Влажность в доме, помогите разобраться.

Тема у розділі 'Звукоизоляция и теплоизоляция', створена користувачем VKL, 22 гру 2016.

  1. Hover

    Hover Прораб

    Повідомлення:
    478
    Симпатії:
    334
    @LVV можно использовать осушитель воздуха но это опять затраты энергии так что хозяин барин дело то житейское, вопрос будет а сколько их нужно... .
    Это типичная ошибка самостройщиков сделать стены потолще что бы стояло а потом и утеплить следуя из увиденного у соседа +100мм пенопласта. Камню тоже нужно дышать да и в нем есть свой процент влаги это баланс и потери тепла всегда будут есть большие есть меньше но они есть.
    Опыт мне подсказывает что точка расы находится примерно 3/4 см с внутренней стороны влажность прыгает от 60 и выше и как раз на этой и глубине происходит чудо природы.
    И как правило угол стен способствует этому.
    Вот по тому немцы очень любят ставить систему теплые стены а не теплый пол. Догадываетесь в чем хитрость, снаружи стены утеплил ...... и нет не плесени не плачущих стен а эффект то д же что и от водяного пола.
    А попробуйте рассчитать стену с внутренним блоком отоплением.
    --- добавлено: 23 гру 2016 у 20:14 ---
    А вам @VKL посоветую прикрепите в углах небольшие вентиляторы пусть дуют и через 2/3 дня скажите покажите что да и как там. Вот тогда можно будет и думать о вентиляции или о другом методе.
     
    Останнє редагування модератором: 31 гру 2016
  2. barnych

    barnych Бригадир

    Повідомлення:
    964
    Симпатії:
    200
    Адреса:
    городок львівської обл.
    спробую ще раз.ппс матеріал паронепропусний. по краях листа утеплювача який співпадає з кутами будівлі виникає зона конденсації. щоб того не було утеплюючий лист мусить бути суцільний.тобто доутепліть решта стін. коли утеплення з вати яка є паропропусною допускається несуцільне утеплення. тобто можна як у вас частинами стін. з пінопластом то не йде в чому ви і переконались. з верху теж незалежно від утеплювача треба не менше 20см. в чому ви теж переконались.то видно по північному куту зона конденсації виникла по причині недоутепленого перекриття. вологу ви спостерігаєте в тих місцях де найменший рух повітря тобто в верхніх кутах.
     
    Останнє редагування: 23 гру 2016
    VKL та FENCER подобається це.
  3. bogdansv

    bogdansv Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.966
    Симпатії:
    1.127
    Адреса:
    Черкассы
    Я пять років назад як засeлився в будинок (70-х років, глина обкладeна кирпичeм), цe було в листопаді, найпeршe що я зробив у щойнопридбаному будинку цe пінопластом 5см стіни заліпив. По рахункам за газ була вeлика різниця між моіми і попeрeдніх власників, видно було eкономію, алe .... .
    В будинку взимку вологість висока (нe міряв відсоток, алe як тільки пeрeгорає котeл і радіатори холоднішають то вікна момeнтально стають мокрі). Дeдалі частішe як про цe задумуюся, то грішу на пінопласт, навіть думаю що кращe ойго зірвати.
    Я бачу з Ваших слів що думка правильна.
     
  4. LVV

    LVV Бригадир

    Повідомлення:
    106
    Симпатії:
    105
    Думаю, що навіть якщо всі зони конденсації усунути, то все одне залишаться вікна, а навіть якщо вікна покращені, то все одно волога знайде де сконденсуватись, або всмоктатись і буде вода і пліснява і багато всього неприємного, а особливо для здоровя.
    Знімете пінопласт, то більше за опалення треба платити. Поставите осушувач, то за електрику треба платити. Поставити рекуператор дорого... Якось завжди так получається, що ідеально не виходить. Мабуть треба золоту середину шукати.
     
  5. bogdansv

    bogdansv Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.966
    Симпатії:
    1.127
    Адреса:
    Черкассы
    В мeнe щось в цому році, я нe знаю шо зі фігня, алe такого нe було ранішe, як котeл пeрeгорає то зовсім скоро стає холодно в будинку, минулі роки такого нe було. Можe якось стіни погано почуваються і бeруть на сeбe тeпло, нe знаю.
    Думав можe дирок надовбати вeнтиляційних , щоб в кожній кімнаті був свій вeнтканал.
    На кухні витяжка, то тягнe добрe(природна тяга, нн вeнтилятор), як тільки мінус на вулиці то начe з димаря валить тeпло. Пробував закривати ,щоб збeрeгти тeпло , то цe погана ідeя , вологість тоді взагалі скажeна
     
  6. barnych

    barnych Бригадир

    Повідомлення:
    964
    Симпатії:
    200
    Адреса:
    городок львівської обл.
    5см. пінопласту то основа для косметики. утеплення починається з 10см.ппс пароізолятор і не дає можливості просохнути стінам в літку. а в зимку коли вийде точка рошення з товщі пінопласту стіни намокають і з року на рік ситуація погіршується.а ще врахуйте зміни в кліматі краще коли за вікнами -20 ніж 0 +5/-5 і шалена вологість.
     
    Останнє редагування: 23 гру 2016
    bogdansv подобається це.
  7. LVV

    LVV Бригадир

    Повідомлення:
    106
    Симпатії:
    105
    В мене в підвальних приміщення теж витяжка з вентилятором, але я її перекриваю коли вона не потрібна, бо сильно витягує тепло з приміщення. Навіть якщо вентилятор не включений, то все одно рукою відчувається як тягне, хоча труба від витяжки тільки в горизонтальному напрямі. Будь-який маленький отвір може дати величезні втрати тепла, а особливо якщо повітря в приміщенні вологе. Ось одне відео, яке мені сподобалось, а особливо та частина де розказують про існуючі рівні герметичності. Думаю варто подивитись.

    Якщо будинок погано герметизований, то краще якщо він має велику теплову інерцію, але також і повітря в приміщенні бажано сухіше, щоб накопичене тепло в стінах, стелі, меблях і інших речах, втрачалось з меншою швидкістю.
     
    VKL та bogdansv подобається це.
  8. andrij64
    Онлайн

    andrij64 Заслужений майстер

    Повідомлення:
    5.053
    Симпатії:
    5.342
    Адреса:
    Стебник
    Народ, робіть ВЕНТИЛЯЦІЮ при утепленні пінопластом. І все буде добре.
     
  9. VKL

    VKL Майстер

    Повідомлення:
    214
    Симпатії:
    7
    Адреса:
    Одесса
    Да эта ошибка допущенная мною что не проконтролировал, надо было снимать карнизный свес, водосточку и утеплять.
    У меня на вытяжках стоят грибки только для черепицы, они не доходят по высоте до конька, тяга только когда включаем вентиляторы, тоже делали мастера по крыше, правильно или нет((
    Представляете я ее нашел!! Я долго думал и читал, вчера вечером обзвонил пару знакомых и один из них сказал что когда температура у него понижается до 20 ему не комфортно, холодно хотя 20 в принципе норма.
    У меня котел стоял на 50 градусах, ну как бы с целью экономии, второй этаж был всегда холодней на пару градусов, термостат электронный программируемый понижал температуру до 18 градусов с 23-7 утра.
    Оказалось это грубейшей ошибкой, так как ночью холодней.
    Я вечером поднял до 60 градусов на втором всю ночь было 20,2 и пятна практически исчезли!!
     

    Вкладення:

  10. bogdansv

    bogdansv Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.966
    Симпатії:
    1.127
    Адреса:
    Черкассы
    Я заплутався, згідно відeо вищe ,підвищeна вeнтиляція цe нe кращій варіант, так втрачається до 80% тeпла (згідно відeо).
    Тобто дeшeвшe щоб стіни дихали і втрачали тeпло чeрeз сeбe ніж вивітрювання тeпла чeрeз трубу.
    Ну, або трeба розглядати варіанти рeкупeратора або осушувача повітря. Будинок нe вeликий, можливо вистачить осушувача. Алe в них також трeба розібратися , є варінти від 2000грн і до 30000, трeба зрозуміти якого вистачить щоб нe пeрeплачувати.
     

Поділитися цією сторінкою