Ви хоча б вкажіть населений пункт. Хтось з місцевих щось порадить або скаже куди/до кого звернутись. Основні параметри, що необхідні при виборі - це параметри водогону. Тобто середня температура та тиск/напір води. Від цього залежить - якої загальної потужності треба нагрівач. Друге - це підведена електрична потужність до будинку/квартири. Трете - це місце встановлення - кухня або ванна кімната. На кухню досить 2,5-4 кВт. У ванну 5,5-7-8 кВт в залежності від параметрів водогону. Решта - чим більше режимів роботи - тим краще. Тобто мінімум 2 тени та 3 режими роботи (тени різної потужності). Тобто можна включати 1-й тен, 2-й та два разом.
Вихревые токи генерируют не только тепло, но и вибрацию. Поэтому на стенках нагревательного элемента не оседает накипь. Следовательно, индукционные котлы не нуждаются в чистке. Нагревательный элемент у такого котла – это обычная труба, разогреваемая вихревыми токами. И при постоянной циркуляции теплоносителя по требе она не может перегореть физически, в отличие от нагревательной спирали традиционного ТЭНа. То есть, о замене или ремонте нагревательного элемента можно даже не задумываться. Герметичен изначально. Ведь разогрев теплоносителя осуществляется внутри цельнометаллического нагревательного элемента. Причем энергия передается нагревателю дистанционно – посредством электромагнитного поля. Поэтому, ввиду отсутствия разъемных соединений, протечек в индукционных котлах не может быть в принципе. Котел не шумит, хотя нагревательный элемент может вибрировать. Но частота этой вибрации далека от диапазона звуковых волн. Поэтому индукционный нагреватель работает беззвучно. Вся конструкция собирается из дешевых, легкодоступных деталей. Поэтому индукционный нагреватель дешев просто до неприличия. (С)
Это вот это такая хирня совсем недавно началась. Это металлурги с востока вынужденно мигрировали, и стали ходить везде со своими вихревыми токами. Но вот если серьёзно, стоимость+стоимость эксплуатации+межремонтный интервал, - вот это, как бы, основное, что обычно интересно. Чем оно лучше классических ТЭНов?
Ну нехай. Це ж скільки метрів труби потрібно щоб була потрібна площа для теплообміну? Також при постійній циркуляції і ТЕНу нічого не станеться. Нехай так. І яка там частота? Ось тут мені вже дуже мало віриться. Якщо нагрівальний елемент працює на частоті НЕ звукового діапазону - то для того йому потрібен перетворювач. Перетворювач на потрібну потужність (2;5;10... кВТ) буде вартувати зовсім НЕ дешево, а також це перший кандидат (перетворювач) на ремонт. Поправте якщо в чомусь не правий.
Якщо закрити кран або пропала вода, то в звичайному проточному нагрівачі спрацює датчик тиску. Нагрівач вимкнеться. У простішому випадку датчик - як в газової колонки. Шматок гуми або ще чогось, що прогинається під тиском води та включає/виключає вимикач. Але так робити небажано (закривати кран). Краще спочатку вимкнути самому, та зачекати поки тепла вода стече - довше прослужить. Кран або змішувач при монтажі зазвичай ставлять до проточного нагрівача. Якщо після - той датчик не буде вимикатись. А може й буде - я не перевіряв. Там є ще один - аварійний термостат - вимикає нуль або фазу при перегріванні води. Але це вже аварійний режим роботи. Або може бути якісь інший датчик. Той аварійний термостат в мене згорів. При цьому нагрівач не вмикався. Так я його не міняв - з'єднав дроти напряму. Але в мене змішувач стоїть до нагрівача.