Ремонт вала фуганка

Тема у розділі 'Своими руками - отчеты', створена користувачем Wildwolf, 9 тра 2015.

  1. Wildwolf

    Wildwolf Майстер

    Повідомлення:
    84
    Симпатії:
    67
    Адреса:
    Харківська обл.
    Всем привет.
    Заснял на видео недавнюю свою работу. Может кому будет полезно.
    С помощью старенького токарника , самодельного пресса, и подручных средств, решил поставленную задачу.
    Смотрим видеоотчет.
     
    Останнє редагування модератором: 12 тра 2015
    viktor28465 та slavko.malynovsky подобається це.
  2. woxhol
    Онлайн

    woxhol Інженер

    Повідомлення:
    871
    Симпатії:
    877
    Адреса:
    ЛЬВІВ
    Дуже повчаюче відео:vo:,особливо для тих людей що називають себе токарями....колись я наварив вал і віддав токарю потім забрав і встановив на станок,через рік міняв підшипники і фрезерував регулювання ножів то поміряв індикатором і офігів,5-7 десяток бієнія на тій шийці що напевно затискалась в патрон..От так от.:(До речі,може хтось знає як можна збалансувати столярний вал ?
     
  3. viktor28465

    viktor28465 Інженер

    Повідомлення:
    570
    Симпатії:
    741
    Робив я направляючі до преса, діаметр 48, довжина 1600, на одному кінці різьба.Проблема в тому, що на тих кругляках 5омм, що в мене були, на кожному було по дві призматичних шпоночних канавки по середині ,я їх заварив, вали вигнуло десь біля сантиметраO=-. Я їх вирівняв, і віддав токареві, він все проточив як має бути, десь через пів року я почав збирати преса докупи і виявив, що вали повело десь на 3 мм, хоч після токарки були рівні.Так що напруження в металі свою справу роблять і після токарки.В ідеалі правити треба на гарячу, а як вал більш менш рівний, то робити відпуск і проточувати все за одну установку, або в двох центрах (як на кінці посадка під підшипник)@woxhol, Я надіюсь то не Ваш вал Дядько Максим(він теж зі Львова) проточував.:)
    Да, щоб не так вело, наварювати треба не валок біля валка, а(як уявити годинника на торці)то по схемі, 12-6-3-9 і так далі, тоді новий валок відпалюватиме сусідні.Я так вали на своїх вібростолах відновлюю ,але всерівно розбиває, метал мякий, треба буде зроробити нормальні гартовані вали з шліфованими посадками.

    Вдома вийде тільки статично збалансувати,(я так вал млина після наварки бил балансую)а вал фуговки треба динамічно балансувати на стенді.http://mehanik-ua.ru/remont-mashin-i-oborudovaniya/818-balansuvannya.html
    Як мені не зраджує память, то такий стенд є у Дублянах в Аграрному університеті (за центр.корпусом є забетонований фордзон путиловец і біля нього корпус):Hi:

     
  4. Антон__

    Антон__ Новачок

    Повідомлення:
    1
    Симпатії:
    0
    Здоров'я Вам шановне панство. Апну тему і разом розкажу як відновлюю вали я.. наплавку роблю тільки на сварювальному станку , іде не вздовж осі а по кругу виток до витка.. так вісь не веде. проходів до 5 з перервами щоб вал остив.. бо починає текти метал. Після наплавки нормалізація в муфельній печі нагрів до 500-600 гр. і охолодження разом з піччю.асу займає десь годин 16. А потім токарка в центрах за одну установку. Технологія відновлення деталей колискового півішування єлектовоза ВЛ8О. Таким чином відновленно десятки валів і ще жодних проблем з ними не було.
     

Поділитися цією сторінкою