sergppsv, чтобы специалисты могли вам что-то советовать нужно бы знать что у вас с грунтовыми водами, как близко они?
Відповідь: Строительство погреба Варіантів - безліч. Прочитайте цю тему. Можете викопати яму і там викласти з перепаленої цегли (баранів), шлакоблоку або вилити з армованого бетону. Боки і стелю гідроізолювати аналогічно фундаментам. Підлогу гідроізолювати я не рекомендую для підтримання природної вологості. Головне - достатня вентиляція. Ще є варіант вилити на поверхні грунту, ізолювати а потім виймати грунт зсередини, як копаєте криницю, аж поки конструкція не заглибиться на потрібну глибину.
Re: Відповідь: Строительство погреба sergppsv, я думаю лучше залить бетононные стены в подвале, но если дорого, то думаю лучше уж кирпич... Пітон, интересный вариант, ни когда не видел чтобы так делали , но способ по моему супер особенно в плане гидроизоляции стен...
Re: Відповідь: Строительство погреба Дякую зацікавив цей варіант а підскажіть будь-ласка а якщо заливати бетоном чи можливо спочатку залити в землю (щоб земля була опалобкою) і потім землю з середини вийняти . Дякую
Ага... Поки ця споруда буде просаджуватись вниз, уся гідроізоляція обдереться! Краще викопати яму +0,5м з боків... Звіт. Таки взяв свій гігрометр, таблиці вмісту насиченого пару у повітрі, і провів деякі заміри-підрахунки. Виявилось, що: 1. Льох, Т=17, В=90%; 2. Сарай, Т=25, В=65%; 3. Вулиця, Т=36, В=35%. В першому випадку в повітрі вологи примірно 15г/м3, у другому - 14, у третьому - 12. Тому, вирішив вмикати. Ввімкнув. Тиждень молотять два вентилятора, повітреобмін 8х на годину. Через три дні вологість впала з 90 до 80%, потім до 75%, і зараз вдень, коли на вулиці +39, в льоху 65% вологості. Зранку, після ночі (уночи +20) - коли 75, коли 80%. Нижній ряд блоків уже висох, ледь залишилася волога у кутах та підлозі (вогкий пісок). Саме приємне: за тиждень температура у льосі піднялася лише на 0,3 градуса (електроний термометр): з 17,7 до 18,0!!! Незважаючи на обдув розпеченим повітрям!!! Залишу вентилятори працювати ще місяць точно, якщо дощі не почнуться - вони з'їдають 14Вт/г, майже ніщо. Так що, кому треба просушити погріб - ставьте вентилятори і вперед! Можна. Якщо не влом штукатурити потім внутрішні стіни після земляної опалубки, і якщо низький рівень ГВ. Зараз додам світлини готового свого сараю. Початок. Електропроводка. Тельфер: Зараз всередині: І зовні: Отакий от сарайчєҐ з льохом!
Re: Відповідь: Строительство погреба да можно только, что бы с наружной стороны стены сделать гидроизоляцию, приведётся откапывать обратно грунт... Добавлено через 1 минуту 12 секунд тоже розовый, класс
Re: Відповідь: Строительство погреба Это не розовый... Это - "винно-красный" - винарня, всё-таки! Ну разве что слегка разбавленный белым. Так, во всяком случае, на бутылке с пигментом было написано...
Re: Відповідь: Строительство погреба Игорь_Дн, я душ красил так брал вообще красное дерево (на бутылочке написано было) а получился вот такой цвет...
Відповідь: Строительство погреба Игорь_Дн, значить ксперимент виявився вдалим Ну я не говорив що це самий кращий варіант, але нічого там не обдереться Спосіб ідеальний для жирних (глина) та щільних, що не обсипаються, грунтів. Технологія така: спершу заливається залізобетонний "ніж" висотою 30-40 см і товщиною на 5-6 см ззовні більше плануємої стіни конусом донизу. Коли застигне, ллєте стіни, ізолюєте знизу від ножа і копаєте. Ці 5 см не дадуть обдертися ізоляції. Потім у цю щілину заливаєте розріджену глину і робите додатковий гідроізолюючий замок Спосіб ефективний тим що землі вибирається рівно стільки скільки потрібно, відсутня осадка грунту бо не розпушуються навколо