Хочу дати маленьку пораду тим хто буде реанімувати чавунний котел. Там різьби такі що доброго слова не стоять, тому заиість болтів ставте шпильки до самого упора. Болтове з' єднання не всю довжину наявної різьби використовує , там обов'язковий запас потрібен.
Вдячний за фото тут просто багато сторінок з постами про розпалювання і тривалість горіння. P.S Правда розбирання призупинне лікарняним і затопленим підвалом
Доброго дня. Щоб не задувало рекомендую Змайструвати флюгер на трубу, або, якщо э кошти - придбати готовий для сендвічних труб. Мені допомогло, він в свою чергу і тягу покращує, не багато а ле не задуває так точно --- добавлено: 6 січ 2017 у 03:48 --- У мене такий же котел, проблему з капанням дверей та диму в приміщенні вирішив, змайстрував флюгер(ціна в магазині кусаеться 450+ грн під мою трубу, витратив 40 хв часу на виготовлення ) ), переробкою середньої дверці, під верхню - просто паранітову прокладку виготовив. Якщо цікаво можу викласти фото "модернізованих"середніх дверцят.
Дякую. Ну-у, скупий завжди платить двічі. На наступний опалювальний сезон обов'язково куплю і поставлю такий флюгер. Котел уже практично не "плаче", бо обріс шубою всередині. Ось на перший план вилізла нова проблема. В цього котла дурі (потужність - 21 квт) забагато як для моїх 60 м. кв., але при похолоданнях до -16* я не зміг підняти його потужність по простій причині - дуже гарячі димогази ідуть в трубу (димохід) і фарба починає воняти ( окрема подяка Комінвенту за таку високотемпературну фарбу). Після свят обов'язково зішкрябаю її. Але на майбутнє потрібно мудрувати більш хитріший прибамбас ніж та пластина, що лежить у мене зверху і перекриває три із чотирьох горизонтальних щілин для проходу димогазів (бокові вертикальні проходи - вільні). Цей котел конструктивно розрахований для приєднання до цегляного опалювального щитка або, як мінімум, до цегляного димаря. От тоді буде максимальним ККД і проскок гарячих димогазів стає мало актуальним бо тепло буде укумулювати щиток. Але в мене немає місця для такого акумулятора тепла, то щось прийдеться мудрувати в середині котла щоб зменшити проскок гарячих димогазів.
полностью поддерживаю решение. У меня такая камера отработала сезон прекрасно. закладки дров из тополя хватает до 2,5 часов.
с фото сложно на работающем котле, могу описать конструкцию с указанием размеров. ... камера вставлялась без разборки котла. Размеры в основании (по площади колосников) 250мм на 240мм. Слева и справа между камерой и стенками котла расстояние около 5 см, и обязательно в низу этого пространства (слева и справа между камерой и стенками котла ) на колосники кладём пластины металла для перекрытия оставшихся здесь просветов в колосниках. Пластина - порожек для вторички гнется и фиксируется в третьем от задней стенки котла пРозоре- зазоре колосников и обязательно вдоль всей ширины задней стенки котла. Как то так. С ув.
Добрий день форум я трошки почав робити кчм і викладаю фото.Зробив не багато:саме перше перевірив чи не тече і розкочигарив до 80 градусі а оскільки все добре продовжив.Ззаді все прогнило прийшлось перерізати різьби коліно на подачу взяв зі старого газового рівнетерм як раз, що треба.Вихід димоходу думав робити новий але почистив старий і він виявився ще в досить непоганому стані і прикрутив на шпильки бо старі вуха відгнили ну і дирка але то не проблема.Дальше спередуі за ніжки шпильками прикрутив кутники і зробив рамку під піддувало зараз правда думаю як зробити дверки для регулятора тяги ну і зліва треба теж відкривати бо чистити там теж треба буде.Ну і купив все необхідне для байпасу. P.S Хтось може має подібний думаю як краще піддувало зробити хто що підкаже.