Он нужен что б при открытии регул. клапана контур генератора тепла не перетекал ч-з байпас на себя, на котле тоже ж насос стоит.
хай краще перетече, якщо котловий (магістральний) насос такий сильний, ніж має зайва температура попасти у теплу підлогу.
Лишнюю температуру термостат отсечёт, он для того и стоит. Сколько перетечёт? Когда? На датчик котла будет ложно завышенная обратка приходить, ведь если термостат открылся, то полу нужно тепло. Моменты неопределённой неуправляемости нужно исключать. Клапан обратный нужен. --- добавлено: 8 июл 2013 в 20:42 --- Нарисуйте. Так проще всего. Нарисуйте себе котёл, гребёнку, насосы, нарисуйте стрелочками как будет вода циркулировать когда клапан открыт, закрыт.
Яка швидкість води у трубопроводі, як швидко тепло дійде через гребінку до датчика і як сам датчик швидко перекриє клапан подачі? Де за цей час буде вода з температурою 85С? Обвідна лінія на це і призначена, щоб через неї зайві потоки протікали і не змінювали динаміки контурів теплої підлоги. Щось на подобі маленької місцевої гідравлічної стрілки. Для чого її ставлять після котла (чи котлів) напевне знаєте..
Переход с радиаторного отопления на теплые полы своими руками Это при пуске полов на горячую систему. В рабочем режиме клапан будет немного постоянно приоткрыт, подмешивать по чуть-чуть, покрывая теплопотери. Гидрострелку необходимо ставить в очень редких, специфических случаях. Например, одна котельная работает на три домика и греет воду и воздух для общего бассейна, в одном домике низкотемпературная система с ТП, в другом просто радиаторы, а жильцы третьего домика редко бывают дома. Работа любой системы должна быть прогнозируемая и управляемая. В циркуляционном контуре вода должна течь в одном направлении. Обратный клапан нужен.
Це ви про термостат говорите чи про зворотній клапан? Якщо про термостат, то "чуть-чуть" відкритий клапан не дасть стільки теплоносія, щоб протиснути потік через байпас у зворотньому напрямі, проти руху циркуляційного насосу гребінки. Співвідношення потоків через байпас і термостат повинне бути 4:1. Як ви гарантуватимете таке співвідношення за допомогою зворотнього клапану? Я би доповнив - майже завжди вона потрібна, найдешевший варіант хоч якоїсь саморегуляції.. але про це можна в іншій темі поговорити. Навіть коли всі контури перекриються, циркуляційний насос гребінки прокачуватиме певну кількість теплоносія через перепускний клапан. Гребіка прогріється і перекриє термостат, як ви слушно вказали вище. Зворотній клапан знову відкриється і буде просто некерованим гальмом для потоку. Важко знайти момент часу, коли цей зворотній клапан працюватиме саме як зворотній, тобто не пропускатиме потік у зворотньому напрямку. Тому що такий потік не може виникнути при нормальній роботі елементів схеми. Та і якщо станеться таки зворотній потік через байпас - нічого страшного не буде, просто вимкнеться джерело тепла (якщо зворотня лінія напряму приєднана до нього), навпаки, відбудеться навіть трохи економії палива (чи енергії) Тому краще ставити балансувальний вентиль і тоді можна підлаштовувати співвідношення потоків відповідно до вхідної температури, ніж поставити зворотній клапан на байпасі (за таку ж ціну) і думати дальше, як врівноважити роботу контурів, щоб вони не працювали в режимі "гоп-стоп". На невеликі площі ставлять триходові термостатичні клапани-розподілювачі, на великі площі (від 8 до 16-18 кВт) вузли підмісу з балансувальним вентилем.
Вода в полу не должна останавливаться! Если в гребёнке и есть термобуксы, то они должны реагировать открытием на, например, забыли окно закрыть. Отлаживать надо так, что бы буксы не закрывались полностью, иначе, не равномерное охлаждение и градиент на полу, для того там и вкручивают ротаметры, для того и подбирается длина контуров, шаг и диаметры. Вроде и об одном, но о разном... Почему, именно 4:1 ? Смесительный узел должен в широком диапазоне исходных температуру поддерживать от 0 до 100%. Любое соотношение будет гарантировать термостат смесительного узла, для того он там и ставится. Вот схематически, допустим нам нужен расход через полы 1 м. куб. :
Энки, та не гнівайтесь.. --- добавлено: 8 июл 2013 в 23:46 --- зупиняються, і на довго. Через інерційність підлоги. якщо у вас на підлогу навантаження 20 кВт (чи 1 кВт, чи 5 кВт), вхідна температура 85С. Скільки води з температурою 40С вам потрібно подати у точку змішування, щоб на виході з неї отримати 50С? Просто прикиньте, точність не потрібна. не будь-яке, а саме таке, яке нам необхідне для даної потужності теплої підлоги при певній температурі подачі. для наших вказаних температур - це 4:1 (наближено) --- добавлено: 8 июл 2013 в 23:49 --- пс. покажіть на схемах ситуацію, коли зворотній клапан працюватиме як зворотній.. Змоделюйте ситуацію..
Смесительный узел просто должен работать и, желательно, быть попроще. Я обслуживаю систему со смесителем по схеме выше ( с двуходовым клапаном и обр клапаном на байпасе) с мощностью 2х75 кВт. По такой же схеме, работают смесители и на 2,5 кВт.