Теплоакумулятор і пластинчастий теплообмінник,можливі схеми підключення

Тема у розділі 'Отопление и горячее водоснабжение - общие вопросы', створена користувачем predka, 4 вер 2016.

  1. gjkzr

    gjkzr Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.677
    Симпатії:
    1.698
    Адреса:
    Украина
    Немного понятнее стало .Вам давление совсем не нужно .
    Но ТТ и ТА будет работать только с насосом . Значит и вся СО будет зависеть от насосов .
    Если теплотрассу сделаете ровно с уклонами то воздух выйдет .
    Есть довольно удачная схема которая позволяет подключить независимо любые устройства как нагрева , так и охлаждения . Единственный недостаток - работа только с насосами .
     
    Останнє редагування модератором: 12 вер 2016
    predka подобається це.
  2. Владимир В

    Владимир В Інженер

    Повідомлення:
    985
    Симпатії:
    1.726
    Адреса:
    Ирпень
    Вода буде заповнювати систему знизу вверх і "видавить" повітря ...
    дайте йому "дорогу", наприклад так ... :):
     

    Вкладення:

    pic16f887 подобається це.
  3. predka

    predka Прораб

    Повідомлення:
    544
    Симпатії:
    403
    Адреса:
    м.Львів
    І мені трохи прояснилось після Ваших слів.

    А тут не зрозумів,в разі вимкнення світла хіба між котлом і ТА не буде природньої циркуляції?Я так розумію,як немає світла,то зупиниться тільки циркуляція з ТА на будинок,правильно?А котел зможе скидати зайве тепло в ТА.Якщо так,то буду так робити.Ще в мене таке запитання,якщо існуюча СО в будинку починається з 32 труби,то теплотрасу теж потрібно тягнути 32-ою,чи можна меншим діаметром,наприклад 25мм,бо трохи є різниця в ціні,та й насосу напевне було б легше.І ще таке,як правильно має йти уклон теплотраси починаючи від ТА підніматись вгору,чи опускатись вниз?Дякую за пораду.
    --- добавлено: 5 вер 2016 у 09:26 ---
    Зрозуміло,дякую.Володимир підскажіть,за допомогою чого Ви робите поправки в схемах,як тут.Бо я більше "читатель" чим "писатель",а тепер коли потрібно людям показати якусь схему,мушу від руки малювати,чи виправляти.
    --- добавлено: 5 вер 2016 у 09:39 ---
    Добре,йду займатись ТА,бо дощ обіцяють.
     

    Вкладення:

    Останнє редагування модератором: 13 вер 2016
  4. predka

    predka Прораб

    Повідомлення:
    544
    Симпатії:
    403
    Адреса:
    м.Львів
    Пішла злива,робіт не починав.Не знаю як в інших регіонах, а на Львівщині стала пропадати вода в керницях.В мене в керниці 2 насоси,один на літню кухню,другий на будинок.Я роками до них не дивився,рівень води завжди був нормальний.А тиждень назад,жінка каже-вода не йде,я до керниці а насос наполовину в воді,добре,що не згорів,доштукував трубу,опустив нижче.Вчора таке саме з другим насосом.Дощів нормальних не було напевне з липня.Сьогодні щось прорвало трохи,не знаю чи надовго цього дощу,по прогнозам далі без опадів.Вже думаю де воду на ТА брати:-D.Та то і не тільки погода винна,ліс рубають по чорному,щепки летять,закордон вивозять,те що ми спалюєм це дрібниці.То так...відступ від теми...
     
  5. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.888
    Симпатії:
    15.562
    Адреса:
    Київ
    Коли вода рухається повз жорсткі, шорсткі стінки труби, вона собі створює опір. Чим ближча стінка, чим довша стінка, чим більша швидкість руху, - тим більший опір. Тобто, при певній витраті воді по трубопроводу, є певне значення опору.
    Чим більший опір створюється руху, тим меньшу кількість води може прокачати насос. Тобто, при певному опору в трубопроводі, насос качає певну кількість води за проміжок часу.
    Для Вашого насоса виробник виміряв ці значення, і намалював графік
    предка.jpg
    Якщо порахувати, то ті два-чотири метри 2" труби, півтори метра 1", котел, кілька поворотів, і ТА, з такої схеми як Ви намалювали, насосу опору майже не чинять. Там виходить надто мале число "метрів" втрати напору, щоби іх зараз враховувати.
    Їх буде, але мало - труби (котел з ТА тут також "труби") грубі й короткі. Прикидуючи грубо, попередньо сміливо тим числом нехтуєм.
    Тобто, на ходи триходового будуть приходити майже такі параметри, ніби він стоїть прямо біля насоса.
    Виробник триходового також виміряв і намалював графік - а скільки ж буде втрачатись напору на клапані, за певної витрати крізь нього.
    Майже те саме, що й для насоса, але навпаки - насос, пропускаючи крізь себе воду, створює напір. А клапан, пропускаючи крізь себе воду, створює опір напору, на ньому напір втрачається.
    Якщо ми сумістимо два графіки, то на перетині двох кривих, одна параметрів насоса, а друга клапана, - буде так звана "робоча точка" - це стільки приблизно насос буде качати, і стільки приблизно клапан буде пропускати.
    Я переніс по точках криву клапана на графік насоса
    предка1.jpg
    Тобто, у Вашій схемі можна очікувати витрати циркуляційним колом ТПК-ТА понад 3 куба на годину, до 3,4 куб/год.
    І перше зауваження - насоси мають робити в зоні виділеній зеленим. Поза зоною, вони мають нижчий ККД, і значно швидше гинуть.
    Друге. Якщо котел горітиме 25 кВт, то, за витрати біля 3 куба, дельта температур становитиме десь 7 градусів. Це якщо заходить в котел 60 град, то виходитиме 67 град.
    Але, насправді, навряд чи таке буде. Хто зна, що там буде, оскільки дельту в 10 градусів виробник клапана вже намалював червоним. А розмалював під 30..25..20.. Тобто виробник вважає, що за дельти біля 10 й нижче, його клапан не може, не має, не буде працювати - змішувати, тримати температуру.
    Напевно, після запуску такої схеми Ви будете писати на форум "тепломікс бракований", потім знімати-розбирати кидати його в каструлю, шукати, міняти катріджи.., і ще бознащо робити зайвого..
    Якщо Ви обв'яжете байпас з насосом півдюймовою трубою, поставите після насоса зворотній клапан на 1,2", поставите "У" фільтр, і наставите скрізь американок, для зручності обслуговування, то навіть тоді навряд чи крива "трубопроводу" задереться близько до середини зеленої зони насоса.
    І навряд чи дельта сягне нормальної для клапана, і для котла також. Бо щоби там собі не вважали, загалом добрі хлопці, зварювальники котлів, а нормальної дельтою для ТТК є 30 градусів. Дев'яносто на шістдесят - це стандартний, нормальний, розрахунковий режим роботи для ТТК. Стандартів обрахунків просто так не вигадують.
    ПіС. Оце намалював спочатку, аж потім подивився. Я по то точках переносив дн25, бо в нього вкручується різьба конічна зовнішня дюйм "AG R1", під обраний діаметр байпасу. Це клапан, код якого закінчується на 13.
    А Ви собі обрали клапан з цифрами "14" в кінці артикула. А він на 1.1/4" під'єднання, і в нього ще пологіша крива, а значить ще меншої має бути дельта, і ще більшою витрата.
     
    Останнє редагування: 5 вер 2016
    Алекс Иваныч та predka подобається це.
  6. predka

    predka Прораб

    Повідомлення:
    544
    Симпатії:
    403
    Адреса:
    м.Львів
    IMG_0849.JPG @Энки, Дякую,що не байдужі,що відгукнулись.Я перечитав декілька разів,написане Вами.Якщо я правильно зрозумів,то діаметри труб 2" і 1" вибрані невдало,так як не будуть чинити ніякого опору і швидкість носія буде малою,через що 3-х ход.клапан може не працювати.Я обрав такі діаметри не з неба,перечитуючи теми на форумі багато хто так робив,тому і собі так виришив.Як за основу брав собі схему підключення silverneo,але в нього здаэться 1,5" між котлом і ТА.До речі Ви йому багато допомогли,і ніби все працює на ура.Я не думав,що це так суттєво,навпаки думав,чим грубша труба,тим краще буде проходити вода,коли вимкнуть світло.Якщо це так суттєво,то будь-ласка підскажіть які діаметри Ви б використали.Ще мене цікавить Ваша думка що до другої половини схеми,чи буде вона нормально функціонувати без тиску,якщо рівень РБ вище радіаторів приблизно на 2 м,знаходяться в різних приміщеннях,а будуть зв'язані вони теплотрасою,на глибині близько метра.Чи вийде повітря з теплотраси при цьому мінімальному тиску,що створить РБ.
    --- добавлено: 5 вер 2016 у 12:00 ---
    Ще питання,чи обов'язково насос №2 має стояти біля 3-х.ходового,якщо в СО стоїть насос на обратці,на схемі-№3.Який використати,а який забрати.№3 мені необхідний,в тому разі якщо буду вмикати ГК.Що порадите?
     
    Останнє редагування модератором: 13 вер 2016
  7. predka

    predka Прораб

    Повідомлення:
    544
    Симпатії:
    403
    Адреса:
    м.Львів
    Я зрозумів,клапан вже буду вибирати,коли визначусь з діаметрами труб.
     
  8. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.888
    Симпатії:
    15.562
    Адреса:
    Київ
    Ні.
    Невдало вибрані елементи змішувального вузла: насос, клапан і труби з арматурою, що їх оточують. Із такою схемою складно буде пустити-налагодити на нормальну роботу.

    Це - з неба. Не можна робити, як всі. Бо, за статистикою, 95% роблять як всі. Тобто мало хто повністю усвідомлює, що взагалі робиться.

    Навіть не знаю, чи впливає якось тиск на вихід повітря. Може й вплива, бо чим вище тиск, тим менші бульбашки.
    Але повітря виводиться, у трубопроводах з насосом і більшою швидкістью, течією - все монтується за рівнем вертикально/горизонтально, і у "кишенях" та на кінцях вертикальних ділянок встановлюються розповітрювачі.
    А у трубах із гравітаційним спонуканням, де швидкість значно нижча, повітрю з горизонтальних ділянок допомагають виходити невеликим нахилами. А з "кишенями" і стояками - так само.

    Я ще докладно не вчитувався. Єдине, що зараз можу написати, це мало інформації.
    Ну і так, по схемі, перше питання - навіщо третій насос? Той, що в хаті. Або той, що праворуч від ТА.
    --- добавлено: 5 вер 2016 у 12:37 ---
    Треба клапан обирати той, що зможете налагодити на нормальну роботу, за всіма обов'язковими рекомендаціями.
    А для різних діаметрів під'єднаннь, існують редукції-перехідники, з діаметра на діаметр..
     
    Останнє редагування модератором: 13 вер 2016
    predka подобається це.
  9. predka

    predka Прораб

    Повідомлення:
    544
    Симпатії:
    403
    Адреса:
    м.Львів
    Був би вдячний,як би Ви допомогли,з вибором клапана,арматури,бо я в графіках не дуже,та що в графіках,в опаленні-перший клас середньої школи,а вчитися на своїх помилках немає часу,скоро зима.Дуже би не хотілось переробляти.

    про повітря зрозумів

    Я не стверджую,що там потрібно 2 насоси.Навпаки хочу залишити один №3,той що в хаті.Питання: чи буде нормально функціонувати 3-ход.Каліс на виході з ТА,якщо насос №3 буде на такій відстані від нього(насос №2 не ставим).Насос в хаті використовується ще і ГК.Газовий котел я буду просто відсікати кранами.
     
  10. predka

    predka Прораб

    Повідомлення:
    544
    Симпатії:
    403
    Адреса:
    м.Львів

Поділитися цією сторінкою