Утеплення утепленої мансарди

Тема у розділі 'Кровля, мансарда, чердак', створена користувачем Пітон, 4 тра 2010.

  1. Пітон

    Пітон Друг Команда форуму

    Повідомлення:
    4.444
    Симпатії:
    8.656
    Адреса:
    з Київщини, з діда-прадіда
    Вже колись питав але так і не розібрався.
    Зараз це питання актуалізувалось бо з понеділка починаю drel
    Значить так, є дах під м/ч, зроблений як треба, крокви (стропила) 150 мм з кроком 65 см. Бантини (стеля) на відстані близько 2,5 метрів від мауерлата (карнизу).
    Бутерброд такий (з зовні всередину): м/ч, контррейка, антиконденсат стротекс 140, оскільки крокви 150 мм то зроблена 50 мм повітряна прослойка для вентиляції і вкладено 100 мм роквула. Потім підбита і проклеєна стрічкою К2 пароізоляція. І підбито обрізними дошками 25х100 мм.
    Хочу додатково утеплити зсередини ще 100мм роквулом, оскільки того що є замало. Із стелею простіше, оскільки є можливість додатково накидати з горища утеплювача. Як утеплити скат від карнизу до стелі?
    Хочу відірвати дошки якими прибита пароізоляція, її не зачіпати щоб не випав утеплювач, ці дошки поставивши на ребро прикрутити саморізами 70-80мм до крокв і таким чином зробити каркас. У нього вкласти плити роквула і знову пароізоляцію степлером до каркасу і проклеїти К2 стики. Потім до цього ж каркасу вологостійкий ГКЛ.
    Але тоді в мене вийде, що другий шар утеплювача знаходитиметься між 2 плівками пароізоляції. Це нічого? Може в першому шарі пароізоляції наробити дірок щоб краще виходили можлива волога :-[
    І взагалі такий варіант підходящий?
     
  2. xamgelo

    xamgelo Прораб

    Повідомлення:
    1.401
    Симпатії:
    183
    Я бы пароизоляцию снял. Ее нельзя оставлять однозначно. И дырки делать тоже не выход только время тратить. Натянуть шнурок зигзагом под первым слоем, потом снять пароизолязию. положить второй слой роквула и потом пароизоляцию
     
    1 людині також подобається це.
  3. Пітон

    Пітон Друг Команда форуму

    Повідомлення:
    4.444
    Симпатії:
    8.656
    Адреса:
    з Київщини, з діда-прадіда
    Ну це дивлячись які діри робити :-[ зі шнурком мороки мабуть більше
    Крім того пароізоляція це ж не гідро, все ж пропускатиме пар
    А ще справа в тому що утеплювач загальною висотою 200 мм має пристойну вагу і разом його не дуже приємно туди пхати.
    А те, що потім утеплювач буде фактично утримуватись лише вологостійким ГКЛ нічого страшного? Хоча правда ще ж каркас триматиме...
    Думаю дошки каркасу кріпити саморізами 70-80 мм під кутом прямо до крокв
     
  4. xamgelo

    xamgelo Прораб

    Повідомлення:
    1.401
    Симпатії:
    183
    Самое грубое заблуждение - пароизоляция потому и называется "паро", что не пропускает пар. А гидроизоляция не пропускает капли воды, но пропускает пар
    Один кубометр роквула Домрок весит аж 20 кг, или 4 кг на квадратный метр при слое в 20 см. Дахрок конечно тяжелее, но на наклонний части не оторвет ГК я думаю . Хотя можно нижний слой тоже шнуром закрепить. а потом пароизоляцию
     
    1 людині також подобається це.
  5. Пітон

    Пітон Друг Команда форуму

    Повідомлення:
    4.444
    Симпатії:
    8.656
    Адреса:
    з Київщини, з діда-прадіда
    Так, дійсно. Дякую за підказку, не подумав, в назві ж суть beer
    Значить будем здирати. Шнур степлером кріпити?
     
  6. xamgelo

    xamgelo Прораб

    Повідомлення:
    1.401
    Симпатії:
    183
    Степлером, только скобы нормальные чтобы были
     
  7. Vladlen

    Vladlen Шабашник

    Повідомлення:
    3.539
    Симпатії:
    667
    Адреса:
    Сумы
    может пригодится
     

    Вкладення:

    • EPSON024.jpg
      EPSON024.jpg
      Розмір файлу:
      81,7 КБ
      Переглядів:
      220
  8. Пітон

    Пітон Друг Команда форуму

    Повідомлення:
    4.444
    Симпатії:
    8.656
    Адреса:
    з Київщини, з діда-прадіда
    Ну щось таке як на малюнку і в мене, тільки малюнок якийсь неправильний: на ньому пароізоляція саме всередині. Виходить що пар потраплятиме в перший шар теплоізоляції і потім йому не буди куди діватись.
    А ще хотів запитати по пароізоляції, вона з вигляду як мішковина а не просто як плівка і ще має такий показник як паропроникність, по інструкції, то виходить що звичайна п/е цільна плівка ефективніша, бо менше пропускає пари, точніше мабуть взагалі не пропускає
     
  9. AKit

    AKit Заслужений майстер

    Повідомлення:
    3.010
    Симпатії:
    789
    Відповідь: Re: Утеплення утепленої мансарди

    А чому б Вам не закріпити старий утеплювач рейкою або УД профілем.Так ВИ зменшите навантаження на ГК.
    Але вона і повітря не пропускає.
    Кріплення до крокв в накладку чи торець?А чому не використати металеві пластини ,що приміняються для кріплення крокв між собою.Це дало б змогу виставити дошки зразу під шнурок.
     
  10. Пітон

    Пітон Друг Команда форуму

    Повідомлення:
    4.444
    Симпатії:
    8.656
    Адреса:
    з Київщини, з діда-прадіда
    З плівкою зрозумів.
    Дошки 25х100 ставитиму в торець до крокв, кріпитиму саморізами під кутом.
    Пластини звичайно практичніші але нереально дорогі, в епіцентрі від 20 грн/шт, а мені там треба штук огого. Краще вже обрізки дощок використати як пластини. З тих самих міркувань чіплятиму шнурок ніж УД, все одно потім ГКЛ триматиме.
    Я так розумію в багатьох така робота є, бо рідко хто крокви більше 200 мм робить, і весь цей простір утеплювач займає. Почну робити - відпишуся як все йде victory
     

Поділитися цією сторінкою