ЧПУ верстат зробимо разом!

Тема у розділі 'Станки', створена користувачем Тарасюк, 9 січ 2016.

  1. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.888
    Симпатії:
    15.562
    Адреса:
    Київ
    Та да. По порядку. Я накачал каких-то наборов программ разных. Ещё не смотрел. У цехов для лазера есть требования к файлам - чистый контур в 1:1. Сначала с этим бы разобраться.
    --- добавлено: 24 лют 2017 у 20:27 ---
    Баксов чи евро?
    У меня гривны :-D
     
    Останнє редагування модератором: 4 бер 2017
  2. tairov77

    tairov77 Заслужений майстер

    Повідомлення:
    7.887
    Симпатії:
    14.431
    Адреса:
    Turkey. Antalya
    ну да. Всё так и есть. Сперва рисуете вектора в Арткаме, 1:1. Все отверстия и т.д. Проектируете деталь. Потом в этой же программе составляете управляющую программу для станка. Потом загружаете её в программу управляющую станком. На пример в Мач3. К стати её Вам тоже нужно покурить. Там в настройках управления двигателями есть параметры разгона, торможения, шагов и прочих интересных настроек зная и понимая которые Вам проще и легче будет выбирать двигатели, расчитать узлы портала и т.д. Самое главное если обрабатывать алюминий, то вес станка начинается от 50кг. хотябы. Если 3Д фрезеровка конечно.
    --- добавлено: 24 лют 2017 у 20:33 ---
    :)
     
    Останнє редагування модератором: 4 бер 2017
  3. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.888
    Симпатії:
    15.562
    Адреса:
    Київ
    Ну вот ща глянул. 15 рельса - 1900 грн п.м., каретка - 900 грн. самые "слабенькие".
    Вал на опоре 800 грн, каретка 200 грн. То-есть, я соберу всю ось по цене одной каретки.
     
  4. tairov77

    tairov77 Заслужений майстер

    Повідомлення:
    7.887
    Симпатії:
    14.431
    Адреса:
    Turkey. Antalya
    Забыл добавить что твердосплавные фрезы очень чувствительны к вибрациям и ударным нагрузкам. HSS их выдерживают лучше.
    --- добавлено: 24 лют 2017 у 20:50 ---
    На разрезной каретке Вы не фрезернёте метал. А если и фрезернёте, то быстро её убьёте. Да, начальные затраты выше, но у рельсовой каретки гораздо больше пробег до замены.
     
    Останнє редагування модератором: 4 бер 2017
  5. rondlyk

    rondlyk Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.435
    Симпатії:
    1.237
    Адреса:
    Тримісто
    По фрезах http://frezycnc.in.ua/
    По шпинделях- знаю пацани ставили кацапські фрезери Інтерсколи 900 ват, якусь там певну модель, вона з підшипниками. А ще на звиклі фрезери подавали постійну напругу, працює значно тихіше.

    Выключаете из розетки, откручиваете винт сверху, рядом с регулятором, снимаете верхний кожух.
    Отсоединяем сетевой провод от блока электроники.
    Находим 2 катушки намотаннные красным проводом на 2-х ферритовых кольцах, аккуратно вынимаем их из зажимов и отводим в сторону, они нам еще нужны.
    Откручиваем винты, крепящие узел электроники вместе с пластмассовым каркасом и снимаем его.
    Вынимаем рычаг, идущий к кнопке. Вытаскиваем кнопку.
    Откусываем 2 провода идущие внутрь мотора, оставляя выводы из мотора как можно длиннее.
    3-й провод идущий изнутри мотора (он другого цвета) так же откусываем как можно ближе к блоку электроники.
    Теперь у нас должен остаться мотор с 3-мя выводами и 2 торчащие из него катушки на ферритах.
    На верхнем донышке мотора в корпусе рядом с подшипником есть 2 почти квадратные углубления, вкладываем в них эти катушки и заливаем китайскими "соплями", чтоб не болтались.
    Провод, отличающийся по цвету от 2-х других, соединяем с шасси станка, это корпус статора двигателя.
    На оставшиеся 2 провода подаем напряжение, можно от 12 до 110 вольт постоянного тока, а можно 220 вольт прямо из сети [​IMG]
    Кроме шуток, мотор от 220 тоже будет работать, но на максимальных оборотах с максимальной мощностью и шумом.
    Отложенный верхний кожух можно разрезать на 2 части, поперек и одев нижнюю часть на корпус мотора, приклеить сверху защитную сетку.
    Или наоборот, нагрев верхнюю часть феном, натянуть не корпус мотора её (я так и делаю).
    Вместо кнопки вклеиваем заглушку.
    Чем выше напряжение питания, тем больше обороты. Ток источника питания должен быть ориентировочно 1 А на каждые 10 вольт питающего напряжения (постоянного тока) Это весьма примерная величина.
    Как то так....

    Якщо креслити щось складне то краще в спеціалізованих програмах а потім заганяти у Арткам.

    Я свої вали з Польщі "тягнув" з дружиною у лижних сумках, через "пєший" (коли підїхав під браму то побачив що права дома забув:stena:). Синяки на плечах зійшли через місяць.
    Але ціна там майже у два рази мешою була, тоді, зараз не знаю треба по сайтах глянути.

    І краще таки портальний.

    Як під спойлер текст заховати?
     
    Останнє редагування: 24 лют 2017
    Энки та tairov77 подобається це.
  6. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.888
    Симпатії:
    15.562
    Адреса:
    Київ
    На панелі редагування кнопка "вставити", ніби сторінка виглядом, між стрілкою вліво і кадрами плівки.
     
    rondlyk подобається це.
  7. tairov77

    tairov77 Заслужений майстер

    Повідомлення:
    7.887
    Симпатії:
    14.431
    Адреса:
    Turkey. Antalya
    Это да. Я в Рино рисую. Пытался поставить Солидворкс с визуализатором, слетает:( Очень хорошая штука этот визуализатор. В готовом станке просчитывает все слабые места.:vo:


     
  8. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.888
    Симпатії:
    15.562
    Адреса:
    Київ
    Чому? Чим?
    Я почав було малювати ескіз портального, і чогось мені сумно стало, від вузлів..
    Ось намалював ескіз стійки. По матеріалу простіше, з вузлами простіше, міць має бути( якщо дійдуть руки, спробую якось порахувати) не гіршою.
    Фрезер1.jpg Фрезер2.jpg Фрезер3.jpg Фрезер4.jpg
    Рухомі платформи з Ал шинки 20мм, решта зі сталі 8, 6 і 4 мм. Деталі з'єднані на шип-паз (по пару штук на сторону, ліньки було малювати) ну і болтами, може додатковими кутничками десь. Ще обломало малювати двигуни з гвинтами.
    Робоче поле 350 х 200 х 200. Не думаю, що це буде чимось гірше, за портальний з таким полем. Навіть мені здається, що буде він простіший у виготовленні, в наладці і обслуговуванні..
    Така довга Z для того, щоби можна було згодом 4ту вісь вільно поставити. На столика ще, якщо буду добре вкладатися, зверху профіль з Т треками, ну і що важче, те ближче до гори зету різати, в лещатах, абощо..
    Хто що думає?
     
  9. rondlyk

    rondlyk Заслужений майстер

    Повідомлення:
    1.435
    Симпатії:
    1.237
    Адреса:
    Тримісто
    Можна портальний з нерухомим порталом. А ще у портальному четверту вісь можна опустити у стіл.
    Хоча на таке поле.?.?.
    На таке поле, я вам можу спрезентувати шліфофану плиту(станину) 1,2,3... см товщини. Думаю і портал можна буде шліфований зробити.
    Зрештою яку б конструкцію не обрали, в таких габаритах фрезернем та шліфанем.
     
    Энки подобається це.
  10. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.888
    Симпатії:
    15.562
    Адреса:
    Київ
    Ну це геть не то, бо місце на столі (з роботою і матеріалами) займає більше на кількість осей в квадраті, тобто вчетверо.
    Ну місце - то таке, бо все одно однаково. А от кількість матеріалів, і рознесеність вузлів.., а міць на вигин все одно залежить від вузлів - від каретки на валу, а ці вузли конструкцію мають майже однакову по жорсткості, але в портального складніші, ніж в хрестовинного стола. Для стола, це одна деталь - товста плитка, до якої кріпляться корпуси підшипників. А для портала це купа різних деталей, які ще треба придумати жорстко одну до одної пригвинтити. І сам портал - хитка штука, бо велика, тобто має бути більша вимога до геометрії, більша товщина плит, більша вага, від того ще більші вигини у вузлах, від того ще товщі несучі... і так далі.
    Дякую велике. Я запам'ятаю :).
    Але заманюють, що точність позиціювання лазеру - сотка, товщина променю - десятка, вартість метра різу - 20..30 грн, десять "врізок" - як за метр. Я так собі думав, що воно зпід лазеру одразу збирати можна буде, без додаткових обробок капітальних. Чи варто "класично" виробляти? Там же "витратні" коштовні і зношуються? Лазерна порізка, на фоні цін кареток з двигунами, виглядає копійками не вартими великої уваги.
    Все одно потім, після будь якої обробки, треба буде налагоджувати із часиками, надфілями, фольгою.. бо нерівності вилазитимуть на збірках "вузлів".
    А вали обточити є де? Точненько довжину обточити, лишивши шпильки з різьбою? Або точненько обрізати, з торців надсвердлити по осі, і там різьбу нарізати?
     

Поділитися цією сторінкою