Розпашні металеві гаражні ворота своїми руками

Тема у розділі 'Кузнечное дело', створена користувачем mijki, 6 лип 2013.

  1. mijki

    mijki Заслужений майстер

    Повідомлення:
    7.313
    Симпатії:
    9.479
    Адреса:
    Трускавець
    Питання по зварці завісів ( з металом мало досвіду роботи ) . Чи варто зашліфовувати кутника рами трохи під конус ( під завісу ) і чи варто приварити потім на шов додатково шматочок полоси для зміцнення ?

    Ворота 3 на 2.4 . Кутник 6.6 на 6 мм товщини . Бляха 2 мм. Швеллер 5 на 1.5 . Швеллер такий же і на діагоналі даватиму .
     
  2. Jonic

    Jonic Заслужений майстер

    Повідомлення:
    3.681
    Симпатії:
    3.429
    Спочатку треба чертеж.
     
  3. mijki

    mijki Заслужений майстер

    Повідомлення:
    7.313
    Симпатії:
    9.479
    Адреса:
    Трускавець
    Креслення для того де завіси приварити ? ... гмм а по 25 см з низу і зверху не прокатить хіба ? ( Папірець з розмірами теж креслення чи не так ? )

    зі - покраска планується щось типу цього )))
     

    Вкладення:

  4. Jonic

    Jonic Заслужений майстер

    Повідомлення:
    3.681
    Симпатії:
    3.429
    Все в мелочах. Не хотите уточнить задачу, тогда все "взаголи"
    1
    Подготовьте все материалы и инструменты для работы. Помните, что при сварке следует соблюдать определенную технику безопасности - работать следует только в перчатках и специальной маске, а также подальше от сухих досок и травы.
    2

    Отступите от верха и низа полотна, к которому требуется приварить петли, примерно 20-25 см и наметьте отмеренное расстояние строительным карандашом.
    3

    Промажьте петли солидолом, чтобы при сварке половинки петель не спеклись. Положите под каждую из петель по краям по спичке. Это следует сделать для того, чтобы после проведения всех сварочных работ дверь не закусывало.
    4

    Расклиньте створки ворот так, чтобы закрытое положение готовых дверей было правильным, то есть выровняйте две створки своих дверей.
    5

    Прихватите немного сваркой петли. При этом приваривать сначала следует первую нижнюю половинку детали. Внимание! Пользуясь сварочным аппаратом впервые, следует знать, что приваривать петлю следует снизу вверх, небольшими горизонтальными движениями электрода.
    6

    Расклиньте после сварки первого шва ворота и проверьте правильность открывания и закрывания. Заварите петли окончательно, если предыдущие действия по открыванию и закрыванию не вызвали у вас сомнений.
    7

    Снимите раму с петель, промажьте хорошо еще раз солидолом и посадите на место. Обработайте места сварки шлифовальной машинкой и покрасьте свое изделие. Ваша конструкция должна быстро и легко открываться и закрываться легким движением руки.
     
    Sergey_M та mijki подобається це.
  5. mijki

    mijki Заслужений майстер

    Повідомлення:
    7.313
    Симпатії:
    9.479
    Адреса:
    Трускавець
    Забув уточнити - завіси взяв ексцентрикові так що підкладати вроді вже нічого не треба ... А от що взяв 4 а не 6 штук ( на таку вагу ) то трохи сумніви беруть ...
     
  6. Jonic

    Jonic Заслужений майстер

    Повідомлення:
    3.681
    Симпатії:
    3.429
    Лучше всего делать внутренние петли, но тут без чертежа не получится.
     
  7. mijki

    mijki Заслужений майстер

    Повідомлення:
    7.313
    Симпатії:
    9.479
    Адреса:
    Трускавець
    Багато нюансів по дуговій зварці доступно розжовано в цьому відео ...

    Практика незабаром вже покаже чи добре засвоїв теорію :-D . Треба буде тільки в сусіда хамелеон-маско позичить . ( досі хіба арматуру та різні дрібнички варив - ворота то вже серйозно ! )


    Питання по розміру електрода . Хотілося б бляху до швеллера зсередини прихопити суцільним швом а не цяточками , от які електроди для цього найліпше взяти - двійку чи може навіть півторачку ?
     
  8. Jonic

    Jonic Заслужений майстер

    Повідомлення:
    3.681
    Симпатії:
    3.429
    Вам подойдет АНО21 3мм.
     
    Sergey_M подобається це.
  9. mijki

    mijki Заслужений майстер

    Повідомлення:
    7.313
    Симпатії:
    9.479
    Адреса:
    Трускавець
    Та тож трійка ... хіба вона на таке завдання ліпша ніж ті тонші електроди ?




    зі - Порадьте ще яку ліпше грунтівку для металу взяти ? От про білоруську якусь підказували тільки назви не памятають ...
     
  10. Jonic

    Jonic Заслужений майстер

    Повідомлення:
    3.681
    Симпатії:
    3.429
    ГФ 021 хорошего производителя, не самодел.
     

Поділитися цією сторінкою