Та да. По порядку. Я накачал каких-то наборов программ разных. Ещё не смотрел. У цехов для лазера есть требования к файлам - чистый контур в 1:1. Сначала с этим бы разобраться. --- добавлено: 24 лют 2017 у 20:27 --- Баксов чи евро? У меня гривны
ну да. Всё так и есть. Сперва рисуете вектора в Арткаме, 1:1. Все отверстия и т.д. Проектируете деталь. Потом в этой же программе составляете управляющую программу для станка. Потом загружаете её в программу управляющую станком. На пример в Мач3. К стати её Вам тоже нужно покурить. Там в настройках управления двигателями есть параметры разгона, торможения, шагов и прочих интересных настроек зная и понимая которые Вам проще и легче будет выбирать двигатели, расчитать узлы портала и т.д. Самое главное если обрабатывать алюминий, то вес станка начинается от 50кг. хотябы. Если 3Д фрезеровка конечно. --- добавлено: 24 лют 2017 у 20:33 ---
Ну вот ща глянул. 15 рельса - 1900 грн п.м., каретка - 900 грн. самые "слабенькие". Вал на опоре 800 грн, каретка 200 грн. То-есть, я соберу всю ось по цене одной каретки.
Забыл добавить что твердосплавные фрезы очень чувствительны к вибрациям и ударным нагрузкам. HSS их выдерживают лучше. --- добавлено: 24 лют 2017 у 20:50 --- На разрезной каретке Вы не фрезернёте метал. А если и фрезернёте, то быстро её убьёте. Да, начальные затраты выше, но у рельсовой каретки гораздо больше пробег до замены.
По фрезах http://frezycnc.in.ua/ По шпинделях- знаю пацани ставили кацапські фрезери Інтерсколи 900 ват, якусь там певну модель, вона з підшипниками. А ще на звиклі фрезери подавали постійну напругу, працює значно тихіше. Спойлер: зі змінного на постійний Выключаете из розетки, откручиваете винт сверху, рядом с регулятором, снимаете верхний кожух. Отсоединяем сетевой провод от блока электроники. Находим 2 катушки намотаннные красным проводом на 2-х ферритовых кольцах, аккуратно вынимаем их из зажимов и отводим в сторону, они нам еще нужны. Откручиваем винты, крепящие узел электроники вместе с пластмассовым каркасом и снимаем его. Вынимаем рычаг, идущий к кнопке. Вытаскиваем кнопку. Откусываем 2 провода идущие внутрь мотора, оставляя выводы из мотора как можно длиннее. 3-й провод идущий изнутри мотора (он другого цвета) так же откусываем как можно ближе к блоку электроники. Теперь у нас должен остаться мотор с 3-мя выводами и 2 торчащие из него катушки на ферритах. На верхнем донышке мотора в корпусе рядом с подшипником есть 2 почти квадратные углубления, вкладываем в них эти катушки и заливаем китайскими "соплями", чтоб не болтались. Провод, отличающийся по цвету от 2-х других, соединяем с шасси станка, это корпус статора двигателя. На оставшиеся 2 провода подаем напряжение, можно от 12 до 110 вольт постоянного тока, а можно 220 вольт прямо из сети Кроме шуток, мотор от 220 тоже будет работать, но на максимальных оборотах с максимальной мощностью и шумом. Отложенный верхний кожух можно разрезать на 2 части, поперек и одев нижнюю часть на корпус мотора, приклеить сверху защитную сетку. Или наоборот, нагрев верхнюю часть феном, натянуть не корпус мотора её (я так и делаю). Вместо кнопки вклеиваем заглушку. Чем выше напряжение питания, тем больше обороты. Ток источника питания должен быть ориентировочно 1 А на каждые 10 вольт питающего напряжения (постоянного тока) Это весьма примерная величина. Как то так.... Якщо креслити щось складне то краще в спеціалізованих програмах а потім заганяти у Арткам. Я свої вали з Польщі "тягнув" з дружиною у лижних сумках, через "пєший" (коли підїхав під браму то побачив що права дома забув). Синяки на плечах зійшли через місяць. Але ціна там майже у два рази мешою була, тоді, зараз не знаю треба по сайтах глянути. І краще таки портальний. Як під спойлер текст заховати?
На панелі редагування кнопка "вставити", ніби сторінка виглядом, між стрілкою вліво і кадрами плівки.
Это да. Я в Рино рисую. Пытался поставить Солидворкс с визуализатором, слетает Очень хорошая штука этот визуализатор. В готовом станке просчитывает все слабые места.
Чому? Чим? Я почав було малювати ескіз портального, і чогось мені сумно стало, від вузлів.. Ось намалював ескіз стійки. По матеріалу простіше, з вузлами простіше, міць має бути( якщо дійдуть руки, спробую якось порахувати) не гіршою. Рухомі платформи з Ал шинки 20мм, решта зі сталі 8, 6 і 4 мм. Деталі з'єднані на шип-паз (по пару штук на сторону, ліньки було малювати) ну і болтами, може додатковими кутничками десь. Ще обломало малювати двигуни з гвинтами. Робоче поле 350 х 200 х 200. Не думаю, що це буде чимось гірше, за портальний з таким полем. Навіть мені здається, що буде він простіший у виготовленні, в наладці і обслуговуванні.. Така довга Z для того, щоби можна було згодом 4ту вісь вільно поставити. На столика ще, якщо буду добре вкладатися, зверху профіль з Т треками, ну і що важче, те ближче до гори зету різати, в лещатах, абощо.. Хто що думає?
Можна портальний з нерухомим порталом. А ще у портальному четверту вісь можна опустити у стіл. Хоча на таке поле.?.?. На таке поле, я вам можу спрезентувати шліфофану плиту(станину) 1,2,3... см товщини. Думаю і портал можна буде шліфований зробити. Зрештою яку б конструкцію не обрали, в таких габаритах фрезернем та шліфанем.
Ну це геть не то, бо місце на столі (з роботою і матеріалами) займає більше на кількість осей в квадраті, тобто вчетверо. Ну місце - то таке, бо все одно однаково. А от кількість матеріалів, і рознесеність вузлів.., а міць на вигин все одно залежить від вузлів - від каретки на валу, а ці вузли конструкцію мають майже однакову по жорсткості, але в портального складніші, ніж в хрестовинного стола. Для стола, це одна деталь - товста плитка, до якої кріпляться корпуси підшипників. А для портала це купа різних деталей, які ще треба придумати жорстко одну до одної пригвинтити. І сам портал - хитка штука, бо велика, тобто має бути більша вимога до геометрії, більша товщина плит, більша вага, від того ще більші вигини у вузлах, від того ще товщі несучі... і так далі. Дякую велике. Я запам'ятаю . Але заманюють, що точність позиціювання лазеру - сотка, товщина променю - десятка, вартість метра різу - 20..30 грн, десять "врізок" - як за метр. Я так собі думав, що воно зпід лазеру одразу збирати можна буде, без додаткових обробок капітальних. Чи варто "класично" виробляти? Там же "витратні" коштовні і зношуються? Лазерна порізка, на фоні цін кареток з двигунами, виглядає копійками не вартими великої уваги. Все одно потім, після будь якої обробки, треба буде налагоджувати із часиками, надфілями, фольгою.. бо нерівності вилазитимуть на збірках "вузлів". А вали обточити є де? Точненько довжину обточити, лишивши шпильки з різьбою? Або точненько обрізати, з торців надсвердлити по осі, і там різьбу нарізати?