Порушення техніки безпеки з ТП котлами

Тема у розділі 'Твердотопливные котлы', створена користувачем Степанович1, 3 лют 2013.

  1. Тарасюк

    Тарасюк Майстер

    Повідомлення:
    243
    Симпатії:
    74
    Адреса:
    Коломия
    А я про що?.Чекаю погоди...

    При яких "певних обставинах" ?
    Тема для опису цих обствавин.
     
  2. Iven

    Iven Заслужений майстер

    Повідомлення:
    2.125
    Симпатії:
    1.538
    "Обставина" одна - высокое давление. Причины высокого давления - расширение воды в следствии нагрева и переход её из жидкого в газообразное состояние.
    Котёл порвёт, если неправильно будет смонтирована система отопления и группа безопасности в частности. Предусмотреть всё очень сложно, но есть основные элементы, которые обязательно нужно ставить:
    1. ИБП - источник бесперебойного питания, если речь идёт о системе принудительной циркуляции.
    2. Клапан, сбрасывающий дваление (лучше два на 1,5 и 2,5 бар).
    3. Манометр, чтоб отслеживать повышение давление и правильно его выставить.
    4. Расширительный бак с полезным объёмом, равным 10 % от объёма системы. Полезный объём - около третей части от номинала.
    Ну и ещё очень желательно было бы установить аварийный подмес в случае повышения температуры на подаче больше 95 градусов.
    И не вздумайте выводить сбрасывающий патрубок на улицу - только в канализацию и утеплите от замерзания. У одного из моих покупателей в этом году перемёрз патрубок, так пришлось компенсатор подваривать.
     
    Тарасюк, Vorfolomey та Voyutichi подобається це.
  3. Степанович1

    Степанович1 Бригадир

    Повідомлення:
    357
    Симпатії:
    179
    Адреса:
    Тернополь
    Згадалась історія з університету.
    Заходить викладач, і з дверей записує:" А знаєте чому літаки літають?"
    А ми всі такі розумні:"Рівняння Бернуллі, підйомна сила... бла-бла-бла"
    Викладач:"Ні, просто є така велика книжка, в якій кожен інженер ставить підпис за деталь, або вузол, за який несе відповідальність. І якщо стається аварія... Завдяки цьому і літаки літають."
     
    Pyato4ckin та Vorfolomey подобається це.
  4. B.B.King

    B.B.King Майстер

    Повідомлення:
    137
    Симпатії:
    80
    Адреса:
    м. Стрий
    Справа у тім, що використовуючи твердопаливний котел у закритій С.О. завжди є ризик БІГ-БАДА-БУМУ підчас аварії. І ніякі хитро-мудрі засоби цього не змінять. Зменшать ризик, але не заберуть. Єдиний спосіб нівелювати небезпеку - підключати котел через теплообмінник так, щоб котел був у відкритій С.О., а решта опалення у закритій. Каструля не вибухає.
    Рекомендую монтувати так:
    СХЕМА МОНТАЖУ ТОПКИ У ЗАКРИТІЙ СИСТЕМІ
    [​IMG]
    1. Топка
    2. Компенсаційний бачок
    2а. Перелив
    3. Циркуляційний насос
    4. Автоматика

    5. Радіатори
    6. Підживлення
    7. Теплообмінник
    8. Газовий чи електричний котел

    Ця схема передбачає монтаж топки у відкритій (безтисковій системі), з'єднаній з закритою системою (тискова) через теплообмінник.
    Така інсталяція має низку переваг:
    • Повна безпека. Навіть при аварії тиск у системі не зростатиме: дрова в топці вигоратимуть википячуючи воду відкритої системи.
    • Найкраще рішення для під'єднання до вже існуючих закритих систем опалення з газовим котлом.
    • Найкраще рішення безпечної системи для багатоповерхових будівель, та інсталяцій, що потребують закритий тип системи.
    СХЕМА МОНТАЖУ ТОПКИ У ТРАДИЦІЙНІЙ (ВІДКРИТІЙ) СИСТЕМІ
    [​IMG]
    1. Топка
    2. Компенсаційний бачок
    2а. Перелив
    3. Циркуляційний насос
    4. Автоматика

    5. Радіатори
    6. Підживлення

    Дана схема не є універсальна, зате вона є ідеальним рішенням для простих систем, одноповерхових будинків без теплих підлог і без інших джерел опалення.
    Вона ідеально підійде для будинків сезонного перебування та економних варіантів монтажу.
     
  5. Voyutichi

    Voyutichi Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    16.117
    Симпатії:
    8.913
    Адреса:
    м. Самбір
    B.B.King, що буде з котлом на ваших схемах, коли циркуляційний насос зупиниться?
     
  6. B.B.King

    B.B.King Майстер

    Повідомлення:
    137
    Симпатії:
    80
    Адреса:
    м. Стрий
    Зупинка насоса - передбачуваний аварійний випадок. Вода просто закипить, а пара вийде через перелив.
    Радо відповім на інші запитання.
     
    dimonkov 26 подобається це.
  7. Степанович1

    Степанович1 Бригадир

    Повідомлення:
    357
    Симпатії:
    179
    Адреса:
    Тернополь
    Якщо відбудеться фазовий перехід в контурі радіаторів, що буде компенсувати надлишок енергії?
     
  8. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.888
    Симпатії:
    15.562
    Адреса:
    Київ
    Это не форс-мажор. Заглушка в аварийном клапане - это идиотизм. Группа безопасности должна быть дублирована.
    Клапаны нужно регулярно проверять на срабатывание. Котлы должны иметь "защиту от дурака с заглушкой". Производители подрывных клапанов должны или левую резьбу под дренажную трубу, или другой какой-нибудь редкий тип соединения делать, чтоб хоть задумались бы перед тем как глушить.
    Все ТТ котлы должны быть оснащены термической разгрузкой. Купить недешёвый котёл и отказаться от обменника термической разгрузки - это всё-равно что купить порш кайен и обуть его в белоцерковскую всесезонку.
    Производители котлов должны терморазгрузку не опционально предлагать, а в "базе", и в инструкции настоятельно рекомендовать её подключать. Нельзя позволять своему клиенту экономить на безопасности.
    Котёл может и стены развалить.
    Лично знаю товарища, которого спящего стеной кирпичной привалило. Слава Великому и Безграничному, ни царапины, даже испугаться не вышло - просто проснулся под кирпичами.
     
    Pyato4ckin подобається це.
  9. B.B.King

    B.B.King Майстер

    Повідомлення:
    137
    Симпатії:
    80
    Адреса:
    м. Стрий
    Фазовий перехід першого роду? У радіаторах не відбудеться - велика площа віддачі. +температура Ф.П. замкнутої системи завжди вища відкритої. Додам також, що теплопровідність є функцією від градієнту температури, тобто вектором часткових похідних від координат. Очевидний висновок: чим більша різниця температур - тим більша теплопровідність, що й спостерігаємо на практиці.
    Якось ставили топку, тестували, все працювало чудово. Через місяць-два отримали скаргу, що топка закипає. Приїхали на об'єкт, оглянули топку, перевірили обв'язку. Виявилось, власник доставив термоголовки, і при досягненні певної температури вони закриваються, як у ланцюговій реакції. Топка не мала куди скинути тепло, і просто кипіла, та закритий контур не закипав.
     
  10. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.888
    Симпатії:
    15.562
    Адреса:
    Київ
    В контуре радиаторов вода не закипит просто потому, что разница давлений. :)
    А чтоб топки реже кипели, не нужно слоновьих запасов по мощности. :)
     

Поділитися цією сторінкою