Своїми руками Вентиляція в хаті

Тема у розділі 'Вентиляция и кондиционирование', створена користувачем LVV, 28 лют 2015.

?

Голосуєте за цю тему?

Голосування закрито 24 тра 2015.
  1. Так

    100,0%
  2. Ні

    0 голосів
    0,0%
  1. RomDzhan

    RomDzhan Бригадир

    Повідомлення:
    171
    Симпатії:
    120
    Адреса:
    Ukraine>Vinnitsa
    Ого, така бандура а створює такий тиск?

    Зрозумів.


    Хмм, ну не знаю, можливо на відмінно від кімнати, в природі повітря в постійному русі?
    Просто плотність(густина) повітря - 1,2041 кг/м³, (при н. у. ) а вуглекислого газу - 1,9769 кг/м³,
     
  2. LVV

    LVV Прораб

    Повідомлення:
    431
    Симпатії:
    425
    Адреса:
    Закарпатська обл., Свалявський р-н
    Головне в цьому вентиляторі - мінімум шумів і робота в каналах великої довжини.
    В цьому вентиляторі є великий шумозахисний кожух, гнучке зєднання з гофрою, щоб не передавати вібрацій, а також гнучке зєднання з каркасом, щоб не передавати вібрацій на опору на якій він монтується. Все це і дає габарити. Незважаючи на все це, шум є, але тільки легке шипіння, що створюється повітрям яке виходить із труби. Вібрацій від гофри і вентилятора немає, бо все враховував. Та все одно мої рідні майже 2-а тижні звикали до цього легкого шипіння, але зараз взагалі не помічаємо і навіть важко заснути якщо немає цього фонового шуму.
    --- добавлено: 9 мар 2015 в 23:27 ---
    В даній вентиляції теж є рух, але тільки вверх, бо є різниця температур і різниця тисків. До того ж можна подивитись на те як робили вентиляцію в минулому - витяжка тільки вверху.
     
    Останнє редагування модератором: 17 бер 2015
  3. RomDzhan

    RomDzhan Бригадир

    Повідомлення:
    171
    Симпатії:
    120
    Адреса:
    Ukraine>Vinnitsa
    Хм, ну не знаю, гугл каже що вуглекислий газ тякший, тому думаю він збирається в нижній частині кімнати. Ось ще відео одне найшов:
     
  4. LVV

    LVV Прораб

    Повідомлення:
    431
    Симпатії:
    425
    Адреса:
    Закарпатська обл., Свалявський р-н
    Моя особиста думка(у вас може бути інша) - не приймайте на віру те, що говориться в даному відео. Людина в даному відео в мене асоціюється із вчителем, який відшукав собі деяку непровірену інформацію в інтернеті і читає її для всіх подаючи її як істину і при цьому він до кінця не розуміє про що говорить.
    Наприклад:
    1)витяжка внизу, бо там найбільш брудне повітря.
    Якщо так робити, то у вас у кімнаті утвориться щось подібне до купола(парника) в якого вверху буде накопичуватись найбільш тепле повітря. В такому середовищі будуть дуже добре почувати себе патогенні мікроорганізми, які ви будете засіювати при кожному видиху, бо ви знаходитесь ближче до стелі ніж до підлоги, а також температура вашого видиху 36гр.С, а температура повітря в кімнаті 18-22гр.С. Також багато пилюки, спор грибків і інших мікроскопічних частинок літають в повітрі, а не прагнуть впасти на підлогу щоб попасти до вашої витяжки.
    На мою думку витяжка обовязково повинна бути вверху із-за однієї найголовнішої причини: біля підлоги холодніше ніж біля стелі.

    2) про вент. канали: канали необхідно робити в внутрішніх стінах, щоб вони тримались в теплі і цим забезпечується велика тяга...Я це часто чую коли говорять про димоходи, що їх обовязково треба утепляти, бо не буде тяги...
    Утепляти треба тільки димоходи із тонкого металу, що мають високу теплопровідність і як результат біля стінок може буде велика різниця температур, яка створює конденсат(точка роси). Якщо димар із цегли, то ця проблема не така велика, бо теплопровідність цегли низька. Щодо тієї тяги, яка є за рахунок різниці температур на вході канала і на виході, то нічого утеплення не дає, бо канал(димохід) вертикальний і дуже мала кількість повітря проходить біля стінок, бо там повітря гальмується. Найбільша кількість повітря(найбільша швидкість) є в центрі канала і тому утепленням тягу більше ніж на 1% не збільшете.
    3) штучна(примусова) вентиляції є поганою і найкраще це природня витяжка.
    На мою думку краще штучна, бо так ви гарантовано отримуєте необхідні вам кубометри повітря. Щодо природньої, то вона сильно залежить від погоди, а також висоти вертикального стояка, який має мати достатню висоту і січення, щоб створити необхідне розрідження, а все коштує грошей без гарантії результату. До того ж в природню витяжку рекуператор не вставиш.

    і т.д...
    --- добавлено: 10 мар 2015 в 21:55 ---
    Ще щодо вуглекислоги газу: всі на нього навішують ярлик "вуглекислий газ це погано", що повязано із розрекламованим глобальним потеплінням. На мою думку вуглекислий газ є найбільшим нашим другом, бо він нас забезпечує їжею і стабільним кліматом. Також дуже рідко коли є така його концентрація в кімнаті, яка б на нас сильно впливала. І щодо глобального потепління, то на мою думку цей газ навпаки намагається стабілізувати клімат, а проблеми створюють аєрокосмічна техніка, а особливо ракети, в яких викиди при згоранні палива руйнують верхні шари атмосфери, які відповідальні за кількість сонячної енергії, яка попадає на поверхню Землі. Тому з кожним роком(з кожним новим запуском ракет) здається що Сонце стає гарячішим, бо кількість Вт на м2 Землі все збільшується.
    Тому перш за все вентиляція повинна очищювати приміщення від патогенних мікроорганізмів і іншої зарази, а все інше не так страшно як його малюють.
     
    Останнє редагування модератором: 18 бер 2015
    988888 та Odissey подобається це.
  5. RomDzhan

    RomDzhan Бригадир

    Повідомлення:
    171
    Симпатії:
    120
    Адреса:
    Ukraine>Vinnitsa
    Я вас зрозумів.
    Добре, аж дуже заядло спорити не буду, може ще хтось щось тут підскаже в наших питаннях...
     
  6. LVV

    LVV Прораб

    Повідомлення:
    431
    Симпатії:
    425
    Адреса:
    Закарпатська обл., Свалявський р-н
    Щоб така вентиляція (рекуператор) працювала, обовязково необхідно встановити 2-а клапана(див. рисунок) для руху повітря тільки в запроектованому напряму: 1-й в канал подачі свіжого повітря, а 2-й на вихід брудного повітря. 1-й в мене стоїть перед вентилятором і також з ним я зміг зробити вихід гофри із короба без порушення герметичності самого короба. 2-й клапан я встановив на горищі, майже біля самого кінця де виходить брудне повітря. Якщо зворотніх клапанів не буде, то буде дуже багато конденсата, бо нарушиться правильний режим(без точки роси) теплообміну.
    Також важливу на всіх отворах(вхід/вихід свіжого і відпрацьованого повітря) встановлювати решітки із протимоскітною сіткою, щоб внутрішня поверхня рекуператора не забруднювалась комахами.
    --- добавлено: 15 мар 2015 в 18:28 ---
    Також в коробі зроблені два дренажні отвори. Щоб конденсат попадав саме в дренажні отвори, то дно короба зроблено під невеликим кутом і при цьому дно короба умовно поділено на дві частини, щоб зменшити шлях конденсата до дренажного отвору. Крім того, дно короба зроблено з невеликим кутом в сторону стіни, щоб утворити щось подібне до стічного каналу V-подібної форми. Ця частина дна короба оброблена фарбою на водяній основі, а також був використаний силікон між деревяною балкою і дном, що утворюють V-подібний канал.
     

    Вкладення:

    Останнє редагування модератором: 23 бер 2015
  7. LVV

    LVV Прораб

    Повідомлення:
    431
    Симпатії:
    425
    Адреса:
    Закарпатська обл., Свалявський р-н
    Насправді конденсат майже не утворюється. Тільки при температурах нижче -5гр.С можливе утворення до 50гр. конденсата за 24 години роботи.
    Такий еффект досягнуто завдяки плавному нагріванню і плавному охолодженні при якому немає умов виникнення точки роси. Наприклад, коли в короб заходить брудне повітря із температурою +20гр.С і вологістю 50%, то конденсат може бути якщо в цій точці короба в якій зайшло повітря, температура гофри на цій ділянці нижче +8.7 гр.С. Далі це повітря поступово охолоджується (віддає тепло вхідному повітрю) і для нього критична температура на гофрі вже змінюється. Наприклад, воно охололо (віддало температуру вхідному повітрю через стінку гофри) до +15гр.С при русі вздовж короба, то вже для +15гр.С критичною є температура +4гр.С (див. прикладену таблицю).
    Таким чином якщо дотримуватись таблиці, то конденсата не буде, а отже і не буде багато проблем, які є в сучасних рекуператорах.
     
  8. LVV

    LVV Прораб

    Повідомлення:
    431
    Симпатії:
    425
    Адреса:
    Закарпатська обл., Свалявський р-н
    В прикладеному рисунку вказана принципова схема теплообміну. Синім кольором вказані критичні температурі, на відповідній ділянці гофри, нижче яких зявляється конденсат.
     

    Вкладення:

  9. LVV

    LVV Прораб

    Повідомлення:
    431
    Симпатії:
    425
    Адреса:
    Закарпатська обл., Свалявський р-н
    Таблиця визначення точки роси. Точка роси.jpg Теплообмін.JPG
    Точка роси.jpg Теплообмін.JPG
     
  10. Gardner

    Gardner Підмайстер

    Повідомлення:
    62
    Симпатії:
    13
    Адреса:
    Житомирщина
    Дуже цікава і актуальна на даний час тема. Наразі виникла потреба і в мене у встановленні в будинку системи вентиляції, в зв`язку з цим декілька запитань.
    Чи можливе встановлення подібної системи на горищі жилового будинку?
    Чи можливе встановлення меншої за діаметром гофри у гофру з більшим діаментром?
    Які можливі варіанти встановлення інших вентиляторів, бо на цей ціна більше 3 тис. зовсім не бюджетна?
    Які ви використовували зворотні клапани?
     

Поділитися цією сторінкою