Своїми руками Угловая полка с подсветкой

Тема у розділі 'Мебель и бытовая техника', створена користувачем orex_, 8 лют 2011.

?

Голосуете ли вы за этот проект?

Голосування закрито 4 кві 2011.
  1. голосую за этот проект

    5 голосів
    83,3%
  2. воздержался

    1 голосів
    16,7%
  1. orex_

    orex_ Заслужений майстер

    Повідомлення:
    2.970
    Симпатії:
    713
    Адреса:
    Рахів
    Доброго дня. розпочалися роботи по створенню полички , яка буде установлена в ліжко (то був окремий проект).
    [​IMG]
    Хотів попробувати для себе новий тип виготовлення пазів для склеєння досок. Для початку потрібно виготовити "щит" 1мх1м. Попробува ввикористати фрезу :
    [​IMG]
    В результ:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    результат не дуже , але може бути, ще трохи шліфанути ..., потом рішив вернутися до раніше випробуваного метода. Але як і тоді так і зара щось не дуже ... на "сучках" фрезу починає винімати, як-би на сильно не затискав патрон. Результат поганий :
    [​IMG]
    [​IMG]
    Потім рішив використати другу сторону станочка :
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    - получилося краще чим ручним фрезером, завтра або цим методом попробую але тоді треба установити направляющу планку :
    [​IMG]
    , або так як спочатку пробував.
     
    Sergey_M та UNES подобається це.
  2. nexset

    nexset Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.448
    Симпатії:
    608
    Адреса:
    Полтаская обл. пгтШишаки
    Re: Полка кутова

    Оборотов у станочука наверное маловато для такой фрезы :) Жду продолжения beer
     
  3. orex_

    orex_ Заслужений майстер

    Повідомлення:
    2.970
    Симпатії:
    713
    Адреса:
    Рахів
    Re: Полка кутова

    -можливо , він видає 3000, але за-то получилося рівно, не знаю шо з ручним фрезером робити. Затискаю патрон сильно, а як бачу що фреза вилазит , пробую... розкручується легенько.
     
  4. Slava_ua

    Slava_ua Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.277
    Симпатії:
    587
    Адреса:
    Кировоград
    Re: Полка кутова

    Может цанга плохая? Есть выработка.
     
  5. Анатолич

    Анатолич Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.957
    Симпатії:
    686
    Re: Полка кутова

    Вітаю!
    Станок Білоруський?
    Чому питаю - собі планую прикупити.
    Відгуки позитивні?
    Вдалого продовження!
     
  6. nexset

    nexset Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.448
    Симпатії:
    608
    Адреса:
    Полтаская обл. пгтШишаки
    Re: Полка кутова

    ОДнозначно цанга не соответствует ФРезе, И еще с этим шутки плохи фреза тяжелая при таких оборотах как пуля,, так что по аккуратнее.Станочные 3000 маловато но если не рвет то можно и так... И еще, рейсмус имеется в наричии?
     
  7. Slava_ua

    Slava_ua Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.277
    Симпатії:
    587
    Адреса:
    Кировоград
    Re: Полка кутова

    Может цанга 12.7 а хвостовик 12
     
  8. UNES

    UNES Прораб

    Повідомлення:
    629
    Симпатії:
    321
    Адреса:
    Дніпро
    Re: Полка кутова

    Цікава ідея фрези :)
    А щоб не вилітала з патрону, пропоную в якості центрального стрижня використовувати шматок різьбової шпильки потрібних діаметра та довжини. А на ту частину, що повинна затискатися в патроні накручувати подовжену шестигранну гайку довжиною 20...40мм. Звісна річ, та гайка повинна бути підконтрена або фіксована від провороту на різьби шпильки будь яким іншим способом. Тоді три кулачки патрону надійно захватять шестигранну гайку і ніякої небезпеки послаблення не буде.
    Хоча... це можливо лише для великих патронів. А для звичайних, до 10..12 мм захватом, можна просто сточувати частину шпільки на шести- або тригранник
     
  9. krox

    krox Прораб

    Повідомлення:
    704
    Симпатії:
    308
    Адреса:
    Pavlograd
    Відповідь: Re: Полка кутова

    Тільки дуже точно треба сточувать, на якомусь верстаті, бо можна легко центр загубити.
     
  10. orex_

    orex_ Заслужений майстер

    Повідомлення:
    2.970
    Симпатії:
    713
    Адреса:
    Рахів
    Re: Полка кутова

    - важко сказати.., з того що я пробував: закрутив макс на скільки зміг, попробував розкрутити, зусилля потрібно було прикласти таке саме. Як замітив коли фреза виходить, зразу попробував розкрутити, зусилля треба було прикласти мінімальне. І так завжди.

    - так, в принципі нормально, тільки якщо не вирористовувати виркулю на макс. висоту розпила., мотор все-таки 950вТ..., я був в один момент установити циркулю 350мм. ото гул був.... , чтохи даже страшно було, але роботу зробив. По фрезувальним , фугувальним роботам потужності вистачає. Що як на мене ... то дуже погано що кути в направляющих планках гнуті. Кожен раз при роботі з ними кажу собі що після роботи їх перероблю.. але все часу не вистачає. В якості токарника..., я не використовував, немаю на шо його установити. В товариша він установлений як токарний , з боку наблюдав вроді не погано.

    цанга не рідна, це макітовська, але раніше тримала...,

    так, але гладенько йде, тай вибору нема, рейсмуса нема, лиш фуганок на "станочку".

    - Я вчора нею робив , сьогодні так само, добре затиснув патроном, не шевелиться не вилазить :
    Сьогодні установив направлялку:
    [​IMG]
    потом робота :
    [​IMG]
    [​IMG]
    відео : http://www.youtube.com/watch?v=S2VXXcOZigM http://www.youtube.com/watch?v=YyUPRcrdC7Q
    На завтра , треба знайти чим їх стиснути та все зклеїти.
     
    Sergey_M та Анатолич подобається це.

Поділитися цією сторінкою