Земельний рекуператор

Тема у розділі 'Вентиляция и кондиционирование', створена користувачем Vladimir1964, 22 лис 2010.

  1. AlexGU

    AlexGU Майстер

    Повідомлення:
    379
    Симпатії:
    48
    Адреса:
    Киев

    ну значит производитель указал правильно и в установке стоит противоточный рекуператор. :Hi:

    [​IMG]

    сильно не вникал именно в эти рекуператоры, для меня по вашему "удлиненный перекрестник" тот же противоточник. Надо подчитать тех. часть, если есть возможность дайте ссылочку где подчитать о разниче "удлиненного перекрестника" и противоточника beer
     
  2. Прохожий

    Прохожий Майстер

    Повідомлення:
    314
    Симпатії:
    75
    Адреса:
    Світ
    Угу. 10 сантиметров противотока? И это при скорости 3-10 м/с? Вы думаете что за десятые доли секунды возможна теплопередача в 98%?

    Сделайте противоток метров 50 чтобы увеличить время теплопередачи, уменьшите скорость хотя бы до 1м/с, и тогда можно будет говорить о каких то реальных 95%.
     
  3. AlexGU

    AlexGU Майстер

    Повідомлення:
    379
    Симпатії:
    48
    Адреса:
    Киев
    да и не сморю с вами)))) просто вы сказали, что в ПВУ, что привел ссылку не противоток, потом мы пришли к обратному, и выяснили что 86 % утилизации у него есть. Про 95% конечно мечтать хочется)), но реалии есть реалии, может и при большей дельте дотянет до 90% и думаю не более.
     
  4. Прохожий

    Прохожий Майстер

    Повідомлення:
    314
    Симпатії:
    75
    Адреса:
    Світ
    Повторюсь если Вы в предыдущем посте не поняли... Растянутый перекрестник - не противоточник. Движение воздушных потоков в противотоке десятые, а то и сотые доли секунды никак не в состоянии дать КПД значительно больший 50%. А вот противоток на 50 метров может дать что-то близкое к 90-95%. Но этих теплообменников я почему то не встречал.
     
  5. AlexGU

    AlexGU Майстер

    Повідомлення:
    379
    Симпатії:
    48
    Адреса:
    Киев
    получается производитель разводит? как вы выразились "дурит нашего брата"? bravo Хм... надо буржуев тыкнуть носом.
     
  6. avprof

    avprof Бригадир

    Повідомлення:
    57
    Симпатії:
    206
    Адреса:
    Україна, Харків
  7. Сергей 1954

    Сергей 1954 Бригадир

    Повідомлення:
    248
    Симпатії:
    197
    Адреса:
    Одесса
  8. zarevo

    zarevo Новачок

    Повідомлення:
    2
    Симпатії:
    0
    Адреса:
    Київ
    Всім доброго дня. Цікава тема і дякую, що її створили.
    Маю деякі думки щодо земляного теплообмінника. Якщо хтось побачить якість недоліки або покращення буду вдячний за думку кожного. Крім цього, маю думки щодо саморобного внутрішнього теплообмінника
    Планую його роботи комбінованим.
    1 частина.
    Оскільки буду будувати террасу (на фото) вирішив використати площу під нею. Крім резервуару для дощової води та чаши басейну в мене залишається місце.
    Глибина споруди 1,5 до поверхні землі. Стіни і дно будуть з бетону товщиною 15 см.
    З боків на глибину 1 м. та перекриття буде утеплено пенопластом товщиною 10 см. (можна й більше).
    Крім цього, додатково від дна приміщення на висоту 0,5м. в лабіринтному порядку буде зведено стіни товщиною 5 см. для кращої тепловіддачі. Зверху все це накриється листками оцинкованої бляхи. Яка покращуватиме теплообмін і не даватиме виходити з лабіринту повітрю.
    Всі стінки приміщення будь побілені свіжогашеним вапном. Думаю, що переживати щодо конденсату взимку не варто оскільки система підігріватиме повітря а не охолоджуватиме його.
    Розуміючи, що площі не вистачить для нагріву повітря, буду додатково роботи дві скаважини по 20 метрів кожну з яких заповнюватиму двома петлями труб.
    Можливо в скажину опущу ПЕ трубу діаметором 110 мм., яку внизу заглушу і заповнюватиму водою для кращого теплообміну між тонкими трубками і землею. (тут правда треба зважити на те, що можна заморозити скважину, продавці теплових насосів казали, що були випадки заморожування криниць).
    Вся вода по тонких трубках через циркуляційні насоси піде до саморобного теплообмінника.
    Теплообмінник це герметична утеплена шафа з оцинкованої бляхи (приблизно 1,0м. х 0,4м. х 2м.) Знизу подача повітря, зверху 6 вихідних патрубків діаметром 100 мм. кожен. Передня дверка відкривається для обслуговування.
    В середині (знизу вверх): 1) вентилятор, 2) фільтри, 3) багаторебристі алюмінієві радіатори (в них більша поверхнева площа) центрального опалення зєднані із земляним водяним теплообмінником, 4) донагрівач повітня від водяного котла (також радіатори).
    По великому рахунку зважаючи на природню тягу взимку така система повинна працювати без застосування приточних вентиляторів (правда повітрообмін буде меншим).
    Загальні розрахунки не проводив, але те що повітря на вході буд теплішим ніж на вулиці то напевно.
    Як мені відомо, нагріти приміщення легшее ніж його охолодити, тому для охолодження приміщення і відповідно рідини залию в підлозі труби для теплої підлоги. Щоб тепло влітку не попадало в приміщення цоколя буде такий пиріг.
    Плитка.
    Бетон 7 см.
    Пенопласт 15 см.
    Бетон 7 см. (саме в ньому і будуть труби)
    Грунт

    Орієновна вартість
    1. Земляний теплообмінник
    Бетон – 700 грн. за 1.м куб. бетону або
    бетонні роботи - 600 грн. за 1 м. куб. - прибл. 10 м.куб. – 6 000 грн.
    Оцинкована бляха приблизно - 1 000 грн.
    Пінопласт - 10 м.куб. - 3 500 грн.
    1. Глибинний теплообмінник
    Буріння скважин – 100 грн. х 40 м. - 4 000 грн.
    Труба ПЕ 32 – 160 м. - 1 000 грн.
    Батареї опалення по 10 секцій – 6 шт. - 4 800 грн.
    Всього - 20 300 грн.

    Можливо щось і пропустив
     

    Вкладення:

  9. yuvelir

    yuvelir Новачок

    Повідомлення:
    5
    Симпатії:
    0
    Адреса:
    Днепропетровск, Победа-6
    Комфортная температура в доме 23 градуса, в земле 8 и как ее нагреть до 23 или охлаждать зимой? А летом перегаром и пуками своими постоянно дыщать?
     
  10. Zurbagan

    Zurbagan Бригадир

    Повідомлення:
    530
    Симпатії:
    107
    Адреса:
    Киев
    Написали ерунду, не подумав. В помещении +23°С, на улице -22°С. Если пропустить через геотермальный теплообменник, то вместо -22°С можно получить, ну скажем +5°С, при хорошем раскладе. -22°С и +23°С = ? 45°С. +5°С и +23°С = ? 18°С. Посчитайте, сколько нужно потратить энергии, для получения ? 45°С и сколько для получения ? 18°С.
    Летом, если получится при определенной скорости протока воздуха получить +10°С ... +12°С - будет халявный кондиционер.
     

Поділитися цією сторінкою