Тут я згідний. Але це все має відношення тільки до симистора(тиристора). А ніяк до лампи. Ні. стрілочним старим радянським. Але то не має значення яким міряти. Любий тесер показує діюче значення напруги. |Де ви таке зкопіювали? На цьому замість цифри 220 має бути 311, або якщо написати 220, то ця червона лінія має бути трохи нижче. Поясню чому. 220В це ДІЮЧЕ значення напруги, а ви на малюнку позначили АМПЛІТУДУ. А діюче значення в корінь квадратний з 2 менше від амплітудного. Тобто 220#1.41=311. І наступне. Із зменшенням ширини півхвилі діюче значення напруги також зменшується, тобто ця червона лінія буде прямою на малюнку тільки для імпульсів однакової ширини. А на вашому малюнку ширина півхвиль зменшується. Ну і наостанок, подивіться осцилограму напруги на виході димера. www.youtube.com/watch?v=MG1pariu8Ow
на осцилограмі добре видно те що я й хочу довести що при середній потужності лавинно включається напруга на споживача з максимальною напругою що руйнує спіраль. Виникаючі індуктивні струми вимушують витки спіралі коливатись, від чого руйнування виникає швидше ніж при звичайному змінному струмі.
Звідкy там береться індукційний струм? Індукційний струм виникає тільки при зміні магнітного потоку. http://uk.wikipedia.org/wiki/Індукційний_струм А лампа- активне навантаження, ніякого магнітного потоку, ніякої індукції і інших магнітних явищ там нема. Індукційні струми виникають в дроселі, трансформаторі, там де є індуктивне навантаження.
спіраль лампи намотана - не прямий провід. І поверхневі кільцеві магнітні потоки навіть на прямому провіднику виникають. Чому гуде спіраль в єлектроплитці з відкритою спіраллю? Витки між собою "чубряться"
у меня была похожая проблема с ртутными лампочками. После консультаций с электронщиками выяснилось, что проблема из-за встроенных неоновых лампочек подсветок в самом выключателе. Лампочки расчитаны на определенное колличество циклов (в темноте всегда подсвечивалась первая спираль) неончики отключил - проблема исчезла. Со светодиодными лампами регуляторы напруги категорически не рекомендуют устанавливать, они не должны работать по идее.
Ці патрони мають заклепки. Тому вони ненадійні. Але для малопотужних лампочок на деякий час згодяться. Здається рекомендована електрична потужність до 60 ват. Тому я б до новою люстри прикрутив патрони від старої або окремо купив нові патрони не на заклепках, а на гвинтах. Навіть на нових патронах ці гвинти слід добре затягнути. Тут трохи про димер. https://uk.wikipedia.org/wiki/Димер_(пристрій) Тобто звичайні димери годяться лише для ламп розжарювання. І нарешті. Про використання діодів в якості димера з лампами розжарювання. Що продовжує їх життя. https://krainamaystriv.com/threads/23618/ Регулювання освітленості можна здійснювати додатковим включенням лампочок додатковими вимикачами або клавішами вимикача або в додаткових світильниках. Лампочки можуть бути різних типів. Якщо лампа люмінесцентна, то небажано її часто вмикати-вимикати. Зазвичай в кімнатах до люстри підведено 3-х жильний кабель і використовується 2-х клавішний вимикач.