@Testter, Це Ви самі собі заперечуєте ? Почитайте уважно той бред що Ви написали вище про діоди. @Testter Тоді навіщо людині пропонуєте діоди, а потім не рекомендуєте діоди ?
Якщо насос має перемикач режимів роботи, то в ньому є ще якісь елементи. Які - не знаю. Бред про діоди можете не читати і не коментувати. Це для експерементів та дослідів (може комусь цікаво буде спробувати). Цікаво, який там перемикач стоїть в насосі - електричний? Тобто без діодів можна автоматично змінювати режими роботи?
@Testter, Як Ви можете щось рекомендувати людині , коли самі не маєте уявлення як працює пристрій . В насосі звичайний трьохпозиційний перемикач ( виключатель ). Який по черзі підключає додаткові обмотки в двигуні , Так і змінюється частота обертів в насосі.
Я не про діоди щойно писав , а проте що Ви-( @Testter, ) не розумієте і не знаєте як працює то й же насос. Тобто не можна щось рекомендувати людині , коли відсутні знання про будову і принцип дії цього пристрою чи приладу.
Я виходив з того, що електричні двигуни змінного струму мають схожу будову. Раз дриль працює через діод, то чому насос має не працювати або згоріти? Хоча згадав. Згорів 3-х фазний двигун змінного струму одного разу. Важкий, на пару кілограм. Із-за обриву однієї фази в кабелі. Прийшлося тягти на перемотку.
@Testter, Як кажуть вчіть мат.часть щоб не позоритись, або пишіть тільки те на що знаєте відповідь на 100 % .
Аварійний датчик перегріву - це може бути таке ж термореле з більшою температурою спрацювання. Остигне - і знов замкне контакти. Проблема в тому що ці датчики іноді самі плавляться і перестають працювати. І роблять непрацездатним весь пристрій. Можна їх ставити по 2 паралельно (більш підходить для робочого термореле, того що постійно працює, вмикається-вимикається). Через кожен буде протікати менший струм - менше плавитись будуть. Або ще й до того із значним запасом по робочому струму (для кожного). Тому що один може спрацьовувати трохи раніше і весь струм піде через інший. Тут ще один нюанс. Невідомо, як реле затримки сприйме наявність напруги 220 вольт на клемах К? Чи не згорить воно? Можна зробити трохи інакше. Щоб термореле розривало нуль. Хоча я не знаю - чи це допоможе і вплине позитивно. Тобто варіант з цим реле затримки також на практиці не перевірений.
Дякую. А там вище що за схема? І де там, на схемі насос? Насос зараз, ймовірно, підключений паралельно тену. Якщо ви вирішили придбати та перевірити роботу реле затримки. Бо його працездатність з наявністю напруги на клемах К невідома. То клеми К реле затримки потрібно підключити паралельно контактам ST1 терморегулятора. Насос заживити послідовно через клеми 10 А реле затримки. +заживити саме реле затримки. Можна зібрати просту схему перевірки працездатності реле затримки. Яка, однак, може його спалити. Це потрібно консультацію на заводі отримати. Або самому спробувати. З клемами 10 А підключаємо послідовно лампочку 100 ват або більшу на мережу 220 вольт. Це насос. До клеми К підключаємо паралельно вимикач електричний (це контакт термореле). До вимикача послідовно лампочку 100 ват (тен) і мережу 220 вольт. Заживляємо реле затримки, наприклад, через розетку. Програмуємо. Вмикаємо лампочку, потім вимикаємо. Пару разів. Пишемо результати тут. Реле затримки спочатку можна перевірити підключенням вимикача до клем К паралельно. Потім вимикач включити-виключити декілька разів.