Слюсарна розгортка

Тема у розділі 'Оборудование и инструмент', створена користувачем Voyutichi, 23 сер 2012.

  1. Voyutichi

    Voyutichi Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.695
    Симпатії:
    8.210
    Адреса:
    м. Самбір
    Хто як і де гартує свій інструмент?
    Мені потрібно загартувати ріжучі пластини для розгортки отворів. Потрібно розгортати від 29 до 30 мм. Купив на базарі розгортку з розсувними лезами - а вони якісь дуже м'які, тупляться на першому отворі у 2мм блясі.
    Як їх загартувати, або де купити ці леза з твердої гартованої сталі для розгортки ?
     
  2. Мирослав

    Мирослав Заслужений майстер

    Повідомлення:
    4.156
    Симпатії:
    4.194
    Адреса:
    м. Ужгород
    Re: Гартування інструменту

    Voyutichi, років з 12 користую набір регульованих розгорток - питань, подібних Вашому не виникало. Працюю над втулками з бронзи або чавуну (міднографітні взагалі не рахую - матеріал задуже м'який). Правда, за раз проходжу не більше кількох десятих. Отвори в блясі сверлю і доводжу напилками. У Вашому випадку, думаю, потрібен просто добрий заточник.
     
  3. Voyutichi

    Voyutichi Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.695
    Симпатії:
    8.210
    Адреса:
    м. Самбір
    Відповідь: Re: Гартування інструменту

    Мирослав, я в курсі, що таке добра розгортка. Та, про яку говорю -загострено добре, але твердість ножа нижче твердості свердла. Мій батько має декілька розгорток, на інший діаметр, так там ножі по твердості рівняються до твердосплавних напайок токарних різців.
    Мирослав, буду вдячний, якщо у вас знайдеться для мене дві розгортки на 24-25 мм і 29-30. Або порадьте, де можна купити надійно хороші розгортки.
     
  4. turner
    Онлайн

    turner Бригадир

    Повідомлення:
    368
    Симпатії:
    207
    Адреса:
    Україна Миколаїв
    Відповідь: Гартування інструменту

    Cпробйте самі
    Нагрівати треба не швидко до вишневого кольору
    Потім швидке охолодження в машинному маслі 3-4сек.! і після цього швидко в воду!
    Потім треба провести низький відпуск
    Нагріти духовку разом з пластинами до темп.200*С і витримати 2 год
    Дати остигнути разом з духовкою
    Все це,звичайно,буде діяти,якщо ножі просто не гартовані,а не зроблені з якогось Г
    Успіху!
    Зі св"ятом Незалежності!
     
    3 користувачам це сподобалось.
  5. Voyutichi

    Voyutichi Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.695
    Симпатії:
    8.210
    Адреса:
    м. Самбір
    Відповідь: Гартування інструменту

    65Г (У8А). Так мені сьогодні сказали на фірмі-виробнику, краща сталь - дорожче коштує. Така сталь використовується для обробки дерева. Чому її ставлять у металорізне обладнання - не розумію. Вже би ставили У10..

    Хочу самостійно вирізати ножі для розгортки з полотна пилки для порізи металу.
    Сталь, з якої вони зроблені (Р6М5), набагато краща від 65г
     
  6. Мирослав

    Мирослав Заслужений майстер

    Повідомлення:
    4.156
    Симпатії:
    4.194
    Адреса:
    м. Ужгород
    Re: Відповідь: Re: Гартування інструменту

    Voyutichi, на жаль, маю лише свій робочий комплект, але поцікавлюсь у продавця, де я беру інструмент.

    При закалці головне не перекалити - буде дуже крихке.

    Ось опис сталі 65Г. Почитайте - цікаво.
    http://www.stenco.ru/index.php?option=com_content&view=article&id=48&Itemid=192
     
    1 людині також подобається це.
  7. Voyutichi

    Voyutichi Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.695
    Симпатії:
    8.210
    Адреса:
    м. Самбір
    Відповідь: Re: Відповідь: Re: Гартування інструменту

    Дякую, прочитав.
    Але це не пояснює, чому моя розгортка має такі м'які ножі. Тупиться на одному отворі про розгортці 1 мм по діаметру у 2мм листі.
     
  8. AKit

    AKit Заслужений майстер

    Повідомлення:
    3.010
    Симпатії:
    789
    Відповідь: Re: Відповідь: Re: Гартування інструменту

    Voyutichi, Можливо вам підійшла така річ, для отворів в листовому металі.
     

    Вкладення:

  9. AKit

    AKit Заслужений майстер

    Повідомлення:
    3.010
    Симпатії:
    789
    Відповідь: Гартування інструменту

    Є ще розсувні розгортки "Wodex" .Пристойна якість.Доводиться користуватися. Ну і ціна відповідна.Але якщо це для фірми ,то не так вже і накладно.
    І ще такий.
     

    Вкладення:

    1 людині також подобається це.
  10. Voyutichi

    Voyutichi Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.695
    Симпатії:
    8.210
    Адреса:
    м. Самбір
    Відповідь: Re: Відповідь: Re: Гартування інструменту

    мені потрібно до 5 мм

    Добавлено через 2 минуты 0 секунд
    гарна річ для конструкторської майстерні, але мені необхідно тільки два розміри: 24-25 і 29-30.. Накладно купувати такий набір.
     

Поділитися цією сторінкою