Як прорізати дверний прохід у фундаменті?

Тема у розділі 'Фундамент, отмостка, цоколь', створена користувачем Мар'ян, 11 кві 2015.

  1. Мар'ян

    Мар'ян Підмайстер

    Повідомлення:
    77
    Симпатії:
    10
    Адреса:
    Україна, Стрий
    Є проблема, необхідно прорізати дверний отвір у фундаменті. Товщина 40 см, монолітний литий фундамент з бутовим каменем.Підкажіть будь-ласка як грамотно це зробити? Велике спасибі тим, хто що може щось підказати!
     
  2. andrij64
    Онлайн

    andrij64 Заслужений майстер

    Повідомлення:
    4.941
    Симпатії:
    5.163
    Адреса:
    Стебник
  3. OlegОлег

    OlegОлег Майстер

    Повідомлення:
    125
    Симпатії:
    70
    Адреса:
    Луцк
    Я різав болгаркою 2 кВт і кругом з алмазним напиленням 230мм фундаментні блоки.Нарізав пази на глибину круга і викришував кувалдою. за день сантиметрів 40 , висота 2м.
     
  4. Мар'ян

    Мар'ян Підмайстер

    Повідомлення:
    77
    Симпатії:
    10
    Адреса:
    Україна, Стрий
    andrij64 та ті специ що ріжуть, мають такий апарат і він не дешевенький, а їхні послуги коштуватимуть для мене 1500 грн. Якось недоцільно платити такі гроші.
     
  5. Vladimir1966

    Vladimir1966 Прораб

    Повідомлення:
    564
    Симпатії:
    328
    Адреса:
    Вишгород
    Купляти самому таке обладнання для одноразової роботи невигідно.
    Просто наберіть в пошуковій системі РІЗКА БЕТОНУ і отримаєте з сотню пропозицій.
    Вирізати двері зараз - 40 сантиметровий бетон - напевно тисячі з 4 гривень запросять.
    Зразу ж в тоїж компанії замовти і виконання послуг відбійним молотком - а то потім вирізану брилу будете молотити кувадлою пару тижнів.

    Якщо ж хочете попробувати самостійно - купіть для болгарки декілька дешевих кругів по металу і попробуйте.
    Якщо виходитиме, то один робіть 3 параленьні канавки на всю висоту круга. Крайню - по точці коробки, іншу крайню - щоб вся болгарка туди поміщалась по товщині, і одну або навіть дві посередині, щоб послабити бетон. Потім будете зубилом то вибивати.
    Можете попробувати зразу ж і алмазний круг (але краще спочатку набити руку на простих для металу). Рекомендовано брати на один розмір менший, ніж базовий для болгарки. Іноді іде як по маслу
     
    Мар'ян подобається це.
  6. Мар'ян

    Мар'ян Підмайстер

    Повідомлення:
    77
    Симпатії:
    10
    Адреса:
    Україна, Стрий
    У мене є у наявності болгарка 2 кВт Ейнхель 180 мм, можна брати до неї круг 230, чи треба працювати зі щитком. Можете описати процес докладніше.
     
  7. OlegОлег

    OlegОлег Майстер

    Повідомлення:
    125
    Симпатії:
    70
    Адреса:
    Луцк
    Круг по металу погано ріже шифер, бетон , цеглу. Круг по каменю набагато краще, а металевий круг з напиленням ще краще і він не стирається швидко. Мені вистало 1 круга за 70грн ( при доларі 8) і я ним ще далі часом ріжу.
    Прорізати кілька вертикальних пазів на глибину круга, можна ще і горизонтальних. І відбивати ті квадрати зубилом.Потім знову разати і знову бити. Було б добре насверлити по контуру дверей отворів наскрізь, якщо знайдеться чим.
     
    Мар'ян подобається це.
  8. Мар'ян

    Мар'ян Підмайстер

    Повідомлення:
    77
    Симпатії:
    10
    Адреса:
    Україна, Стрий
    Минулого року хотіли Львівські майстри 800 грн. за стандартний прохід, цього року ще не цікавився, може і доцільніше замовити послугу... Їхнє оголошення було у "Фортуні" (такий сайт та рекламна газета).
     
  9. Vladimir1966

    Vladimir1966 Прораб

    Повідомлення:
    564
    Симпатії:
    328
    Адреса:
    Вишгород
    Мар'ян,
    круг на розмір менший - що там іде по номенклатурі - 150 чи 125 мм ?
    Якщо Ви поставите на машинку типорозміра 180 мм більшого круга, то найбільш вірогідно перевищете допустимі навантаження на механізм
    Щиток необхідний, додайте до нього самі прості захистні окуляри та візьміть звичайнісіньку малярну маску
     
    Мар'ян подобається це.
  10. OlegОлег

    OlegОлег Майстер

    Повідомлення:
    125
    Симпатії:
    70
    Адреса:
    Луцк
    Я різав болгаркой а помічник поливав водою паз. Пластикова пляшка з отвором в корку і тоненька струя. Так пилу менше і круг охолоджується.
     
    Мар'ян подобається це.

Поділитися цією сторінкою