ЧПУ верстат зробимо разом!

Тема у розділі 'Станки', створена користувачем Тарасюк, 9 січ 2016.

  1. Тарасюк

    Тарасюк Майстер

    Повідомлення:
    243
    Симпатії:
    74
    Адреса:
    Коломия
    По своєму верстаті розібрався.В кресенні передбачена пасова передача.Поміняю на різбову.
    Зараз на стадіі збирання корпусу з осб
    Ось електроніка в якій я ніц не петраю.Перша схема
    10729660_w640_h640_5.jpg
    Друга з більш укомплектована
    stb57-56-3lpt.jpg
    Третя з частотним перетворювачем
    plc4x_plan.jpg
    допоможіть розібратися. що робити?
     
  2. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.888
    Симпатії:
    15.562
    Адреса:
    Київ
    А яка товста?
     
  3. vovan74

    vovan74 Підмайстер

    Повідомлення:
    81
    Симпатії:
    17
    Адреса:
    чернівецька обл
    Привіт Тарасюк,сама підходяща третя схема ,але добре щоб на кожен двигун був свій драйвер і ще один блок живлення ,яі сам не гугу ,але начитався всякої разної що і третьої не розумію ,і ще ,якщо хочеш чпу,
    то закинь відразу фанеру ,тому що ти вкладеш гроші і то немалі ,хіба що так погратися,то да
     
    Тарасюк подобається це.
  4. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.888
    Симпатії:
    15.562
    Адреса:
    Київ
    То це перша схема. Кажуть ніби, щоби не було зайвих багів, краще електроніку та силу з окремих джерел живити.
    Це й справді не дешевий лівер, аби з осб робити. Такі плати контролю більше тисячі грн коштує, кожен драйвер сотен 6-9 грн, шпіндель зі своїм драйвером не менш трьох сотен баксів, бж кожен тищу грн з гаком... винт кожен більше тисячі.. крокові не менше по півсотен кожен, напрямні... То мабуть добре треба знати, що до чого та навіщо.
    Або, за ті ж самі гроші, купити готового китайського, промислового виконання..
    Скільки читав доповідей, то, як правило, перший робиться під фломастер з фанери на ардуінах: контролер уно - 90 грн, плата розширення чпу - 130 грн, три драйвера по 40-60 грн, все решта зі смітника, або з будмага.
    Коли стає зрозумілим програмування-керування-налаштування, то на навчальному виробляються вузли до наступного станка, більш жорсткого та потужного, а на тому станку наступний...
     
    Блаж подобається це.
  5. vovan74

    vovan74 Підмайстер

    Повідомлення:
    81
    Симпатії:
    17
    Адреса:
    чернівецька обл
    вінти купив прості трапецедіальні чи як там , на шпіндель не розраховую кусається ,є фрезер інтерскол до двох кв,правда шуму багато і є люфт фрези ,майже не помітний ,ну як кажеш під фламестер ,та попробувати можна ,от би почати збирати до купи цю іграшку,получиться як ота каша з сокири,,,
     
  6. Тарасюк

    Тарасюк Майстер

    Повідомлення:
    243
    Симпатії:
    74
    Адреса:
    Коломия
    1,2 см.Підходить під кресення що роздрукував та наклеів на плиту.Дещево,тільки роботи багато з випилюванням.
    Отже:
    Драйвер
    Двигуни
    блок живлення...1 штука чи 2?
    Що ще неохідно?Датчики....де монтувати?Кнопка аварійного виключення(звичайний виключатель підійде?).Плата опторозвязки...потрібна?В перішй схемі іі не було.шо воно таке?
     
  7. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.888
    Симпатії:
    15.562
    Адреса:
    Київ
    Це для чого? Для фрезерування необхідна міцність.
    Якщо задуматись про якийсь критерій, то для такого станка це може бути, наприклад - на скільки в м деформується вісь, якщо прикласти до неї навантаження в кілограм.
    Двигуни тягнуть шпіндель, шпіндель фрезою б'є по матеріалу, матеріал має свою твердість, пружність.. Фреза має пружність та якось гнеться, вузли вісі мають пружності та гнуться, коливання додаються, перехрещуються. Все має массу на важелях, яка під вплипом прискорень стає вагою, а вага деформує конструкцію.
    От чим більше кожна з осей буде мати кілограм навантаження на миліметр деформації, тим потужнішого шпінделя, ширшу фрезу, та твердішу заготовку можна буде вкласти. Та це все ще є комплексом, бо різна вага, різна швидкість всіх рухів, різні за конфігураціями фрези - це все буде давати різну вагу імпульсів навантаження на осі.
    Програма може оперувати малими долями міліметра, але якщо все туди-сюди хитається, під своєю вагою, на півміліметра, то точність буде = півміліметра туди + півміліметра туди + точність програми (але ще й є різні кроки двигунів, та різні передаточні ефекти - на кожній передачі щось гуляє) оце все складеться в суму, та відобразиться на якості поверхні вироба.
    Тобто там буде люфтів, і без гнучкості конструкції, вдосталь. Тому конструкцію треба якнайжорсткішу.

    Драйвери. Кожному двигуну по водію. Водій перетворює низьковольтні малоамперні сигнали розумної електроніки у потужні струми для електромашин.
    Для того ж і опторозв'язка - сигнали передаються, від ніжної електроніки до кремезних машин не струмом, а світлом. Тобто ці частини металом між собою не зв'язані, а переблимуються від світлодіодів на фотодіоди. Це щоби потужні струми машин не спалили ненароком електроніку.
    Повторю, краще два окремих джерела, бо може бути, що якісь збудження струмів від машин будуть впливати на електроніку, та вона може хибити у розрахунках.
    Кінцеві вимикачі потрібні, як мінімум, щоби машина визначила початкову точку, перед виконанням програми, від тієї точки машина буде вести всі розрахунки.
    Дорослі апарати, мають систему стеження. Тобто машина завжди зворотньо відстежує положення виконавця, та зможе вчасно помітити, та виправити похибку.
    Без системи стеження, всі помилки накоплюються, одна за одною.
    Є наче станки працюють без кінців, тобто на точку виводять вручну. Але є ризик зламати станка, якщо поїде, та не зупиниться.

    Там вона є, але не так названа.
    Такі вузенькі чорненькі таргани рядочками - то оптрони. Дві пари ніжок навпроти - одна розв'язка.
    Трошки ширші таргани - то мікросхеми водіїв.
    --- добавлено: 19 лют 2016 у 00:21 ---
    Треба підшипники на японські міняти, та ротор на балансування віддавати.
    Як я вище вже писав, якщо фрезер має маси, що тисне до центра планети, наприклад, вагою в кілограм, то при обертанні з обробкою, той кілограм маси може набувати два кілограми ваги вздовж рівня моря. В одну сторону набувати, а потім одразу в протилежну, і так десятки тисяч разів на хвилину. Тож вага та жорсткість конструкції має витримувати такі навантаження, щоби була хочаб якась точність.
     
    Останнє редагування модератором: 26 лют 2016
    Odissey, Тарасюк та vovan74 подобається це.
  8. Тарасюк

    Тарасюк Майстер

    Повідомлення:
    243
    Симпатії:
    74
    Адреса:
    Коломия
    В основному ,щоби не сильно наламати дров.Корпус завжди переробити можна.
    Дайте пораду по двигунам,яку вибрати потужність дя фрезерування дерева?
     
  9. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.888
    Симпатії:
    15.562
    Адреса:
    Київ
    Тут я сам потребую порад.
    Думаю, треба вираховувати. Якщо приводитись буде паском, то певно треба величенькі кроковики. Ременем передача невелика - мало обертів двигуна, на метр руху по осі.
    В будь-якому разі, треба рахувати, хоч для орієнтування у цінах, щоби не виходили ньютони задорого.
    Який крок паску? Скільки зубців на колесах? Яка буде передача? Скільки важить портал? Яка потужність фрезера? Як туго вісь накатом ходить?
    Чим більше обертів кроковик робить на миліметр руху осі, тим меншу потужність він може мати.
    Але, за великої редукції, падає швидкість подачі, а кажуть, це погано для фрез, бо на малих швидкостях фрези горять.
    Тобто, станок - інструмент, та його проектування має відбуватися від параметрів виконуваних операцій над виробом.
    Як знаєте що будете робити, знаєте які фрези будете використовувати, на фрези в каталозі подивилися оптимальні для них оберти, подачу, нормальне зусилля вздовж та поперек.., то можна вже вирахувати потужності кроковиків, кут кроку і числа передачі приводу.
     
    Odissey подобається це.
  10. Odissey

    Odissey Інженер

    Повідомлення:
    734
    Симпатії:
    864
    Зміст? Кнопка СТОП в корпусі коштує на базарі 65 грн.

    Наскільки мені відомо фрезер не дуже підходить - товариш проводив дослідження цього питання. Всі бюджетні варіанти мають незначне биття, але його достатньо, щоб зіпсувати всю точність.
    Використайте звичайну бормашинку або збирайте гроші на нормальний шпиндель.
     

Поділитися цією сторінкою