А спочатку подібну роботу робив на "шліфувальному", не сподобалось, бо довго, хоч необхідного результату досягнув.Як не забуду то ще "розточного" покажу.
Яшото не понял. Фрезер ездил по профильным трубам или как? Я так понимаю профильные трубы лежали на уголках которые были приварены к изделию? и на них передвигался фрезер?
Ні.Фрезер був прикручений "мертво", до рамки з профільних труб.Низ рамки і торці уголків, намазані "салом" Рамка з фрезером їздила по уголках, як паралельно уголкам, так і перпендикулярно до них.Якби треба було то і по діагоналі, і кольцами і вісімками - в одній плоскості.На рамці, для кріплення є три отвори з різьбами ,два видно на фото з болгаркою, просто як фотографував то не прикручував.
Если бы ещё обороты деревяшечного фрезера соответствовали требуемым для металла. Даже у асинхронного двигателя напрямую оно великоваты, можно посмотреть таблицу или графики выбора оборотов для метобработки в зависимости от диаметра инструмента и материала. Есть другой "привод"-шуруповерт, использую его вместе с самодельной приблудой на токарнике ( https://krainamaystriv.com/attachments/104627/ ), для мелких фрез до 6 мм по стали, момента крутящего более, чем достаточно и обороты в норме.
Я теж спочатку думав, як воно піде, -за оберти знаю, бо металообробку вивчав, і теоретично і практично.На фрезері оберти регулюються, але як показала практика найкраще виходило при максимальних обертах.Суть думаю така ,"деталь" 10 мм, а фрези 16 і 19мм ,тому мав місце удар при різанні.Чим вищі оберти ставив, тим вібрація зменшувалася, стружка була тонша.При фрезеруванні тільки в деяких місцях на сварці(мабуть було підкалено)вилітали поодинокі іскри.А взагалі стружка світло синя.При нормальних обертах звісно фрези не так би швидко сідали, як при завищених, хоч я і подавав воду з милом.Але по перше маса "станка"маленька для нормальних обертів ,а по друге напайки "деревяної" фрези мабуть би виломлювались на малих .Взагалі то результатом я задоволений, до того ж буду знімати ще десь 15мм, бо зробив зависоку матрицю тоді обов"язково зніму відео.Знімав цими "везучими" фрезами.@aluma, Я так зрозумів Ви ту приспособу замісь різцетримача ставите, і виходить "фрезерний"?
Виктор, вот это, получить желаемый результат при использовании того, что под рукой, самое главное, так думаю и уверен. (Сам такой, "на безрыбьи и сам раком станешь..." ) А так, вся Ваша ветка, сплошное нарушение инженерной практики . Начиная с выпуклого таврового шва и выбранного Вами профиля его фрезеровки. Выпуклый шов, если не делать его специально, свидетельство малого тока сварки, прямые углы между полкой и швом-концентраторы напряжений, идеал-плавный переход. Но, наверное, красота стоит жертв и в данном случае это не критично. Про обороты уже говорил, но фреза-расходный материал, в общем-то, понятно, что иногда дешевле пусть её "на убой", чем городить ей надлежащие условия эксплуатации. А запустить 7,5 кВт в моем домашнем хозяйстве, по моему опыту энергетика, не получится. 750 мкФ конденсатор для работы от однофазной сети (для пуска поболее, но не суть) собрать могу, но 10-ти кратный пусковой ток асинхронника, 16 А автомат под пломбой на вводе не переварит. А приспособа да, на место резцедержки
Нешодавно зробив стійку для шліфмашини. Аналог стійкі для сверрдління дрилем, лише замість дрилю - шліфмашина з прямим шпіндєлем. В шпіндєль кріпляться твердосплавні борфрези різних форм. Призначаеться для механізованого опилювання сталей, пластику та інших матеріалів. Опилювання легше і точніше ніж напилком. Раніше шліфмашину тримав в руках, але штатів зручніше. Оберди регулюються. Максимум 27000 об/хв. Працювати треба в окулярах, бо стружка летить струменем. Борфрези дорогі, але доводиться терпіти заради зручності.
У мене червоний диплом інженера- мені можна. Профіль фрезеровки півкруглий, діаметр фрези 18мм.Інший профіль там не піде, тому вибирати не приходиться.Наварювати потрібно було по 10мм ,на сторону.Струм підбирав такий, щоб не було "підрізів"по краях, щоб і їх потім не заварювати(раковин не має бути взагалі, і справа там не в красоті) В основному шви були під 45 градусів, у деяких місцях заварював "глюки", то там шов був випуклий.Але фреза "постригла" всі шви під одну гребінку. І вийшло як Ви зазначали, ідеал-плавний переход.На рахунок двигуна ,я його взяв, бо інших фланцевих не мав, крім того його плюс, це маса, і наявність до нього відповідної ступиці для кріплення фрези.Сумніваюсь що він споживав більше кіловата.Пуск не проблема, є 3 фази і автомати на 25А. У Вашому випадку можна запустити навіть без конденсаторів, потрібно просто перед увімкненям розкрутити його, в ідеалі до номінальних обертів, маленьким двигуном(або дрелькою)ну треба якусь "муфту" придумати.Скільки кіловат з нього можна "вижати",поки він стане, або автомат виб"є -це вже інше питання.Приспособу Вашу треба буде показати своїм місцевим токарям, а то виточити вони виточать, а паз під шпонку роби де хочеш, немає в них фрезерного, добре хоч розмітять(під болгарку )А як на кінці валу паз потрібен, то засверлюю під круглу шпонку.Працювати працює, але якось воно не по фен-шую.
Це вже занадто! "Лучше красная рожа и синий диплом..." А остальное, то такое... Про приспособу, так думаю, профи-токари в курсе дела, а паз под шпонку можно просто резцом прострогать.
Немного и я подразню --- добавлено: 22 чер 2015 у 21:52 --- и вот такое для калибровки реек, но можно и шлифовать металлические детали, правда о точности в этом случае говорить не приходится. Но можно, например, ножи и сеточку на мясорубку поточить --- добавлено: 22 чер 2015 у 21:55 --- Ну и немного посерьезнее