Стук в колекторах теплої підлоги

Тема у розділі 'Теплые полы', створена користувачем Vladimir1966, 1 лют 2016.

  1. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.888
    Симпатії:
    15.562
    Адреса:
    Київ
    Мені ні.

    Хіба це не дятел?
    Розтовче, відпаде - тоді прийде вібрація.
     
  2. Voyutichi

    Voyutichi Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    16.117
    Симпатії:
    8.913
    Адреса:
    м. Самбір
    ні, температура біля головки повинна зменшитись на 5 градусів, тоді буде "хляп". Якщо приміщення добре прогріте, то клапан надійно "залипає", тобто напір з насосу є більший від величини послаблення тиску термоголовки на шток клапану, коли температура зменшилась, наприклад, на 2 градуси, що за нормального монтажу вже відкриває протік теплоносія.
     
  3. Vladimir1966

    Vladimir1966 Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.110
    Симпатії:
    710
    Адреса:
    с. Нові Петрівці
    Перш за все - гарно дякую всім хто відгукнувся.

    Як не дивно, але після "обману системи" - понизив покази температури реагування запуску насоса на бай-пасній лінії - стукотіння в системі не відновлюються уже декілька днів. При цьому коли задля інтересу пробував виставити на положення, яке було при запуску системи монтажниками, стукіт відновлюється за декілька хвилин.
    Щоб бути точним - понизив покази температури реагування запуску насоса байпасної лінії тільки на одному колекторі - із 55 на 35 градусів, а положення на термостатичній головці виставив 40 градусів (було 35). На інших 4 - все залишилось без зміни (35 на 55 градуси)

    Відносно того, звідки ця термостатична головка бере інформацію, то виробник на своєму сайті вказує обидва варіанти подачі інформації - як безпосередньо прямої - із гребінки подаючих маніфольдів, так і із гребінки повернення. В другому випадку змінюється назва - на RTL (return temperature limiter) - для площ до 15 квадратних метрів.
    http://www.imi-hydronic.com/en/prod...eating-control/floor-heating-controllers/rtl/

    Тепер відносно положення термостатичної головки - як кажуть чудеса продовжуються.

    Із 5 колекторних пунктів, у двох напрямок стрілки співпадає з напрямком руху рідини,
    У трьох інших - в тому числі і винуватцю, точніше ініціатору, стукотіння - напрямок стрілки протилежний напрямку руху рідини.
    Іще невелика відмінність - деякі термостатичні головки змонтовані горизонтально, інші вертикально. Але не думаю, що це має якесь значення
    Виробник - HEIMEIER, номер виробу 6402-00.500 (із вкладиша в упаковці ). Датчик накладного типу. Але на сайті виробника такого коду не знайшов.

    Усі 5 колекторні пункти аналогічні по комплектації.
    В усіх подача рідини здійснюється на нижню гребінку (вона на дотик тепліша), а повернення з трубопроводів підлоги здійснюється на верхню гребінку.
    На всіх пяти колекторах монтаж байпасного насоса виконано одинаково. Напрямок стрілки на корпусі насоса співпадає з напрямком руху рідини - від нижньої гребінки, на якій змонтовані регулювальні клапани (ручні та з електроприводом), до верхньої, на яких змонтовано витратоміри

    Тип колектора - FWRS 1" (із вкладиша в упаковці ), різняться тільки кількістю підєднань - від 6 до 11
    ... і іще - на вкладиші до упаковки зображено, що термоголовка повинна брати покази із лінії подачі.

    Відноно термотату байпасного насоса.
    Підєднаний до лінії возврата, модель ТТ90Е - із вставним датчиком

    Ну ... і напевно що початок більш великих неприємностей :stena: почав падати тиск в системі.
    При початковому в 2 атмосфери, зараз падає на 1 атмосферу за 12 годин. Залишається хіба що чекати, поки десь проявиться. По крайній мірі в колекторах та на відкритих ділянках системи підтікань невидно
     
    Останнє редагування: 4 лют 2016
  4. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.888
    Симпатії:
    15.562
    Адреса:
    Київ
    Що ні?
    Саме 2 градуси, чи 5 градусів...- то таке..
    Хляп буде тоді, коли клапан внизу, та йде донизу.
    У звуженні зростає швидкість, та вода майже не стискається, отже повний тиск буде намагатись зберігатись, без зайвих перетвореннь, - із зростанням динамічного (вперед), неодмінно буде падати статичний (у всі боки).
    бернулли.jpg
    Отже, чим менший просвіт, між клапаном та сідлом, тим більша різниця тиску ("у всі боки", бо тиск "вперед" зростає разом із швидкістю) між зонами "над клапаном", і "між клапаном та сідлом".
    Коли клапан внизу, та ще йде донизу, то різниця тиску зростає.
    У певну мить зростає так, що її сила вже нехтує не тільки тим, що там насос робить, а й реакцією механічної опори конструкції клапану.
    Тобто, в останні миті руху клапана до сідла, клапан набуває шаленого прискорення, яке гаситься інерційно об сідло.
    Після чого, вже штатний режим - механіка кранів зазвичай має достатньо ньютонів, відносно площі клапану, щоби нехтувати насосом.
    Якщо клапан часто зачиняється, має люфти та пружності, разом із штоком, то запас пружної міцності ущільнювача швидко закінчується, а з ним закінчується і ущільнювач, і тоді вже ї6@шить металом по металу.
    Тобто є там певні "якщо", але навіщо?
    Доречі, "хляп" англійською - clap, [клап]. Клапан - хлопавка.
     
  5. Vladimir1966

    Vladimir1966 Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.110
    Симпатії:
    710
    Адреса:
    с. Нові Петрівці
    поки що тільки перфоратором по бетону - до ї6@шить металом по металу іще не дійшло :grabli:

    ... і іще ...
    в ідеалі - яка повинна бути різниця температур між термоголовкою та датчиком байпасного насоса.
    Про те що в мене зараз половина термоголовок не тим боком прикручена я памятаю. Просто з приходом стабільного тепла (і як результат - переставлянням їх на відповідне положення), на які параметри налаштовувати байпасний насос ? якщо на головках буде виставлено 35 градусів ?
     
  6. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.888
    Симпатії:
    15.562
    Адреса:
    Київ
    Шукати несправність, перш за все, треба там, де легко ремонтувати, оптимістично.
    Кожен стук клапаном по сідлу, народжує гідроудар, який обов'зково знаходить відображення на мембрані розширювального бачка.
    Дуже легкий буде ремонт, якщо рзхитався ніпель повітряний на бачку, та зараз Ви просто наповнюєте потроху бачок водою, доганяючи тікаюче повітря. Якщо так, то скоро тиск перестане падати, а почне скакати.
    Але якщо удари розхитали якесь з'єднання, то Ви його можете на гарячих трубах довго шукати - якщо виходить потроху, то воно швидше сохне, аніж виходить.

    Через особливість такої схеми змішувача, може виникати трохи плутанина: подача на колекторний вузол приходить у зворотню гребінку, яка виступає "змішувальним трійником" змішувального вузла - тому вона тепліша.
    Але з точки зору гребінок, це зворотка. Подача тут - з точки зору котла.
    --- добавлено: 4 лют 2016 у 00:55 ---
    Це насос змішувача.
    Він, окрім того, що розносить тепло по контурах, ще й несе сигнал до балона регулюючого клапана. Коли насос стоїть, клапан лишається без коректного сигнала. Він вимірює не ситуацію у контурах (в хаті), а вимірює що вийде, або що прийде.
    Навіщо взагалі його вимикати. Хай би собі він калатав з осені до весни.
    Отой один актуатор на гребінці, за роздрібним прайсом, майже 40 євро коштує. Вимикаючи всі насоси, треба кілька життів насоса, щоби назаощаджувати на один такий актуатор..
     
    Останнє редагування модератором: 11 лют 2016
  7. Voyutichi

    Voyutichi Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    16.117
    Симпатії:
    8.913
    Адреса:
    м. Самбір
    А що "що ні"?

    тут ви дядьку перестаралися, нехтуючи насосом. коли переріз зменшується -зростає статична складова тиску перед (над) клапаном, що створює тригер-ефект з позитивним зв'язком, завдяки саме насосу.
    користуйтесь бритвою, там достатньо формули PV=const

    спочатку все це виправіть, а потім далі поговоримо. До речі, ви щось в курсі про перепускний клапан між балками гребінок?
     
  8. Erni

    Erni Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.439
    Симпатії:
    1.856
    Адреса:
    Житомир
    можливо повітря, що в воді будо розчинене, перетворилось на бульбашки.
     
  9. Vladimir1966

    Vladimir1966 Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.110
    Симпатії:
    710
    Адреса:
    с. Нові Петрівці
    Чесно сказати - ні :(

    Роботи були виконані "під ключ". Якихось непорозумінь, які б могли призвести до ефекту замурованої в комині пустої пляшки чи чогось подібного, невиникало

    Невелике запитання про гідрострілку біля котла.
    Поки що переглянува зполовину повідомлень в розділі теплої підлоги (дивлюся з кінця - як колись газети читали) - іще нічого не знайшов. Якщо можливо - дайте посилання :Hi:
    --- добавлено: 4 лют 2016 у 10:10 ---
    я також спочатку грішив на повітря :(
    але за час з початку опалення - а це орієновно уже4 місяці, розчинене повітря мало б ... як то краще сказати ... об'єднатись beer і вийти на найвищу точку системи. Перепад висот десь так метрів із 7.
     
    Останнє редагування модератором: 12 лют 2016
    Erni подобається це.
  10. gam-ua

    gam-ua Заслужений майстер

    Повідомлення:
    2.146
    Симпатії:
    684
    Адреса:
    Чернігівська обл. Ічня
    а в мене теж дятел. тільки в мене звичайна самотічна система. теж стукає.
     

Поділитися цією сторінкою