Тече чавунний теплообмінник

Тема у розділі 'Газовые котлы', створена користувачем Vovik07, 12 гру 2016.

  1. Vovik07

    Vovik07 Прораб

    Повідомлення:
    314
    Симпатії:
    306
    Адреса:
    Львів
    Доброго дня , майстрам . Потрібна порада, потік чавунний теплообмінник в газовому котлі ТЕРМОМАКС АМІКА 25кВТ. IMG_3857.JPG IMG_3855.JPG Чи взагалі можливий ремонт чавунного теплообмінника або заміна? Чи тільки купувати новий котел?. Котел служив десь з 2002 року. IMG_0417.JPG IMG_0419.JPG IMG_0421.JPG IMG_0422.JPG IMG_0415.JPG IMG_0416.JPG
     
  2. marlutsk

    marlutsk Майстер

    Повідомлення:
    112
    Симпатії:
    24
    Заварити і усе в чому проблема?!

    Надіслано від мого Nomi C08000, використовуючи Tapatalk
     
  3. Papp Janos

    Papp Janos Бригадир

    Повідомлення:
    573
    Симпатії:
    242
    Адреса:
    украина
    @Vovik07, Можно попробовать заварить если нашли дирочку. Я много варил чугун, правда нетак просто. Я всегда покупаю именно нержавеющий электрод на переменный ток , хоть и инвертором будетье варить все равно потому что постоянка очень плохо варится. Перед тем как начинаетье варить чугуна надо нагреть где то на 300 градусов и заварить пока горячий. Это чтобы при остывание не треснулся. хорошие нержавеющие электроды где то 25 грн. шт. Пробуйтье.
     
  4. Vovik07

    Vovik07 Прораб

    Повідомлення:
    314
    Симпатії:
    306
    Адреса:
    Львів
    Дякую , ви мене обнадіяли . А то я памятаю як варили мені блок двигуна до Ваз 2101. Так з того нічого не вийшло. Але буду пробувати . Є під руками газоріз , можна нагріти більше 300 гр , чи не потрібно? Тріщину видно , навіть на фото.
     
  5. Владимир В
    Онлайн

    Владимир В Інженер

    Повідомлення:
    568
    Симпатії:
    819
    Адреса:
    Ирпень
    Накрыть сварочный шов (и вокруг) ватой ... резкое остывание и даёт трещины,
    поэтому и не удаётся заварить БЦ ВАЗа .... тоже "игрался" в своё время ... :)!
     
    mahno подобається це.
  6. mahno

    mahno Прораб

    Повідомлення:
    150
    Симпатії:
    378
    Адреса:
    Україна. Івано-Франківська обл.
  7. marlutsk

    marlutsk Майстер

    Повідомлення:
    112
    Симпатії:
    24
    Е багато методів варки чавуну у нас в місті варять е не тільки електроди для чавуну але можна залити тіло на спеціальним сплавов срібло і ще якась штука . Варять ті хто займається геотермальними системами

    Надіслано від мого Nomi C08000, використовуючи Tapatalk
     
  8. Papp Janos

    Papp Janos Бригадир

    Повідомлення:
    573
    Симпатії:
    242
    Адреса:
    украина
    @Vovik07, Тело чугуна обязательно надо нагреть перед сваркой и надо занестьи в теплое помещение для остывания.
     
  9. Vovik07

    Vovik07 Прораб

    Повідомлення:
    314
    Симпатії:
    306
    Адреса:
    Львів
    Що Ви маєте на увазі "тіло" я не зможу нагріти цілий теплообмінник. Я собі це уявляю так: я трохи розріжу тріщину болгаркою , зроблю канавку. Далі прогріти автогеном довкола тріщини в радіусі 5см. Тоді варити . я можу варити а батько за електродом може ще підігрівати трохи автогеном , щоб шов різко не остигав. Я не варив ще чавуна .
    --- добавлено: 14 гру 2016 у 17:34 ---
    Ще можна заглушити виходи теплообмінника , перевернути його верх ногами і наповнити гарячої води , щоб теплообмінник нагрівся трохи весь. Що скажете?
     
    Останнє редагування модератором: 22 гру 2016
  10. turbo77

    turbo77 Прораб

    Повідомлення:
    532
    Симпатії:
    285
    Адреса:
    Житомир
    про гарячу воду це зайве при нагриві буде парувати тоді ви точно не заварите
     
    Останнє редагування модератором: 22 гру 2016

Поділитися цією сторінкою