Камини Hoxter плюсы и минусы

Тема у розділі 'Печи и камины', створена користувачем svi, 28 жов 2014.

  1. B.B.King

    B.B.King Майстер

    Повідомлення:
    137
    Симпатії:
    80
    Адреса:
    м. Стрий
    Така ж як і повітряної топки.
     
  2. svi

    svi Новачок

    Повідомлення:
    10
    Симпатії:
    0
    Адреса:
    Киев
    Почему тяжело устанавливать можете расписать
     
  3. Алексей Омельчук

    Алексей Омельчук Бригадир

    Повідомлення:
    188
    Симпатії:
    145
    Адреса:
    Херсон
    В основном тяжело из за отсутствия опыта. Обычные топки с конвекцией и даже с разводкой тепла по дому,уже вроде как научились наши каминщики делать. Уже есть багаж ошибок и решения нюансов.
    Я уверен что с водяной рубашкой топки также можно монтировать без проблем. Проблема в том что мало кто из мастеров рискует делать это.
     
  4. Парф

    Парф Майстер

    Повідомлення:
    86
    Симпатії:
    33
    Кто не рискует, тот не выигрывает...
     
  5. B.B.King

    B.B.King Майстер

    Повідомлення:
    137
    Симпатії:
    80
    Адреса:
    м. Стрий
    Кто не рискует, тот не проигрывает...:stena:
    Це жарт звичайно. Ми займаємось встановленням таких топок вже 5 років і хоч складного нічого немає, та є певні ньюанси у різних системах.
    Давайте я про них і розповім.
    Якщо під'єднювати топку у відкриту систему з розширювальним бачком, то слід передбачити розміщення цього бачка. Перші нашімонтажі ми проводили з класичними розширювальними бачками з верхньою з'ємною кришкою. Частина з них, звичайно, була з самонаповенням. Так от, при аваріях така система спокійно собі закипає і викидує пару (і це нормально, на те вона й відкрита і безпечна), та неочікуваним поворотом тут є викидування пари не тільки через штатні переливи, а й через усі шпарини. Якщо хтось з форумчан бачив аварійний тест системи, то добре розуміє, про що йде мова, адже усі виплакані евроремонти і побілки вкриваються конденсатом, темніють і лущаться.
    Що можна зробити у такомувипадку? Є 2 рішення і рекомендую розглянути їх уважно:
    1) під'єднати додатковий охолоджуючий контур. Він зменшить (хоч і не прибере остаточно) ризик закипання. Його можна підлаштувати на спрацювання при 95град, але з часом доведетьсядо нього дивитись, оскільки на моєму досвіді усі вони просідають і температура привідкривання знижується.
    2) закритий бачок. Тобто він відкритого типу, але без самонаповнення та верхньої кришки. Гарантує повне уникнення пари! Такі й встановлюємо. Додатковою перевагою є невеликий діаметр переливної труби. А от мінусом є необхідність дотримання кутів зливу по всій лінії переливу, інакше скоріш за все буде повітряна кишеня, якої потім важко позбутись.
    Наступного разу напишу ще.
     
    Алексей Омельчук подобається це.
  6. Алексей Омельчук

    Алексей Омельчук Бригадир

    Повідомлення:
    188
    Симпатії:
    145
    Адреса:
    Херсон
    Трубы надо использовать только медные?
    Здесь также небольшая загвоздка,не все умеют варить медные трубы.
    Некоторые делают попроще,как на фото.
    Топка Жарко ,с обратной стороны.
     

    Вкладення:

    • DSCN0220.JPG
      DSCN0220.JPG
      Розмір файлу:
      244 КБ
      Переглядів:
      39
  7. B.B.King

    B.B.King Майстер

    Повідомлення:
    137
    Симпатії:
    80
    Адреса:
    м. Стрий
    Можна не тільки мідні. Вся проблема заключається, як часто це буває, у граничних обставинах. Що буде у аварійній ситуації? Пам'ятайте, що топка зазвичай зашивається і доступу до неї стає вкрай складним.
    Z.B. Вимкнули світло і закипає вода. Якщо зривний купили який був, то скоріш за все це 2.5 барний, тобто він спрацює тоді, коли вода вже може мати понад 110С. Як поведуть себе ці труби? Скоріш за все виробник не передбачає використання металопластикових труб при температурі понад 110С. Тут можна заперечити і сказати, що мідь паяють тільки біля котла, а в будинку може бути металопласт. Так, але зривний біля металопласту одразу над топкою, і найвища температура, за відсутності ціркуляції, буде саме там. Я б не прогнозував термін роботи такого під'єднання.
    Момент 2: якщо википатиме вода, то мідь ще довго опиратиметься високій температурі, адже є місця топки, де температура все ж вища за температуру водяного контура.
    Момент 3: скрутка в плані герметичності і так не камільфо, а при великих тисках і взагалі може просто пустити.
    Момент 4: якщо вже скручувати, то на те є стальні труби з різьбами та чавунні фітінги (чорні/оцинк).

    Що саме складного у паянні міддю?
    Нікого, мабуть, не здивую, якщо скажу, що для пайки потрібно всього лишень газовий пальник, олово, рушничок для зачистки, знежирювач і флюс. Усі ці речі продаються у тому ж магазині, де знайдете мідь.
    Один раз подивіться відео з пайкою, кілька разів дома проекспериментуйте і Ви - майстер! На те і форум Країна Майстрів, щоб показувати, що для Вас нема нічого неможливого! І якщо бажаєте навчитись паяти - приїжджайте - навчимо! Їхати ніч, вчитися день і назад ніч. Саме взимку це і зрчно робити, по завершенню сезона.
     
    Vladlen та Алексей Омельчук подобається це.

Поділитися цією сторінкою