Своїми руками Измельчитель веток для отопления

Тема у розділі 'Наши работы', створена користувачем valery1977, 17 вер 2014.

  1. Omega

    Omega Бригадир

    Повідомлення:
    188
    Симпатії:
    134
    Адреса:
    Житомирская обл.
    я виготовив 2 гризли,в 2015 р . цyіна склала пиблизна 10 000 грн(собіварість) ( ширина ножа 160 мм и между осями 170мм ,подшипники 206 .У меня нож 220 и между осями 210мм. подшипники 208https://www.youtube.com/watch?v=n6UQ1csDP3w на данний час даже и незнаю ціни
     
    volusik подобається це.
  2. ADS-Bot

    ADS-Bot Реклама на сайті

    Повідомлення:
    0
    Симпатії:
    0
     
  3. Larrios

    Larrios Стажер

    Повідомлення:
    29
    Симпатії:
    24
    ось такий подрібнювач, випускається серійно - 10300грн. без двигуна (це повний комплект - станина з колесами, вхідній та вихідний бункери, шківи, ремінь) . тел. 098-4706629.
    розрахований на двигуни від 7 до 16к.с. , товщина гілки до 90мм.
    Вес режущего блока – 90кг,
    Вес веткоруба (с двигателем) ― 170кг.
    Диаметр шестерен ― 200 мм,
    Толщина шестерен ― 30 мм
    Толщина стенок блока – 16мм, подшипники установлены в корпусах, со стопорными кольцами.
    Расстояние между валами ― 90мм
    На станине веткоруба установлено 2 пневмошины (4,00/8) для транспортировки.
     

    Вкладення:

    • BULAT_PM90.jpg
      BULAT_PM90.jpg
      Розмір файлу:
      59,9 КБ
      Переглядів:
      53
    • BULAT__PM90.jpg
      BULAT__PM90.jpg
      Розмір файлу:
      74,7 КБ
      Переглядів:
      49
    Останнє редагування: 10 січ 2016
  4. Вася 87

    Вася 87 Підмайстер

    Повідомлення:
    82
    Симпатії:
    18
    Адреса:
    Покуття смт. Заболотів
    Іще підкажіть таке, форум переглянув, вроді бачив подрібнювачі із валами типу котушка, а не квадрат, де ножі прикручені до флянців на валах, відгукніться хто таке робив?!
     
  5. pic16f887

    pic16f887 Прораб

    Повідомлення:
    346
    Симпатії:
    313
    Адреса:
    Київська обл
    Я раджу квадрат, бо між ножами і корпусом повинен буть мінімальний зазор щоб не проскакували дрібні гілочки цілими. Проаналізуйте уважно відео в інтернеті всі звертають увагу на товсті гілки,те що на більшості подрібнювачів дрібні гілочки проскакують цілими уваги нуль. В кінцевому результаті виходить що товще порубане а тонше просто відокемлене. :grabli::grabli::grabli:
     
  6. ADS-Bot

    ADS-Bot Реклама на сайті

    Повідомлення:
    0
    Симпатії:
    0
  7. agent007-81

    agent007-81 Майстер

    Повідомлення:
    91
    Симпатії:
    90
    В большинстве случаев это либо ножи не сходятся либо между ними зазор . это и приводит к тому что тонкая ветка просто заминается и не перерубывается. А когда ножи впиваются в толстую ветку они просто отрывают ту не перерубаную часть и выбрасывают кусок .
     
  8. saniok166

    saniok166 Підмайстер

    Повідомлення:
    32
    Симпатії:
    11
    вот мой вариант на круглых валах
     

    Вкладення:

  9. Larrios

    Larrios Стажер

    Повідомлення:
    29
    Симпатії:
    24
    Правильно!!! Кожна пара ножів повинна сходитися, зазор 0,2мм. Виготовлення ріжучого блоку повинно бути з високою точністю, тільки тоді буде правильно рубати. Для промислового використання.
     
    Bygorok та mik67 подобається це.
  10. ADS-Bot

    ADS-Bot Реклама на сайті

    Повідомлення:
    0
    Симпатії:
    0
     
  11. saniok166

    saniok166 Підмайстер

    Повідомлення:
    32
    Симпатії:
    11
    Сразу я приварил нижний вал а когда я приваривал верхний я делалтак что он находит на нижний 3 мм и поверьте он работает я наднях выложу видео.работа была очень крапотливая
     
  12. Vasil77

    Vasil77 Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.107
    Симпатії:
    1.104
    Адреса:
    Житомир
    чому саме 0.2мм? При регулюванні ножів на гільотінах для рубкі металу приймають зазор в половіну рубочної товщини інакше буде "забой ножа" і прийдеться бігати за шліфувальником. З деревообробкою не стикався , тому і цікавлюсь.
     
  13. saniok166

    saniok166 Підмайстер

    Повідомлення:
    32
    Симпатії:
    11
    Можно регулировать даже чтобы они слегка косались хуже не будет
     
    pic16f887 подобається це.

Поділитися цією сторінкою