кожного, і їхнє слідкування за сонцем контролює компютерна система. Струм їсть тільки насос.:mathematic:
     
    Охрiм Макуха подобається це.
  3. L8259968

    L8259968 Підмайстер

    Повідомлення:
    65
    Симпатії:
    19
    Адреса:
    ровно
    А можна детальніше описати як влаштована внутрішня гідроізоляція теплоакумулятора(матеріали, спосіб крілення до стінок)?Я маю на увазі перший малюнок де позначана гідроізояція стін.Також цікавить те місце де металева стіна стикується з дном. Я думаю що від перепаду температур можливе утворення тріщини(стик різних матеріалів).Чи не мокріє підлога навкруги бака?Така маса гарячої води-страшнувато.
    З фото я зрозумів що теплообмінник ви закріпили максимально високо.На скільки міняється рівень в теплоакумуляторі коли він холдний і гарячий?
     
    Останнє редагування: 15 бер 2015
  4. Охрiм Макуха

    Охрiм Макуха Бригадир

    Повідомлення:
    54
    Симпатії:
    149
    Адреса:
    м.Люберцы, Московська обл.
    Матеріал гідроізоляції: https://krainamaystriv.com/attachments/98516/
    З гідроізоляцією раніше ніколи не працював, тож взяв практично навмання . По інструкції треба наносити кистю або шпателем, але я використав хопер пістолет , бо в мене він був.[​IMG]
    Перед нанесенням гідроізоляції протер стіни ацетоном від залишків масла яке звичайно присутнє на поверхні холоднокатаної сталі.
    Нарізав необхідну кількість шматків штукатурної сітки. Шматки орієнтовані вертикально. Шмат за шматом набризкував погонний метр, налеював 1 шмат сітки, шпатель, ще набризкував, шпатель, і так далі. [​IMG]
    На стіни гідроізоляція нанесена для захисту від іржі. Як воно буде захищати напевно я не знаю. Сподіваюся що буде. Через 10 років відзвітую.
    Зварні шви захистив особливо ретельно: зачистив болгаркою, пофарбував з балончику автомобільною ґрунтовкою , та заклеїв самоклеючою каучуковою смугою.
    Такою ж гідроізоляцією накрите дно, але вже без штукатурної сітки. Що до розтріскування в місці стикування стіни та дна в мене ніяких сумнівів що все буде добре нема. Сталь та бетон мають майже однаковий коефіцієнт температурного розширення, то ж перепади температур їхній комбінації не страшні.
    Зовнішнє кільце з арматури захищає зовнішню частину бетону від розтріскування.
    Перед заливкою стіни стояли на 4 приварених шматках профільної труби 20х40 на пінополістиролі[​IMG]
    Що до протікання, то все Оk, нічого не протікає, ніде нема ніяких слідів вологи.
    Був випадок протікання в 8-кубовому баку. Текло десь із дна. Проблема вирішилася досить легко: виявилося достатньо вилити в бак два відра розбовтаної глини.
     
  5. sven750

    sven750 Підмайстер

    Повідомлення:
    72
    Симпатії:
    11
    Адреса:
    Рівненьська обл
    Мдааа...роботу провели колосальну,bravoа в фінансовому плані в скільки це вилилось?
     
  6. Охрiм Макуха

    Охрiм Макуха Бригадир

    Повідомлення:
    54
    Симпатії:
    149
    Адреса:
    м.Люберцы, Московська обл.
    Листи сталі 6шт. -2000р х 6 = 12000 рублів
    Гідроізоляція 650р х 3шт =2000 р
    ЭППС 1,5 пачки = 1500р
    Піскобетон = 2000р
    Залізо дахове 4шт + 600р =2500р
    Підсумок: ~20000р якщо не враховувати 2 місяці власного часу та дрібниці.
     
    RomDzhan та Зазор подобається це.
  7. sven750

    sven750 Підмайстер

    Повідомлення:
    72
    Симпатії:
    11
    Адреса:
    Рівненьська обл
    Дякую за відповідь!Хотів запитати рублів чи гривень,але глянув адресу і питання відпало:-D
     
  8. strelets59

    strelets59 Підмайстер

    Повідомлення:
    41
    Симпатії:
    19
    Адреса:
    Львівська обл.
    Чи звязані між собою "обечайки" розпорками (як запобіжний захист від розриву бака), дуже вже великий обєм води і відповідно тиск на стінки. Прохання більш детально описати насос між баком та котлом. Як я розумію, ще один насос буде качати воду з бака в СО - який.
     
  9. Охрiм Макуха

    Охрiм Макуха Бригадир

    Повідомлення:
    54
    Симпатії:
    149
    Адреса:
    м.Люберцы, Московська обл.
    Ні, не зв'язані. Ніяких розпірок, чи стяжок немає. З точки зору розриву стінок грає роль висота водяного стовпа та діаметр обечайки. Я вважаю, що висота та діаметр в мене ще не такі щоб занадто піклуватися про розрив. Сталі 2мм та подвійного вертикального зварного шва (з нахлистом)достатньо щоб відмовитися від додаткового підсилення конструкції. Хоча, повинен признатися, що ніяких розрахунків я не робив, все на інтуіції.


    Калибр НБЦ-380. [​IMG]
    На фото попередній варіант. Зараз трохи інакше: насос той самий, нема зворотнього клапану (той що навернутий на насос), між краном та насосом врізана труба від стального ТА 12м3 (два ТА в паралель).
    Бак та СО гідравлічно не з'єднані - циркуляційний насос СО прокачує воду через теплообмінник що в ТА (білі металопластикові труби). СО - тепла підлога.
     
  10. dimonkov 26

    dimonkov 26 Майстер

    Повідомлення:
    73
    Симпатії:
    52
    Як на мене, то насос краще поставити вище бака. При аварійному протіканні бака не буде аварійного замкнення електрики, все ж таки 220V і вода речі несумісні.
     

Поділитися цією сторінкою