Саморобна станина для болгарки

Тема у розділі 'Аккумуляторный, пневмо, электро и бензоинструмент', створена користувачем Saisan, 11 лис 2013.

  1. Saisan
    Онлайн

    Saisan Інженер

    Повідомлення:
    352
    Симпатії:
    794
    Адреса:
    Луцьк
    Вирішив зробити станину для болгарки, а то руками ріжу - не завжди рівно. Проект з відео на Ютубі. Потрібно трошки металу, пару електродів, два підшипника і півтори години часу.
    DSC_0073.jpg DSC_0074.jpg
    Перше фото - метал під кріплення, друге - вал з підшипниками .
    Далі варимо все до купи і отримуємо такий "агрегат"
    DSC_0077.jpg DSC_0078.jpg
    Фарбуємо і отримуємо пристойний вигляд.
    DSC_0080.jpg
    Щоб закріпити болгарку використав половину хомута для кріплення каналізаційних труб. В просверлених отворах нарізав різьбу і зажимаю. Щоб виставити болкарку (диск)строго вертикально раз і на завжди, не малювати міток знизу - приварив смугу з отвором, що співпадає з місцем для ручки, знов різьба, закрутив ... DSC_0082.jpg DSC_0083.jpg
    і гайда працювати.
     
    непийпиво, Virus_Wrath, Степан1982 та 6 іншим подобається це.
  2. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    12.881
    Симпатії:
    12.940
    Адреса:
    Київ
    А как болгарка крепится? А подпружинивание будет?
     
  3. Saisan
    Онлайн

    Saisan Інженер

    Повідомлення:
    352
    Симпатії:
    794
    Адреса:
    Луцьк
    Сама болгарка щільно лежить на звареній рамі, зверху затягнута хомутом (половиною). Весь пристрій притягую до столу двома саморобними струбцинами (фото не робив) якраз під товщину стола. Ріже чудово, ніяких вібрацій. Помучитись довелось тільки при виставлянні правильних кутів, щоб різати без перекосів.
    --- добавлено: Nov 11, 2013 9:23 PM ---
    На черзі стійка для дрельки.
     
  4. Saisan
    Онлайн

    Saisan Інженер

    Повідомлення:
    352
    Симпатії:
    794
    Адреса:
    Луцьк
    Питання до адміна - в конкурсі з цією темою можна брати участь?
     
  5. Sergey_M
    Онлайн

    Sergey_M Адміністратор Команда форуму

    Повідомлення:
    7.115
    Симпатії:
    5.873
    Адреса:
    Вінниця
  6. AndrewLaz

    AndrewLaz Бригадир

    Повідомлення:
    564
    Симпатії:
    246
    Адреса:
    Херсон
    Первый раз в жизни увидел как профильную трубу всовывают в подшипник... мало того ещё и приварил оную к подшипнику. Что у Вас там на раёне курят?
     
    Степан1982 подобається це.
  7. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    12.881
    Симпатії:
    12.940
    Адреса:
    Київ
    Так работает же.
     
  8. Voyutichi
    Онлайн

    Voyutichi Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.753
    Симпатії:
    8.318
    Адреса:
    м. Самбір
    Для підшипнику я би зробив якийсь хомут, щоб не приварювати, приварювати підшипник - це не правильно.
    А профільну трубу втиснути в підшипник - та нехай, яка різниця, тільки щоб не бовталося..
     
  9. Энки

    Энки Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    12.881
    Симпатії:
    12.940
    Адреса:
    Київ
    Если есть нагрузка, а тут какая нагрузка? Лишь бы не болталось и не клинило.
     
  10. Voyutichi
    Онлайн

    Voyutichi Модератор Команда форуму

    Повідомлення:
    15.753
    Симпатії:
    8.318
    Адреса:
    м. Самбір
    НЕПРАВИЛЬНО! Не правильно колоти горіхи мікроскопом, не правильно, хоча і можна..
    :)
     
    Б.А.Р та мастер+в подобається це.

Поділитися цією сторінкою