Утеплення фасаду, допоможіть порадою

Тема у розділі 'Стены, фасады и перекрытия', створена користувачем mcroma, 7 жов 2015.

  1. mcroma

    mcroma Стажер

    Повідомлення:
    14
    Симпатії:
    3
    Збираюсь утепляти будинок 2-х поверховий. половина першого поверху із фундаментних блоків. решту із повнотілої цегли. літом жарко як на дворі. Вночі неможливо спати з відкритими вікнами навіть.. зимою відповідно холодно.

    на першому поверсі де стіна із блоків буде ванна кімната а також кухня. при розрахунку мінвати на блоках виходить мінімум 130 мм для опору 3,5 вт/К*с аналогічно для цегли 100 мм. поки що прикидаю по цінах що і де. Потім напишу різницю в ціні.

    Але поки що є достатньо питань щодо утеплення.

    1) Варіант пінопласт є різної щільності. Чи варто брати той що 10 кг .м3 має. Чи все таки брати гостівський із відповідною вагою 15-20 кг. м3? Вартість якого в принципі не дуже відрізняється від мінвати.

    2) Гідроізоляційний шар між фундаментом і стіною в моєму будинку на висоті 70 см від ґрунту. Чи варто давати утеплювач нижче рівня гідроізоляції на фасаді але вище рівня ґрунту? Наприклад починати із висоти в 50 см від рівня грунту. Зручно буде кріпити першу рейку до бетону. Та і утеплювач буде нижче рівня підлоги всередині будинку.

    3) Врахування інфрачервоного випромінювання. Воно враховується для мінвати чи пінопласту чи дані утеплювачі його не затримують? Щось я по тому питання інформації не знайшов. Та і коефіцієнт вказують як опір теплопровідності а не опір теплообміну з точки зору фізичних термінів. Чому ніде не вказано який із утеплювачів найкраще даний вид передачі тепла відсікає. З того випливає що утеплювач від басф неопор із графітом якраз частину іч поглинає чи відбиває таким чином переводячи його у тепло або відбиваючи його назад до будинку. Можливо варто його взяти замість звичайного пінопласту?

    4) Чи є достовірні дані про коефіцієнти Опору теплопередачі через 10 років наприклад для пінопластів а також для вати. Я щось нічого не знайшов на ту тему лише нехороші здогадки продавців конкуруючих товарів.

    5) При зміні нашого клімату на тепліший чи вартує брати на будинок 150мм вати або пінопласту? Чи то даремна витрата грошей і час окупності фасаду може виявитися довшим чим час його експлуатації? Як думаєте шановні майстри?

    6) Для 150 мм вати, я так думаю, варто брати уже дюбеля із металевим цвяхом і полімерним закінченням. Є польські з різьбою, чи можна звичайні забивні? І ще навіщо окремо продають дожимні тарілки для них. Яку функцію вони виконують?

    7) Немає проекту фасаду поки що та і не думав поки-що що там буде і як. Але приблизно хотів би щось по дизайну як фахверк з накладними дощечками і якісь частини фасаду із каменю. Тому питання зразу виникає щодо того що потрібно зараз передбачити до встановлення вати.. наприклад кріплень для балкона (якісь закладні металеві частини) і монтажу кабелів чи це можна і потім зробити. Як їх закладати чи можна потім по фасаду. То що я знаю то треба уже відсувати газову трубу, гак на електричний кабель встановити і продовжувач на супутникову тарілку. Треба мабуть ще кріплення на прожектора на подвір’я, чи наприклад камери в перспективі? Але на це цього року не вистачить коштів.. Чи потрібно якось обробляти труби наприклад з супутникової антени щоб по ній не затікала вода на вату, бо теоретично то слабке місце в фасаді.

    8) і чи не запізно вже (тобто цього року)? похолодало як на зло (((

    9) основне питання забув написати ))) при однаковій ціні на вату і пінопласт що краще брати на вашу думку?

    при можливості відповідайте із поясненням коротким. Можливо потрібно ще щось передбачити то підкажіть. Буду вдячний )))
     
    Игорь Домб подобається це.
  2. scvap

    scvap Підмайстер

    Повідомлення:
    37
    Симпатії:
    6
    1)имхо .10кг/м3 не купуйте. якщо не ГОСТ,- то хоча б близько до того.
    2)имхо. утеплюйте до землі , а то й в землі.
    3)петлопровідність вати і пінопласту близькі. тому чим товстіша стіна ,-тим менші втрати тепла(взимку),тим менше нагрівається приміщення(влітку). про зменшення втрат тепла через випромінення говорять , коли йде мова про вікна, а саме склопакети- для цього використовують скло з напиленням оксидів металів.
    4)имхо. пінопласт не гігроскопічний матеріал - води в себе може взяти ..аж майже нічого. вата - може взяти на себе воду і перетворитися на " мокру шубу".це якщо про матеріал. але ж потрібно розглядати стіну вцілому . а вона (стіна ) може стати мокрою ( точка роси в стіні) при неправильно підібраній товщині утеплювача.
    5)охолоджувати приміщення коштує в 3/три рази дорожче , аніж опалювати.
    6)
    7)
    8)имхо. не пізно . вже в цю зиму можете менше платити за опалення.
    9).
     
    Игорь Домб подобається це.
  3. mcroma

    mcroma Стажер

    Повідомлення:
    14
    Симпатії:
    3
    2) утеплювати фундамент буду але наступного року еппс-ом.
    4) неправильна товщина - то занадто мала? вата може осідати на фасаді? 150мм вати то 5 тонн додаткової маси + маса клеїв,сітки, і декор штукатурки.
    8) питання було суто технічне. вже холодно а з клеями треба працювати від +5. тобто на ніч клей залишається при температурі 0..+1
     
    Игорь Домб подобається це.
  4. Чубака

    Чубака Бригадир

    Повідомлення:
    73
    Симпатії:
    110
    Адреса:
    Рівненщина
    8) Працювати при +5, але коли плита утеплювача приклеєна, клей знаходить ПІД утеплювачем у основній своїй масі, тобто нічні приморозки йому не страшні. Утеплювати еппс-ом фундамент правильно, але я радив би утеплювати його на глибину промерзання грунту.
    При введені в калькуляторах товщину пінопласта більшурівну 10 см., конденсат не утворюється в стінах.
     
  5. scvap

    scvap Підмайстер

    Повідомлення:
    37
    Симпатії:
    6
    маса рівномірно розподіляється на кожен метр погонний фундаменту, тому як на мене це не страшно.
     
  6. buddybuild

    buddybuild Заслужений майстер

    Повідомлення:
    4.788
    Симпатії:
    5.561
    Адреса:
    Черкассы
    к примеру минвата Технофасад от технониколь 145кг\м3 х(0,15х1х3)=62,25 кг\мп + 10кг клей+ даже 10кг штукат = менее 83 кг\мп при н=3м
    явно не страшно.
    минвата производится разная. та которая под приклеивание та не осядет. надо правильно подбирать и выполнять утепление.
    а пенопласт 15-25 кг\м3

    "тарелка" на дюбеле нужна для увеличения площади "задержки" утеплителя на отрыв от стены.
     
  7. Lukyan31

    Lukyan31 Майстер

    Повідомлення:
    146
    Симпатії:
    7
    У вас стільки питань - краще одразу телефонуйте спеціалістам та вони все розкажуть і зорієнтують.
     
  8. mcroma

    mcroma Стажер

    Повідомлення:
    14
    Симпатії:
    3
    а я по-ващому не питав у спеціалістів? на більшість питань відповідей не мають. та і тут що не спеціалісти на форумі? )) по-друге люди які тим займаються тобто працюють з тими матеріалами частіше стикаються з технічними питаннями і їх вирішнням тому краще можуть щось порадити чим менеджери з продажу. на власному досвіді вже вкотре переконався..
    якщо ваше посилання не реклама, то їхнє рішення утеплення екструдованим пінополістиролом рівно в 2 рази дорожче чим мінватою. але є у них класна скловата для внутрішнього утеплення між лагами і з нею приємно працювати.
     
    Lukyan31 подобається це.
  9. NikIN

    NikIN Бригадир

    Повідомлення:
    571
    Симпатії:
    171
    @mcroma, Якщо все ж таки вирішили утеплювати мінватою, то не опускайте по цоколю нижче висоти середньостатичного рівня снігу в Вашому регіоні. Також вату треба відразу обкладувати облицювальним матеріалом, не можна її залишати хоч на якийсь проміжок часу під опадами. Всі мінеральні (і не мінеральні) вати суттєво вбирають в себе вологу після чого їх теплоємність стає ніякою (майже, що в мокрого бетону).
     
    barnych подобається це.
  10. Andrew101

    Andrew101 Стажер

    Повідомлення:
    22
    Симпатії:
    9
    Адреса:
    Київська обл.
    1. Матеріал - еппс. Дорожче, але менша товщина потрібна. За ефективність/ціна вийде однаково. Ще як варіант - термоблоки аерок. Пінопласт особливо 10 кгм кришиться як хліб.
    2. Так, утеплювач потрібно розміщувати нижче рівня підлоги 1-го поверху, щоб перекрити місток холоду.
    3. Може фольга? ХЗ.

    5. Я так само не хотів купувати машину, бо думав, що скоро електрокари завоюють світ, добре, що не чекав цих світлих часів)

    7. Монолітні роботи, як от балкон треба виконати до робіт по фасаду. Кріплення на одному отворі, як от для камер можна зробити і після, а більш серйозні кріплення - краще до утеплювача.
    Електродріт на вулицю, якщо просто для світильника, то можна і після просвердлити. Якщо треба вести дріт по фасада, то краще в стіні, а не по утеплювачу.
    Щодо води, яка може стікати з кріплень - там же буде штукатурка ще ж.

    8. Морози ще не стійкі, тим більше клей вночі вже буде під утеплювачем.
    9. Я б вибрав вату, тому що в мене стіни з газоблоків, їм треба пар віддавати і з нею якось краще працювати. Точно ціна однакова?? Ви яку щільність вати розглядали?
     
    Игорь Домб подобається це.

Поділитися цією сторінкою